به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۲ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب : ۵۴۴۷۴
ایران‌زرتشت چه افتخاری دارد که به آن ببالیم!؟

ما به‌این‌رقاصه‌هاوسینماچیان افتخار نمی‌کنیم

گروه سياسي: امام جمعه موقت تهران با حمله به دولت یازدهم به خصوص وزارتخانه‌های علوم و ارشاد گفته است كه «ایران زرتشت چه افتخاری دارد که ما به آن ببالیم؟» و هشدار داد كه خطر فتنه فرهنگی بیشتر از فتنه نظامی است.
ما به‌این‌رقاصه‌هاوسینماچیان افتخار نمی‌کنیم
به گزارش رسا، حجت الاسلام محمدکاظم صدیقی، پنج شنبه شب در یادواره شهدای فریدونکنار که در مصلی قدس این شهرستان برگزار شد با اشاره به آنچه در فتنه 88 رخ داد، خاطرنشان کرد: دشمنان به وسیله انواع شبکه های ماهواره ای و کانال های متفاوت به مدت 20 سال برنامه ریزی کردند تا این نظام را از بین ببرند و حتی از کسانی که در زیر عبای امام بزرگ شده بودند استفاده کردند اما موفق نشدند.

مشاور رییس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به این که شهید بصیر افتخار تاریخ است و در کنار مالک اشترها قرار می گیرد، اظهار داشت: ایران زرتشت چه افتخاری دارد که ما به آن ببالیم، ایران زمانی بزرگ و قدرتمند شد که اسلام را در آغوش گرفت و زمانی که صدای حسین حسین در مساجد دانشگاه ها بلند شد موفق به کسب افتخار شدیم. وی ادامه داد: افتخارات هسته ای، پرتاب موشک به فضا، رشد و تعالی در فناوری نانو، ساخت موشک و هزاران پیشرفت دیگر از برکت خون همین شهدا بوده است.

وی به برخی نگرانی ها در حوزه فرهنگی کشور اشاره کرد و با بیان این که امروز وزارتخانه ها و دولت ما
ما به این رقاصه ها و سینماچیانی که به دنبال آمریکا می روند افتخار نمی‌کنیم
باید در خط مقدم جبهه بگویند نگرانی وجود دارد نه اینکه مردم سر از جهنم در بیاورند، افزود: ما، دولت و مسؤولان ضامن بهشتی بودن مردم هستیم، هر کس به جهنم برود در حالی که دولت می توانست فضای فرهنگی درست کند تا چنین جهنمی درست نشود همین جهنمی روز قیامت یقیه شما را می گیرد و شما را مقصر جهنمی شدن خود می داند.

صدیقی با انتقاد از کسانی که در برابر طرح تفکیک در دانشگاه ها مقاومت می کنند، ادامه داد: دانشگاه ها نیز به برکت خون شهدا دایر شده است چرا آقای مسؤول خم به ابرو نمی آورد و فتنه گر را در دانشگاه مسؤول می کند، این ها فتنه فرهنگی است که خطر آن بسیار بیشتر از فتنه نظامی است. وی با اشاره به این که در رویارویی نظامی دشمن کاملاً مشخص بود و شهدای آن برایمان افتخار بود اما قربانیان جنگ فرهنگی ذلت ایجاد می کنند، ادامه داد: اعتیاد های صنعتی، کتاب های ضد دینی که نوشته می شود و زیر نظر همین وزارتخانه ها به چاپ می رسد یا روزنامه های زنجیره ای که همه بلندگوی غرب هستند بسیار خطرناک تر از جنگ نظامی هستند. صدیقی در پایان اظهار داشت: ما به این رقاصه ها و سینماچیانی که به دنبال آمریکا می روند افتخار نمی کنیم، بلکه افتخار ما و کشورمان شهدا و کسانی چون شهید بصیر ها هستند.