به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۶۲۹۹۹
ابراهيم اصغرزاده در مناظره با حسين الله كرم:

چرا افراطيون‌داخلي درباره داعش،بوكوحرام و... نظر نمي‌دهند؟

از اشغال سفارت آمریکا عذرخواهی می‌کنم
گروه سياسي: عصر ديروز سه شنبه نشست "دانشجوی سیاسی" به همت سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار برگزار شد و در آن حسين الله کرم و ابراهيم اصغرزاده به بحث در مورد مسائل و مشکلات سیاسی در جامعه و دانشگاه پرداختند.
چرا افراطيون‌داخلي درباره داعش،بوكوحرام و... نظر نمي‌دهند؟
ابراهیم اصغرزاده با بیان اینکه من امروز دو الله‌کرم را در مقابل خود می‌بینم که یکی نماینده جبهه‌‌های جنگ و دیگری فرمانده لباس شخصی‌ها است، اظهار داشت: من در مقابل خود الله‌اکرم اصولگرا نمی‌بینم چرا که اصولگرایان امروز بسیار متعدد هستند و از طیف مصباحی و احمدی‌نژاد و رادیکال تا طیف معتدل را در بر می‌گیرند.

اصغرزاده با بیان اینکه همچنان من خود را برخودار از سنت دانشجویی می‌دانم، یادآور شد: ما اگر زمانی پارادایم ضد امپریالیسم را دنبال می‌کردیم اما امروز خود را دیده‌بان جامعه مدنی و نگهبان دموکراسی می‌دانیم. آقای روحانی باید در مقابل رادیکال‌ها که دولت او را تهدید می‌کند، موضع بگیرد.

وی خطاب به الله‌کرم گفت: شما باید درباره این سه مثلث جنبش دانشجویی، دولت و رادیکال‌ها پاسخگو باشید. اصغرزاده قدرت یافتن خاتمی در دوم خرداد سال 76 را حاصل رفتار رادیکال‌ها ارزیابی کرد و ادامه داد: این رفتارها باعث شد که جامعه با استفاده از سنت غافلگیری به خاتمی رأی دهد و این غافلگیری در انتخابات 92 نیز تکرار شد و مردم به روحانی رأی دادند.

این فعال اصلاح‌طلب در ادامه با تأکید براینکه دولت روحانی باید در برابر چالش‌ها از جمله تحریم و وضعیت بد اقتصادی پاسخگو باشد، تصریح کرد: در حال حاضر که یک اجماع جهانی علیه ملت ایران شکل گرفته و پرونده هسته‌ای ما به شورای امنیت رفته حاصل عملکرد دولت قبل است. وی با اشاره به اینکه در دولت احمدی‌نژاد که رادیکال‌ها قدرت را به دست گرفتند، اصلاح‌طلبان آواره شدند، گفت: اصولگرایان در حال حاضر دچار بحران هویت هستند چرا که نمی‌دانند پشت سر چه کسی قرار گیرند اما اگر با طیف عقلای خود همچون لاریجانی باشند پیروز خواهند شد.

اصغرزاده گزارش روحانی از فساد را دارای جنبه‌های سیاسی برشمرد و در عین حال تأکید کرد: دولت نباید همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد سیاست خارجی قرار دهد و باید بداند که با یک اپوزیسیون نجیب داخلی یعنی اصلاح‌طلبان مواجه است که جز موفقیت دولت چیز دیگری نمی‌خواهند. وی خطاب به اصولگرایان گفت که آنها باید تکلیف خود را با رادیکال‌های جریان‌شان مشخص کنند و روحانی نیز در این مقطع حساس و گذرا باید متوجه باشد که شکست پرونده‌ هسته‌ای به ضرر کشورمان خواهد بود.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان این نکته که نباید آقای الله‌کرم انحصارطلبانه جبهه رفته‌ها را نمایندگی کند، گفت: از اینکه ایشان به جای حضور در خیابان در دانشگاه تدریس می‌کند خوشحال هستم. وی در ادامه ضمن ابراز نارضایتی از عدم مجوز به حسین شریعتمداری برای سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر گفت: آنها می‌توانند حزب تشکیل دهند اما حق ندارند دیگران را تکفیر کنند. اصغرزاده در ادامه به موضوع مراسم مرتضی پاشایی اشاره کرد و یادآور شد: جوانان در سوگ او آوازهای این خواننده را زمزمه می‌کردند از این‌رو باید بدانید که زیر پوست شهر تحولات زیادی در شرف وقوع است.


