به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ - ۲۱:۳۴
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۱ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۳۶۱۴۹

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با بهار

گروه فرهنگ و هنر: یکی از اتفاق‌های برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیون در ویژه‌برنامه‌های تحویل سال، حضور تعداد قابل توجهی از هنرمندان پس از مدت‌ها یا برای نخستین‌بار روی آنتن بود؛ ازجمله مهران مدیری که نه‌تنها پس از غیبتی 6 ساله در برنامه‌ای تلویزیونی حضور یافت، بلکه از پخش مجموعه‌ای از او در بهار 93 خبر داد.
بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با بهار
شبکه‌های مختلف صداوسیما امسال در حرکتی کاملا محسوس، میزبان خوانندگان، بازیگران و مجریانی بود که برخی از آنان مدت‌ها بود حضورشان در صفحه‌ تلویزیون ممنوع شده بود یا حتا برخی از آنان - بویژه خوانندگان پاپ - تاکنون این فرصت را نیافته بودند که در چنین برنامه‌ای حضور یابند. یکی از جمله این چهره‌ها مهران مدیری بود که پس از اختلاف نظر بر سر پخش سریال «قهوه تلخ» از تلویزیون جدا شد و به شبکه نمایش خانگی کوچ کرد. صداوسیما نیز در اقدامی واکنشی، هرگونه حضور او را حتا در قالب آگهی‌های تبلیغاتی در صداوسیما ممنوع کرده بود.

مدیری اما امسال مهمان ویژه‌برنامه شبکه 3 بود که خود او نیز در لحنی کنایی، ازجمله‌هایی چون «بعد از 6 سال غیبت، هول شده‌ام» استفاده کرد. در ادامه اما تصریح کرد: من در سال 93 و در همین ایام بهار به تلویزیون برمی گردم.

او که خود را فرزند تلویزیون و به‌نوعی مدیون آن معرفی کرد، افزود: من آثار مهمم را در تلویزیون ساخته‌ام، ضمن آن‌که با نبودن در تلویزیون از یک مخاطب 80-70 میلیونی محروم بودم درحالی‌که مخاطب شبکه نمایش خانگی در بهترین حالت، یک یا دو میلیون نفر است و قابل مقایسه نیست. این موضوع آزارم داد. بنابراین دوست دارم برای مخاطب تلویزیون کار کنم. او همچنین دلیلی دیگر خود را برای بازگشت به تلویزیون این‌گونه بیان کرد که احساس می‌کنمد مردم این روزها به‌شدت به خنده و حال خوب نیاز دارند.

مدیری این سخنان را درحالی بیان کرد که احتمالا مخاطبان از همان لحظه‌ نخست حضور او بر صفحه‌ تلویزیون، به این نکته پی برده بودند اما مجری برنامه با اصرار، از حاضران در استودیو می‌خواست که واکنش مسرت‌آمیز خود را از شنیدن این خبر، نشان دهند.
مرجع : ايسنا