به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۹ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۵۲۰۵
سرمربي فولاد خوزستان خبر داد:

4 ‌بازیکن‌اصلي‌فولاد مقابل الفتح غایب هستند

گروه ورزشي: حسین فرکی، ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان و الفتح عربستان از سری رقابت های جام باشگاه های فوتبال آسیا در اهواز اظهار کرد: این بازی به علت اینکه یک بازی خانگی برای ما محسوب مي‌شود پیروزی در آن از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.
4 ‌بازیکن‌اصلي‌فولاد مقابل الفتح غایب هستند
سرمربي فولاد خوزستان افزود: در مدت اخیر به خوبی در تمرینات، روی نقاط ضعف و قوت تیم الفتح عربستان کار کرده ایم ولی واقعیت این است که اگر بخواهیم در این بازی پیروز میدان باشیم باید تفکر بازیکنان خود را برای پیروزی در برابر حریف تقویت کنیم. فرکی با بیان اینکه باید نگاهی منطقی به این بازی داشته باشیم، اظهار کرد: بازیکنان ما باید خودشان را باور کنند که توانایی پیروزی در برابر حریف عربستانی را دارند در این صورت مي‌توانیم به راحتی از سد حریف خود عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: البته ما حریف خود را دست کم نمی گیریم زیرا تیمی که تا این مرحله در رقابت های آسیایی پیش آمده است بی شک شایستگی هایی دارد که نباید آنها را دست کم گرفت زیرا آنها برای دفاع از حیثیت خود و کشورشان به اهواز آمده اند. به همین دلیل به هواداران نوید مشاهده یک بازی خوب را مي‌دهم ولی تمام تفکر ما روی کسب هر سه امتیاز متمرکز شده است.

وی در خصوص اینکه سرمربی الفتح عنوان کرده است که برای کسب سه امتیاز این بازی به اهواز آمده اند، عنوان کرد: به نظر وی احترام مي‌گذارم و به نظر من وی واقعیت را گفته است زیرا هیچ تیمی در این گروه نیست که برای هر سه امتیاز در برابر حریف صف آرایی نکند البته من به عنوان سرمربی فولاد و آقای فتحی جبال به عنوان سرمربی الفتح نگاهمان در زمین به کیفیت بازی بازیکنان خود است. فرکی در خصوص میزان امید فولاد برای صعود از گروه خود اظهار کرد: همه چهار تیم به یک اندازه امید دارند به خصوص در هفته نخست همه تیم‌ها یک امتیاز کسب کرده اند. من اختلاف فراوانی از نظر فنی بین هر چهار تیم حاضر در این گروه نمی بینم ولی بی شک تیم بنیادکار ازبکستان تجربه بیشتری در حضور در رقابت های آسیایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه برای این بازی چهار بازیکن مصدوم داریم، عنوان کرد: آرش افشین یکی از مهاجمان خوب فولاد، مهدی بدرلو که در لیگ از مهره های موثر ما بود، حسن جعفری و پریرا مهاجم برزیلی و موثر ما در این بازی به علت مصدومیت حضور ندارند ولی خوشبختانه ایوب والی به این بازی مي‌رسد. فرکی ادامه داد: البته همانگونه که خیلی‌ها از جمله اصحاب رسانه عقیده دارند فولاد خوزستان یک تیم است و متکی به هیچ بازیکنی نیست. با وجود اینکه جای خالی این چهار بازیکن در بازی فردا به خوبی احساس مي‌شود ولی شک نکنید دیگر بازیکنان فولاد جای خالی آنها را پر مي‌کنند.

وی با دعوت از همه علاقمندان به فوتبال خوزستان برای حضور در بازی فردا عنوان کرد: فوتبال بدون حضور هوادار معنی ندارد و حضور آنها بی شک انگیزه ای مضاعف را به بازیکنان و کادرفنی برای درخشش در این بازی مي‌دهد به همین دلیل ما در انتظار پر شدن سکوی های ورزشگاه الغدیر اهواز در بازی با الفتح عربستان هستیم. فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه غدیر اهواز در دومین گام خود در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به مصاف تیم الفتح عربستان مي‌رود.

مهرزاد - اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ۰۱:۲۰
به امید قهرماااااااااااااااااااااااانی فوووووووووووووووووووووولااااااااااااااااااااااااااااااااد در لیگ برتر امسال .............. إن شاءاله ! (212140)