اصغرزاده گفت: من از اشغال سفارت عذرخواهی می‌کنم به شرط آن که الله کرم هم از کارهای خود عذرخواهی کند. وی در مورد اشغال سفارت آمریکا بیان کرد: جنبش دانشجویی در آن زمان همین بود. یک زمان رمانتیک بودیم، آرمان‌گرا بودیم. همان زمانی که مجاهدین خلق وجود داشتند و روحانیت از آنها دفاع می‌کرد. به قاجاریه هنوز هم به خاطر دادن خاک‌های کشور به خارجی‌ها لعنت می‌فرستم. سهم ایران در خزر از 20 درصد به 13 درصد رسیده است. مگر خاک خزر با شلمچه چه فرقی دارد که نرفتید جلوی آن را بگیرید؟

اصغرزاده ادامه داد: در روز 24 خرداد و در شب بعد از آن مردم با جشن گرفتن، دست رد به سینه شما زدند. خیابان‌ها را آتش نزدند و ماشین نسوزاندند بلکه عکس خاتمی و موسوی و کروبی و روحانی را در دست گرفتند و نشان دادند که نمی‌خواهند شما باشید. چرا در مورد گروگان‌گیری دختران در شمال آفریقا توسط بوکوحرام بیانیه ندادید؟ چرا داعش ، بوكوحرام و ... به اسم اسلام در دنیا هر غلطی می‌کنند ولی شما نمی‌ایستید و اسلام را نشان نمی‌دهید؟

الله کرم در پاسخ به این صحبت‌ها گفت: حالا که دولت با شماست و شما هم طرفدارش هستید بروید فرمانده شوید، ما پشت سر شمامی‌آییماصلا جلو‌تر از شما می‌آییم، شما فرماندهی کنید. الله‌کرم در خصوص عذرخواهی اصغرزاده از مردم به علت رادیکال بودن در اوایل انقلاب گفت: شما که باشید که بخواهید عذرخواهی کنید. شما فقط از دیوار یک سفارت رفتید. بالا رفتن که دزد‌ها هم بلدند انجام بدهند٬ حالا هم پشیمان شده‌اید اما آن کار بزرگ٬ ربطی به عمل شما ندارد.

آقای روحانی از فساد آمار داده است او دروغ نمی‌گوید اما شما رئیس‌جمهوری داشتید که جلوی تلویزیون رسماً دروغ می‌گفت
اصغرزاده تصریح کرد: من نگفتم که پشیمان شده‌ام و توبه کردم بلکه دیدگاهم را که نسبت به این موضوع مطرح کردم. زمانی که سفارت را اشغال کردیم٬ امام ناراحت شدند و به آقای یزدی گفتند تا دانشجویان را بیرون بریزند. این یعنی به هم ریختن رابطه ایران و آمریکا یک برنامه مقدس نبود بلکه یک برنامه‌ای بود که به صورت عرفی صورت گرفت. شما این اتفاق را یک امر مقدس می‌دانید در حالی که من از مجلس سوم چنین اتفاقی را قبول نداشتم و مخالف آن بودم. اشغال سفارت در زمان خودش بود. من مثال زدم که اگر ما پشیمان شویم شما هم باید عذرخواهی کنید. دیدگاه من مشخص است. قصد ما از اشغال سفارت اشغال 48 ساعته بود.من با طولانی شدن اشغال سفارت مخالفم و با ریختن آبروی برخی از افراد مخالف بودم. من ناراحتم که چرا منتظری و شریعتمداری در حصر از دنیا رفتند. حق نداریم به اسم شیعه هرکاری را به نفع خودمان بکنیم. وی گفت: روحانی کاندیدای اول ما نبود، ولی ما آنقدر عقب نشینی کردیم تا به آقای روحانی رسیدیم. آقای روحانی از فساد آمار داده است او دروغ نمی‌گوید اما شما رئیس‌جمهوری داشتید که جلوی تلویزیون رسماً دروغ می‌گفت. چه کسی جز او و حرف‌هایش به مهدویت آسیب زد؟

وی در ادامه به موضوع دریای خزر پرداخت و با بیان اینکه سهم ما از 20 درصد به 13 درصد رسیده است، گفت: چرا شما نسبت به منافع ملی و سرزمین خود ساکت هستید مگر دریای خزر چه فرقی با شلمچه دارد؟ اصغرزاده با بیان آنچه او دخالت سپاه در همه حوزه‌ها توصیف کرد، افزود: اگر جامعه این تفکر را قبول داشت به جلیلی رأی می‌داد نه به روحانی، از این‌رو ملت از روحانی و خاتمی انتظار دارند.

وی با طرح این پرسش که چرا جریان اصولگرایی به خاطر اسارت زنان نیجریه توسط بوکوحرام اطلاعیه نداده است، افزود: تا زمانی کشور روی آشتی ملی را نبیند این وضعیت ادامه دارد و برخی می‌گویند که ملت لیاقت این رهبری را ندارد. اصغرزاده تأکید کرد: من نمی‌گویم که آمریکا گل سرسبد دنیاست و اگر رابطه‌اش با ما خوب شود اینجا بهشت می‌شود اما اجماع جهانی علیه ایران به ضرر همه ما است.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه جنبش دانشجویی دیگر اهل کار خیابانی نیست اما ارزش‌های دموکراتیک را هم زمین نمی‌گذارد، افزود: جریان دانشجویی ساکت نمی‌ماند و بر آینده کشور تأثیر خواهد گذاشت. وی در ادامه به موضوع تسخیر سفارت آمریکا و دلیل پشیمانی خود اشاره کرد و گفت: ما می‌خواستیم فقط 48 ساعت سفارت را نگه داریم اما اینکه شما این مسئله را مقدس می‌کنید و فکر می‌کنید که ما باید تا ابد شعار مرگ بر آمریکا را بدهیم قبول ندارم و من این نکته را از مجلس ششم قبول نداشتم.

اصغرزاده با بیان اینکه قبول داریم که اسناد سفارت آمریکا جنبه امنیتی داشت در عین حال گفت: بنده نسبت به طولانی شدن اشغال سفارت آمریکا و بی‌آبرو شدن برخی افراد اعتراض دارم و آن را از نقاط تاریک جریان دانشجویی می‌دانم. این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه من خودم فرمانده سپاه بوده‌ام و از پشت کوه نیامده‌ام، تصریح کرد: نقش بنده در جریان اصلاح‌طلبی و انقلاب روشن است اما عده‌ای قانون اساسی را زیرپا گذاشته‌اند و نظارت استصوابی را تعمیم داده‌اند.

وی در ادامه به موضوع انتخابات پرداخت و با تأکید براینکه روحانی کاندیدای واقعی ما نبود، گفت: ما ناچار شدیم که از خاتمی و هاشمی عقب‌نشینی کنیم و از او حمایت کنیم اما شما اجازه بدهید به جای قطبی کردن جامعه مردم حرف بزنند و رسانه‌ها در مسائل دخالت کنند. اصغرزاده با بیان اینکه حضور سپاه در اقتصاد باید با شفافیت همراه باشد و به رانت تبدیل نشود، متذکر شد: قداست آنها زمانی است که به دنبال مسائل مادی نروند.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه ما قدر امنیت کشور را می‌دانیم، تصریح کرد: اما نیروهای نظامی نباید با کار اقتصادی باعث نحیف شدن بخش خصوصی شوند. وی با بیان اینکه قبول دارم لشکرکشی خیابانی به نفع جمهوری اسلامی و انقلاب نیست و کسی حق ندارد در خیابان‌ها تاخت و تاز کند، اذعان کرد: اصلاح‌طلبان حاضر نبودند مملکت را بفروشند یا برانداز شوند. اصغرزاده در پایان با بیان اینکه من برای همه کسانی که دل‌شان برای انقلاب می‌سوزد احترام قائل هستم به انتقاد از حضور دانشجویان در سفارت انگلیس پرداخت و گفت: این مسئله را مردم و رهبری قبول نداشتند و این امر باعث استهزا شد.

