به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۶۰۲۵۰
گفتند سرنخ هایی پیدا کرده ایم، اما...

گفتگو با مادر سهیلا، قربانی اسید پاشی

گروه جامعه: مادر سهیلا جورکش یکی از قربانیان اسیدپاشی استان اصفهان به بیان آخرین وضعیت سهیلا جور کش پرداخت. وی با انتقاد از عملکرد مسئولان بیمارستانی که دخترش در آن جا بستری است گفت: فعلا یک سری دوربین بالای سر دخترم گذاشته اند و از او فیلمبرداری می کنند تا در یک برنامه تلویزیونی نشان دهند و بگویند که چه کارهایی برای دخترم کرده اند.
گفتگو با مادر سهیلا، قربانی اسید پاشی
وی در ادامه درباره دو عملی که سهیلا پیش رو دارد گفت: دخترم دو عمل دارد یکی امروز بعد از ظهر و یکی هم فردا ظهر. تقریبا بیهوش است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است.الان 4 روز است که مدام تب دارد و هیچ چیزی نمی خورد و به ما هم اجازه نمی دهند وارد بخش بشویم و مجبوریم جلوی بیمارستان بخوابیم.

جورکش در ادامه درباره وضعیت چشم سهیلا جورکش نیز گفت: می گویند 30 درصد عفونت دارد و تازگی برایش پیوند قرنیه انجام داده اند. شرایط روحی او اصلا خوب نیست و انگار هیچ امیدی به آینده ندارد. وی در ادامه می افزاید: ما تا پیش از لطف وزیر بهداشت در بیمارستان مطهری بودیم و بعد از اینکه قرار شد همه درمان دخترم تحت نظر دکتر هاشمی باشد، او را به بیمارستان چمران منتقل کردند. اما هیچ کس به ما نمی گوید که صورت دخترم چقدر به حالت اولیه برمی گردد.

وی در پایان درباره دستگیری عاملین اسیدپاشی در اصفهان تاکید کرد: ما هیچ خبری نداریم. چرا که بعد از این اتفاق بلافاصله به تهران آمده ایم و نتوانستیم پیگیری کنیم. اما پلیس گفته که سرنخ هایی در مورد شخص اسیدپاش به دست آورده است. گفتنی است هفته گذشته بعد از ملاقات حسن هاشمی وزیربهداشت و درمان و آموزش پزشکی از سهیلا جورکش، مقرر شد که درمان این دختر اصفهانی زیر نظر شخص وزیربهداشت صورت بگیرد. سهیلا جورکش در مهرماه سال جاری مورد حمله اسیدپاشان در اصفهان قرار گرفت. رئیس پلیس اصفهان پاشیدن اسید بر روی 4 دختر دیگر اصفهانی را در مهرماه مورد تایید قرار داد.
مرجع : ايسکا نيوز