به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ - ۲۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۷۴۹۷۷
مورینیو:کسب3امتیاز ارزش دارد نه توجه بازی زیبا

خوشحال می‌شوم چلسی اینگونه برنده می‌شود

گروه ورزشی: سرمربی چلسی بار دیگر تاکید کرد کسب 3 امتیاز برای او ارزش دارد و نه توجه به بازی زیبا.
خوشحال می‌شوم چلسی اینگونه برنده می‌شود
چلسی با برتری یک بر صفر برابر منچستریونایتد در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار گرفت. البته این در حالی بود که یونایتد بیشت از 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد گفت: خیلی خوشحال می شوم که تیمم به این شکل به پیروزی می‌رسد. اگر منچستری ها 99 درصد هم مالکیت توپ می داشتند برای من مهم نبود. من تنها به 3 امتیاز فکر می کنم.

سرمربی چلسی ادامه داد: ما این بازی را با برنامه بازی کردیم. خود را آماده کرده بودیم تا چند بازیکن مهم آنها را از روند بازی خارج کنیم و هیچ کس آنها را ندید. با شجاعت برای پیروزی جنگیدیم و همه کار خودشان را انجام دادند. بر روی تمام ضربات ایستگاهی به خوبی دفاع کردیم. می‌دانم که مردم ممکن است چه فکری کنند ولی فوتبال استعداد است و برنامه‌ریزی نیز بسیار اهمیت دارد. من این سبک برنده شدن را دوست دارم.

مورینیو ادامه داد: اگر کادر پزشکی من تصمیم می گرفتند که برای بهبودی دیگو کاستا 4 هفته زمان لازم است، این اتفاق رخ نمی داد اما در فوتبال ما نیاز به ریسک کردن داریم. من گاهی اوقات ریسک می کنم، به عنوان یک مربی نتیجه‌اش را دوست نداشتم. کادر پزشکی من فوق العاده است، بنابراین مشکلی وجود ندارد. هفته بعد رمی و دروگبا بازی خواهند کرد و ما دوباره برای کاستا صبر می‌کنیم. مطمئناً به خاطر این مصدومیت حداقل چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود. البته شاید کاستا را بتوانیم برای بازی با آرسنال آماده کنیم. سرمربی چلسی ادامه داد: دخیا باید به خاطر هند خارج از محوطه جریمه اخراج می شد. این تنها چیزی است که می‌توانم از آن سخن بگویم. بجز این در صحنه مشکوک هررا، داور به خوبی کار کرد. فکر می‌کنم هررا واضح‌ترین شیرجه هفته را انجام داد.

آقای خاص در پایان گفت: مهمترین مساله کسب سه امتیاز بود. اهمیت آن بدیهی است، ما بازی را در حالی شروع کردیم که به 3 پیروزی نیاز داشتیم تا قهرمان شویم و حالا به 2 پیروزی از 6 بازی آینده نیاز داریم. در نیمه اول توپ را در اختیار داشتیم و سعی کردیم به یک دفاع سازمان یافته نفوذ کنیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم نیز هر دو تیم برای گل زدن به زمین آمدند ولی ما به خوبی بازی حریف را کنترل کردیم.
مرجع : ایسنا