محاکمه موسوی و کروبی محاکمه انقلاب است
وی افزود: باید عینک بدبینی را کنار بگذاریم و اجازه دهیم مردم نقد کنند. اگر فسادی رخ دهد بگوییم این فساد از کیست. باید فرصتی ایجاد کنیم تا در دادگاه‌ها موسوی و کروبی حرف بزنند. شما نمی‌توانید آقایان موسوی و کروبی را محاکمه کنید. شما می‌دانید که محاکمه موسوی و کروبی محاکمه انقلاب است.
منکر این نیستیم که در جریان رادیکال قرار داریم
در این مناظره الله‌کرم در پاسخ به صحبت‌های اصغرزاده گفت: ایشان ما را در جریان اصولگرایی رادیکال جا دادند. زیاد هم منکر آن نمی‌شویم اما رادیکال متعلق به جامعه اسلامی نیست. وی افزود: نمی‌توان به ایشان اشکال گرفت زیرا نتیجه تحصیل علوم انسانی غربی همین است. کسی که تیر 78 و خرداد 88 به خیابان‌ها آمد حرف از قانون می‌زند. خجالت دارد که آنها به ما می‌گویند ما قانون نداریم. حزب‌الله خیابان ها را نمی‌بندد اما شما با همسویی قدرت‌های خارجی این کار را کردید. خود شما از دیوار سفارت بالا رفتید و حال دم از قانون می زنید؟

وی با اشاره به حصر موسوی، کروبی و رهنورد اظهار کرد: چطور طرفداری موسوی را می‌کنید؟ ایشان یک سال و هشت ماه بعد از انتخابات به حصر رفتند. آن هم از ترس شما که مسجدها را آتش زدید و ترسیدید کسانی مانند شما‌ها آنها را بکشند و پیراهن عثمان درست شود. ما یک بار از پیراهن عثمان شدن ضربه خورده‌ایم بنابراین کافی است.بیا بگو از انقلاب پشیمان شده‌ام. می‌خواهم بروم دنبال پول و ما در این صورت قبول داریم اما این بالانس زدن‌ها برای چیست.

وي افزود: می‌گویید بدبختی‌های اقتصادی از دولت نهم و دهم است اما آن دولت‌ها میراث‌دار دولت‌های به اصطلاح سازندگی و توسعه سیاسی بوده‌اند. الله کرم گفت: در مورد شما می گویید در جبهه بوده‌اید. البته دراینترنت دیده‌ام که شش ماه سابقه داشته‌اید. من فرمانده لشکر تهران بودم. هر کس که از تهران می‌رفت را می‌دیدم ولی شما کجا بودید؟‌ البته نمی‌خواهم که جبهه رفتن‌تان را زیر سوال ببرم. این استاد دانشگاه افزود: همه می‌دانند که آقای روحانی گزینه شما نبود. مردم را بازی ندهید. قبول داریم ما اشتباه کردیم که در مورد اتفاق بوکوحرام آفریقا بیانیه صادر نکردیم. وی درباره دولت احمدی‌نژاد گفت: شما به ما می‌گویید آن دولت شما بودید. اما ما چهارسال دوم دولت احمدی‌نژاد را قبول نداریم!

حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۰:۰۷
چرا یک طرفه به قاضی رفتید و سخنان الله کرم رو کامل نگذاشته اید؟؟؟؟؟؟ (268719)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۹:۱۴
وقتی سخنان وزیر علوم جدید روحانی در مجلس که گفت:«فصل‌الخطاب ما رهبری و خط قرمز ما فتنه است» در شرق و اعتماد سانسور میشه دیگه حرفای ا... کرم و کامنت خوانندگان که دیگه عددی به حساب نمیاد. آره عزیزان دانستن حق مردم بود ولی دیگه نیست. (268899)
ایرانی
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۰:۴۱
آقای الله کرم بر اساس کدام مدرک مستند می گوید مردم ایران انقلاب دوم (انقلاب 13 آذر 58) را تایید کرده اند؟؟؟!!!

مردم ایران بر اساس مدارک موجود فقط انقلاب بهمن 57 را در تاریخ 12 فروردین 58 راسما" تایید کرده اند

35 سال است اقای الله کرم و دوستان وهمفکرانشان به جای ملت ایران صحبت کرده اند
. . . (268724)
اصول گ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۰:۴۴
افراطیون گرم نقد کردن دولت هستن فعلن البته از نوع بنی اسراعیلی (268725)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۴:۲۴
چرا در مقابل اختلاسهای میلیاردی عملی و جواب قاطعی نیسسسسست؟؟؟ من معلم دغدغه معیشت و منزلت مناسب دارم و برخی میلیاردی وام و منابع دریافت میکنند !!!! (268812)
کاترین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۰۰
اصغر زاده خودش نهایت افراطه
البته از اون طرف (268854)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۰:۴۵
این الله کرم اوایل خودش قربانی همان کسانی بود که حتی جبهه رفتن ها وحقوق او را زیر سئوال میبردند و حالا از او سوء استفاده میکنند . (268727)
9/99%
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۱:۰۱
مردمی که انقلاب کردند دیگر شما را نمیخواهند کرم جون. انقلابشان را میخواهند. به دینشان پایبندند. میهن،قانون ورهبرشان را دوست دارند.فقط شماها را دیگر نخواهند خواست. این کفر است؟ اگر این را کفر میدانید داعش هم همین را میگوید واسرائیل هم چنین اعتقادی دارد. (268731)
اسکندر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۱:۰۱
الله کرم هیچگاه فرمانده لشکر تهران نبوده بلکه در تیپهای جانبی بوده و همزمان یکی از مشتریان ارزیابی و کاندیدای اخراج شدن . (268732)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۱:۰۲
مثل احمدی نژاد فقط دوست دارند توی مناظره ها سند رو کنند!

اینها از یک تناقض بزرگ رنج میبرند. این تناقض به نظرم کنار نیامدن با تفکر دنیای مدرن است. جالبه در منازل بیشتر اینها میروی از وسایل غربی به شدت استفاده میکنند ولی .. (268734)
کاترین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۰۱
عزیز من استفاده از تکنولوژی که اشکال نداره اون سرسپردگی به صاحبان تکنولژیه که نابود میکنه انسانیت انسان را (268855)
چو ایران نباشد تن من مباد...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۲:۰۵
کاترین هنوزم با منفی هات ضایع نشدی !!!!
بیخیال شو اینجا مکتب و سایت آزاد اندیش هاست نه متحجرها . (268959)
تقی ولی پور
United States
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۱:۰۷
متاسفانه در کشور ما فرهنگ عذر خواهی وجود ندارد، اگر کسی اشتباهی مرتکب شود به جای عذر خواهی بران پافشاری می کند.نکته دیگر آنکه در نبود احزاب جناح های سیاسی باید مسیولیت دولت های مورد حمایت شان را بپذیرند.دولت نهم و دهم که از فضا نیامد بود، جزءاصولگریان بود و در هر دو دوره با حمایت آنها به قدرت رسید.حلا حامیان دیروز از قبول مسیولیت آن شانه خالی می کنند، نتیجه این گونه رفتار تکرار دوباره همان اشتباه خواهد بود.جناح اصول گرا با این رفتارها هم به کشور ضربه زد و خود را دچار چند دستگی کرد.هر دو جناح باید ... (268735)
کاترین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۰۸
اتفاقا گروه دکتر نه اصول گرا بود نه فتنه طلب جزء هیچکدوم نبود برای همین هم همه زدنش زمین اون فقط به فکر مردم مملکت و برنامه های بلند مدت بود نه مثل این سیاست بازهای دوطرف فقط تو این فکر باشه که بده نشه و دور بعد هم رای بیاره
خدا نگهدارش باشه (268865)
چو ایران نباشد تن من مباد...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۲:۰۷
دکتر شما که کاترین جان هزاره قرن بود !!!!
بنده خدا از بس به فکر ملت بود با دوستاش برا ملت میلیاردها تومن از بیت المال جمع کرده !!!! (268960)
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۳:۵۸
اگر چه آقای احمدی نژاد ساخته و پرداخته ی جناح راست و مراکز قدرت بود, ولی باید شرح خدمات معجزه ی هزاره ی سوم و مدیریت عظیم جهانی وی را از زبان کاترین کبیر شنید...!؟ (268990)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۱:۱۷
بازم خداراشكر كه اقاي الله كرم يه سري مسائل رو قبول داره و زيرشون نميزنه ،اصلاحات زنده است تاانقلاب زنده است (268740)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۱:۵۰
چرا این قدر دارید از لفظ افراط استفاده می کنید می دانید افراطیون چه کسانی هستند افراطیون کسانی هستند که فقط به طیف خودشان اجازه صحبت کرذن می دهند کسانی هستند که اگر در انتخابات رای نیاوردند می گویند در انتخابات تقلب شده افرادی هستند که هرکس از آنها انتقاد کرد به آنها می گویند مفرط و افراطی کسانی هستند که تمام عیب ایراد ها را مربوط به دوره های قبل می دانند کسانی که قیمت نان و سوخت را با شیب ملایم ( 75 درصد ) بالا می برند و می گویند مقصر دولت قبل است . نتیجه هرکس انتقاد کرد افراطی است (268751)
ات ش بی گزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۲:۰۰
درود بر اصغرزاده عزیز .بسیار منطقی صحبت های خود را بیان کردند .
اقای الله کرم شما خوب بلدید از هیچی پیراهن عثمان درست کنید .شما و همفکران شما در حال حاضر به تفکرات امام پایبند نیستید ،. . . شمایید که ارامش را از کشور گرفتید ،شمایید که اقتصاد را به این روز انداختید. کشور اینقدر شیر تو شیره خیلی از ارگانها و احزاب مثل پایداری برای خود یک حکومت مستقل تشکیل داده اند و از هیچ قانونی تبعیت نمیکنند شما خودتان هم چنین کردید . (268755)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۲:۰۰
اونهایی که وقتی یک کاندیدا میگه من به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارم، فکر میکنن طرف خیلی کارش درسته تحویل بگیرن. هیچ گروهی حاضر نیست مسئولیت رس کار آوردن آل محمود رو به عهده بگیره، حتی الله کرم تندرو! (268756)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۲:۱۵
سلام ٰ
اقای الله کرم ! شما اگر در 4 سال دوم احمدی نزاد را قبول نداشتید ٰ بخاطر این بود که تو روی شما هم ایستاد و خطابتان کرد برادران قاچاقچی ! و تهدیدتان کرد و بگم بگم راه انداخت .بخاطر اینکه احمدی نزاد به کسانی که نردبانش شده بودند هم خیانت کرد ! (268765)
کاترین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۰۳
کلمه ی خیانت جالب نیست
انسان هروقت از هرکس خلاف ببینه باید با اون خلاف مقابله کنه حالا چه دوستش باشه چه نباشه (268857)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۲:۲۰
الله کرم استاد دانشگاهه!!؟ من يکماه و نيم شکم درد داشتم، 4 روز در يک بيمارستان دولتي بستري شدم، هرکاري که تونستند و هر آزمايشي، بر روي من موش، انجام دادند بعد از 4 روز نوشتند بيمار با حال عمومي خوب، مرخص شد!! در حاليکه شکم دردم هنوز ادامه داشت. پزشک راديولوژي با سونوگرافي تشخيص داد (دقيقا" کلملاتي که بهم گفت) آپانديست مشکل داره! يه خورده ترکيده و ترکيدگيش هم کهنه است!! خدا رو شکر کن که بدنت قوي بوده و بخوبي مقاومت کرده اي، همين الان بايد بستري بشي بيمارستان. ادامه در کامنت بعد. (268768)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۲:۲۵
نقل از کامنت قبلي : در بيمارستاني خصوصي بستري شده و با عمل جراحي آپانديسم را درآوردند! الان هم دوره نقاهت بعد از عمل را ميگذرانم. عمل آپانديس بنا به گفته دکتر جراح، حداکثر 10 دقيقه بطول مي انجامد، اما کثرت عفونت در شکم من، و شستشوي کامل آن و درآوردن آپانديسم 55 دقيقه بطول انجاميد!! از همه اساتيد محترم و دانشجويان گرامي عذر ميخواهم اما وقتي يکي مثل اين يارو استاد دانشگاه باشه (با توجه به رشته اي که مثلا" تدريس ميکنند) خروجيش هم، مثل همان پزشک رزيدنتي خواهد بود. ادامه در کامنت بعد. (268770)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۲:۲۶
ادامه از کامنت قبل : که در بيمارستان دولتي زير برگ ترخيصم نوشت : بيمار با حال عمومي خوب، مرخص شد!!! (268771)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۳:۱۵
با سلام

"اصولگرایان در حال حاضر دچار بحران هویت هستند چرا که نمی‌دانند پشت سر چه کسی قرار گیرند"

جناب اصغرزاده !
اصولگرایی با اصولگرایان متفاوت است . اصولگرایی یک جریان است که هویّت ذاتی و اصیل دارد . تا زمانیکه حکومتی مبتنی بر ولایت فقیه داریم ، اصولگرایی هویّت دارد و هست . اصولگرای واقعی پشت سر ولی فقیه است . اصولگرایی یک ارزش است که اصلاحاتِ اسلامی را نیز در دستور کار خود دارد . لذا تا ولایت هست ، اصولگرای واقعی هیچ گاه دچار بحران هویّت نمیشود . (268776)
ناشناس
Germany
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۳:۳۸
درسته عذرخواهی پدیده خوبیه که درکشورمارسم نیست اماآقای اصغرزاده عزیزاین عذرخواهی به چه دردی میخوره؟؟چون تاوان بالارفتن ازدیوارسفارت رامردم بیچاره ایران میپردازه ضمنامناظره باامثال ا...کرم چه فایده ای دارداینادرست بشونیستن!!!!!!! (268783)
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۵:۰۰
با این نظر ، درخواست ویزای پناهندگی شما قطعا توسط سفارت آمریکا که هیچ توسط سفارت اسرائیل در بورکینافاسو هم تأیید خواهد شد . به سرزمین آروزهای خود (آمریکا) خوش آمدی .
ناشناس جان مردم ایران برای استقلال و عزت خود از دیوار سفارت آمریکا(کثافت خانه جاسوسی و فتنه،تأکید می کنم لجن زار توطئه و تزویر) که هیچ از دیوار کاخ سفید هم بالا خواهند رفت . همانا مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است (268832)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۰:۱۹
بابا شما 5 میلیونید نه همه مردم ایران ... هنوز 18 ماه از انتخابات نگذشته ... ما مردم ایران ( به جز شما 5 میلیون) زندگی با لذت رو به مرگ با خفت ترجیح میدیم... (268909)
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۳:۳۷
اصلا شما به تزویر آمریکایی ها پی بردی . از این طرف با ظریف غش غش می خندند و وعده لغو تحریم سر می دهند . از اون طرف با سعودی های یهودی تبانی می کنند قیمت نفت را پایین می کشند. میلیونی پول بلوکه شده پس می دهند میلیاردی قیمت نفت را پایین می کشند . مشکل شیخ حسن اینه که قدرت کدخدا را می بیند ولی تزویر آن را نمی بیند . شیخ حسن دستش را تا گردن توی عسل کنه بگذاره توی دهن آمریکایی ها عاقبت دستش را گاز خواهند گرفت . مذاکره خوب است اما اینطوری وقتمان را تلف کرده ایم. (268984)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۱:۱۰
1 بیشتر این اقایان اصولگرا گرین کارت امریکا را دارند مثل اقا تهرانی از نظر شما امریکا سرزمین رویاهاست .اما از نظر اصلاح طلبها ایران خودمان بدون افراطها و تندروها سرزمین رویا هاست .شما که اینهمه عزت دارید لطف کنید از دیوار سفارت روسیه هم بالا روید چون 20% سهم ایران از دریای خزر 12% شده اون هم زمان اقامحمودتان .پس اگر عزت دارید جلوی روسیه را بگیرید و گرنه شما عزتتان کم است.بس کنید اینهمه جانماز اب کشیدنها را . (268936)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۲:۲۸
بشین بابا ی بار بالا رفتید برای هفت پشتمون بسه. دیگه بیشتر از این جوگیر نشو. نکنه تو هم از پست و مقام اونا هوس کردی بگیری، بالا رفتن از گردن مردم و پله های ترقی خود . لطفا ازطرف مردم نجیب و ستم دیده صحبت نکن از طرف خودت صحبت کن و مایه بزار ! (268973)
کاترین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۰۴
اصغر زاده یه روز از اون ور داغ بود حالا از این ور
از این داغی ها هم آبی گرم نمیشه (268860)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۴:۰۰
ما مناظره را با تخریب و تحقیر اشتباه گرفته ایم متاسفم..... (268795)
آرش از روستا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۴:۰۰
اين الله كرم دوست آقاي طائب نبود كه ميگفت سوريه از خوزستان مهمتره!!!
خب حتما دمشق و حلب از شلمچه مهمترن ديگه!!! (268796)
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۵:۰۸
مهمتره چون امروز دشمن پشت سنگر اول ماست . امروز سنگر اول ما در سوریه هست .اگر از سوریه عقب نشینی کنیم دشمن ما را دنبال خواهد کرد و آنگاه سنگر پشت مرزهای خوزستان خواهد که اگر در این سنگر شکست بخوریم سنگر بعدی پشت درب خانه جنابعالی و ما خواهد بود
از برادران مسلمان سوری تشکر می کنیم که به عوض ما ایرانیان در جبهه مشغول جنگ با جهانخواران هستند
یادمان باشد اگر دو ضلع مثلث مقاومت یعنی حزب الله لبنان و سوریه شکست بخورند،جنگ بعدی پشت مرزهای ایران خواهد بود.پس تا می توانیم از سوریه و حزب ا... حمایت کنیم (268837)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۱:۱۸
1 برو بجنگ چرا پشت کامپیوتر نشستی و از نردبان سوریها بالا میری برو یه تحقیق از بزرگانت بکن زمان جنگ کجا بودند شما جزو ان دسته برادرانی هستید که بعد از جنگ رو امدید و بعد از صلح تازه شعار ((جنگ جنگ تا پیروزی)) سر میدادید .الن هم همینی هستید و از دور به دیگران نترس نترس میگویید .ثانیا" ما ایرانیها با هیچکس سر جنگ نداریم و به کسی هم ارزوی مرگ نمیکنیم ما دنبال صلح و صفا در دنیا هستیم شما جنگ میخواهید بفرمایید سوریه ،عراق و افغانستان .راستی یه کم هم روسیه را هم محکوم کنید چرا که مسلمانان چچن رامیکشد! (268941)
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۵:۱۲
البته یک راه حل دیگه هم داریم که آمریکا و اسرائیل دست از سرمان بردارند
آن گزینه این است:
غلط کردیم که انقلاب کردیم ، غلط کردیم که در مقابل زورگویی شما ایستادیم ، غلط کردیم که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا گفتیم ، به نیت صد مرتبه غلط کردیم ، غلط کردیم ..... دست از سر ما بردارید ما را تحریم نکنید تحریم ها را بردارید به ما حمله نکنید ... (268838)
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۳:۵۶
ما باید در جهت تحقق آرمان های انقلاب تلاش کنیم; استقلال, ازادی, عدالت اجتماعی, اخلاق و پیشرفت...! ما باید با دارا بودن پیشینه ی غنی ملی, دینی و تاریخی هویت خود را در صلح, آشتی و مردم سالاری تعریف کنیم, نه این که هویت خود را در شعار مرگ بر این و آن تعریف کنیم... (268989)
کاترین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۰۵
مهمتر بودن اونها به خاطر اینه که خط مقدم ما هستند الان (268862)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۴:۰۱
بله اقای الله کرم "حزب الله خیابان ها رانمی بندد" فقط بدون اجازه قانون می ریزند خانه و ماشین مردم را می گردند. در ضمن کسانی که در سال88 خیابان ها را بستند اقای اصغرزاده نبودند به حرف او هم نیامدند ان ها همان مردم بودند. البته اگر واژه ی مردم را درک کنید. (268797)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۵:۲۲
مردم!!! اگر این جوری باشد که مردم تهران فقط چند صد هزار نفرند اصلا به قول شما سه میلیون یعنی فقط این عده مردم هستند (268843)
خودم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۴:۴۲
چرا افراطيون‌داخلي درباره داعش،بوكوحرام و... نظر نمي‌دهند؟

چاقو که دسته خودش را نمی برد (268827)
مصطفي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۴:۴۶
اگر منظورشون از افراطيون داخل اصولگراهاست بايد چشماشو باز کنه ببينه که همينا توي عراق دارن با داعش ميجنگن. (268829)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۵:۴۲
افراطیون داخلی به جز مرگ برآمریکا و فتنه فتنه کردن چیز دیگری بلد نیستند (268847)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۲۲
جناب دکترروحانی عزیزبرای مبارزه با افراط 10راهکارارائه داده اید.یک سوال برای مبارزه با افراطیون داخلی چه راهکاری دارید.چرابودجه مراکز افراط سازرا قطع نمی کنید؟ (268868)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۶:۳۵
آیا من درست خواندم آقای الله کرم استاد دانشگاه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
استاد هنرهای رزمی هستند یا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (268873)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۷:۱۶
تسخیر لانه جاسوسی غیرت عملی مردم ایران بود . (268884)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۷:۲۹
این اقایان اصولگرا فقظ بفکر خود و اطرافیان خود هستند هیچ بفکر ملت نیستند خدا این ها را به راه راست هدایت کند تا ازادی سبب شود ملت پیشرفت کنند و اقتصاد دست مردم با ایمان بیفتد انشالا (268886)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۱۹:۲۲
لطفا از بیوگرافی آقایان بنویسید وبگویید کجا مدرک گرفتند ... هر کس میداند بنویسد (268901)
داش کرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۲۲:۰۵
اگه تعادل تعریف بشه اونوقت میشه تعیین کرد که چه کسی افراطیه چه کسی تفریطی
بدون مشخص کردن نقطه ی تعادل شما خودتو محور و ملاک اعتدال میدونی منم خودمو محور اعتدال میدونم و دیگری را که با ما همراه نیست یا افراط گرا یا منفعل وسست عنصر میدونیم (268958)