به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۵/۱۱ ساعت ۰۱:۵۶
کد مطلب : ۴۴۳۲

مسئله جانشینی رهبری، فوق سری است

مسئله جانشینی رهبری، فوق سری است
گروه سياسي: يك عضو جامعه مدرسین قم عنوان کرد: مسئله جانشینی رهبری یک بحث فوق سری است که فقط در مجلس خبرگان مطرح است. کمیسیون سری دارد. این موضوع اصلا و به هیچ عنوان نباید مطرح و رسانه ای شود. به حمدلله مقام معظم رهبری حی و حاضر هستند و نیازی به جانشین نیست.
آیت الله ممدوحی، همچنین در خصوص بازگشت مجدد هاشمی رفسنجانی به تریبون نماز جمعه گفت: من می گویم اگر این افراد راه به تریبون نمازجمعه هم پیدا کنند و بیایند و سخنرانی کنند، همانجا جواب قاطعی از خود مردم حاضر در نمازجمعه خواهند گرفت.
مرجع : رویداد
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


ایوب رستمی
۱۳۹۱/۰۵/۱۱ ۰۲:۰۷
.... شما که می دونید مردم جواب قاطعی به این افراد میدن! بذارید بیان نماز جمعه، هم اونا حرفاشون رو بزنن هم مردم جواب دندان شکنی به اونا بدن!!! (3323)
صدر
United States
۱۳۹۱/۰۵/۱۲ ۰۰:۴۸
عجب! استقبال از حضور آقای هاشمی در آخرین نماز جمعه ای که اقامه کردند به اندازه کل نماز جمعه های برگزار شده در طول تاریخ انقلاب هست. یعنی اون جمعیت عظیم، مردم نیستند! مردم یعنی ذهن آقای ممدوحی! (3384)
شهاب
United States
۱۳۹۱/۰۵/۱۲ ۱۵:۴۹
فقط میتوانم بگویم متاسفم
... یادت باشد هاشمی بفرموده امام خمینی (ره) موتور انقلاب است و تا هاشمی زنده است انقلاب زنده است و باز یادت باشد که خاتمی فرزند اندیشمند امام و... بوده است و خواهد بود و حال یک سوال پیشینه شما چیست؟ فقط یک جمله از سابقه خود در این انقلاب را به مردم بگویید که امروز بر شاخ نشسته اید و بن می برید (3416)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۲۲:۳۹
درسته حق باشماست از قیافش کاملا معلومه سوار مرکب شده و می تازونه هی (135878)