به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۴ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۲۹۹

جشنواره اقوام ايراني در برج ميلاد

مدير عامل برج ميلاد تهران با اشاره به برگزاري جشنواره نوروزي در برج ميلاد تهران گفت: اين جشنواره از بيست و پنجم اسفند تا سيزدهم فروردين ۹۱ برگزار مي‌شود.

فرزاد هوشيار پارسيان به جشن ويژه تحويل سال اشاره كرد و گفت: اين جشن با حضور ۵۰ نفر از معلولان، ۵۰ نفر از ايتام و خانواده شهداي هسته‌اي برگزار و مراسم به شكل زنده از تلويزيون پخش مي‌شود.

وي به جشنواره اقوام ايراني در برج ميلاد اشاره كرد و گفت: اين بخش به منظور آشنايي مهمانان نوروزي با سبك زندگي اقوام ايراني طراحي شده و بازديد‌كنندگان در ارتباطي رودررو با اقوام به ابعاد مختلف زندگي آن‌ها آشنا مي‌شوند. اقوام دعوت شده شامل كرد، لر، آذري و عرب هستند.

مدير عامل برج ميلاد تهران به بخش‌هاي نمايشگاهي و فروشگاهي اشاره كرد و گفت: در اين بخش بازيد‌كنندگان با سوغات، صنايع‌دستي و غذاهاي شهرهاي مختلف ايران آشنا مي‌شوند.

وي در خصوص بخش جنبي اين جشنواره گفت: در اين بخش مراسم‌هاي آئيني نوروز سبك زندگي، موسيقي و غيره از اقوام مختلف به نمايش گذاشته مي‌شود.

همچنين هوشيار در خصوص فاز دوم برج ميلاد گفت: فاز دوم شامل هتل و مركز تجارت جهاني است كه كلنگ آن خرده و خاكبرداري آن ۳ تا ۴ هفته پيش آغاز شده است.

وي در پاسخ به پاسخ به اين پرسش كه هنوز سازه برج به صورت كامل تحويل بهره‌بردار نشده است گفت: در قرارداد‌ها ۱۰ درصد حسن انجام كار است كه بايد سازنده در صورتي كه مشكلي ايجاد شود آن را برطرف كند.
وي در بخش ديگر سخنانش با بيان اينكه سازه برج ميلاد تحمل ۸ ريشتر زلزله را دارد گفت: عمر مفيد برج ميلاد ۴۰۰ سال است.
هوشيار پارسيان در خصوص هزينه نگهداشت برج گفت: برج ميلاد به صورت درآمد هزينه اداره مي‌شود و بودجه‌ شهرداري تا سال ۹۰ نگرفته است.
وي ادامه داد: هزينه نگهداشت هر ماهه برج ۳۰۰ تا ۶۰۰ ميليون است و درآمدهاي آن دو برابر است.
مدير عامل برج ميلاد تهران در پاسخ به اين پرسش كه برخي از اعضاي شوراي شهر منتقد هستند كه صوت و تصوير برج ايده‌آل نيست گفت: در مركز همايش‌ها و سالن‌هاي فرعي برج صوت و تصوير خوبي وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *