به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۷۰۳۷۸

چند پیام تسلیت به سیدمحمد خاتمی

گروه سياسي: مدیر عامل و اعضای هیات مدیره ی بنیاد باران، خانواده شهید بهشتی، مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، آیت الله بیات زنجانی، خانواده كروبي و ... درگذشت خواهر سیدمحمد خاتمی، را به ايشان تسلیت گفتند.
چند پیام تسلیت به سیدمحمد خاتمی
به گزارش انصاف نیوز، متن این پیام‌ها در پی می آید:
پيام مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بنیاد باران
مجاهد صبور، دانشمند فاضل
حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمد خاتمی
رییس محترم بنیاد آزادی، رشد و آبادانی ایران "باران"
و بیت شریف حضرت آیت ا... سید روح الله خاتمی (قدس سره)
درگذشت بانو سیده فاطمه، چشم و چراغ حاج آقا روح الله و خواهر گرامی شما و اخوان گرامی را به خاندان بزرگ و با فضیلت خاتمی تسلیت می گوییم.

بانو فاطمه سادات مادر شهید حسن خلیلی اردکانی، که روشنای جانش در مکتب نورانی مرد بزرگ اخلاق و عرفان و فضیلت صیقلی و جلا یافته بود در تمام عمر با برکتش منشا تعلیم و تعلم آموخته های رهایی بخش اسلام رحمانی و دین سرمدی بود و مبشر نگاهی از بشارت های پیامبر اعظم،‌ حضرت محمد مصطفی (ص) که آمده بود تا غل و زنجیر از ذهن و زبان و دست و پای مردم بگسلد.

از خداوند بزرگ برای آن روح مطهره که در حیات پر فضیلتش چونان چشمه ای زلال و روشن و بخشنده بود و به هنگام عروج، راضی و مشتاق دعوت حق را لبیک گفت، رضوان و رضای الهی و برای آن خاندان محترم و ساحت بزرگ حضرت عالی،‌ صبری جمیل و تسلیمی مومنانه را به تقدیر الهی مسئلت داریم.
مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بنیاد باران

پیام خانواده شهید بهشتی

بیت محترم و مکرم آیت الله خاتمی
درگذشت اندوهبار خواهر گرامیتان، فرزند ارشد مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی و مادر شهید حسن خلیلی را در این زمانه سرشار از ناملایمات و مهرشکنی ها و ناراستی ها بر آن شخصیت و خاندان نجیب و صبور، از صمیم قلب به شما تسلیت می گوییم و آرزو می کنیم آن بانوی فداکار که از فعالان فرهنگی و قرآنی به شمار می رفت و سال ها در کمال سادگی و بی پیرایگی به کار هنرمندانه خیاطی و تولید بافتنی های زیبا می پرداخت اینک در جوار رحمت حق آرام گیرد و روح خستگی ناپذیر و کوشنده اش پس از عمری زیست مسلمانانه و پاک در پناه واسعه و بی انتهای خدای رحمان و رحیم آمرزش و آرامش یابد.
خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی

️پیام تسلیت مدرسین و محققین حوزه علمیه قم

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
دانشمند محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی دام عزه العالی
درگذشت خواهر گرمی تان مادر شهید، حسن خلیلی، مرحوم مغفور فاطمه خاتمی را به حضرتعالی، مادر گرامی، فرزندان محترم، خواهران و برادران عزیزش، تسلیت می گوییم. از خداوند مسئلت داریم روح این مادر شهید را همراه با روح پدر بزرگوارش حضرت آیت الله سید روح الله خاتمی و فرزند شهیدش با اولیای خود محشور فرماید، به بازماندگان صبر عنایت کند و توفیق و سربلندی برای حضرتعالی در خدمت به اسلام و انقلاب ومردم ایران عنایت نماید.
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم
۲/ ۱۲/ ۹۳

پیام تسلیت آیت الله بیات زنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم
إنالله و إنا إلیه راجعون
برادر ارزشمند و خدوم جناب حجت الإسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی دامت افاضاته
خبر درگذشت همشیرۀ مکرمه، مادر شهید بانو فاطمه خاتمی رحمة الله علیها موجب تأسف و تأثر گردید. اینجانب این ضایعه را به حضرتعالی، اخوان معزز و بیت مکرم فقیه والامقام مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی رضوان الله علیه تسلیت عرض نموده، از درگاه ربوبی برای آن مرحومه حشر با صدیقۀ طاهره سلام الله علیها و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
اسدالله بیات زنجانی
قم المقدسة
دوم اسفندماه ١٣٩٣

پیام کروبی ها

إنا لله وإنا إلیه راجعون
برادر گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی
درگذشت خواهر گرامی‌تان، حاجیه خانم فاطمه خاتمی مادرشهید بزرگوار حاج حسن خلیلی را به جنابعالی، خانواده محترم خلیلی و دیگر اعضای بیت مرحوم آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی تسلیت عرض می‌کنیم. از ایزد یکتا برای آن عزیز از دست رفته غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبرجمیل مسئلت می‌نمائیم.
فاطمه کروبی، محمد حسین، محمد تقی، علی و یاسر کروبی
دوم اسفندماه ۱۳۹۳

پیام مرتضی اشراقی، نوه امام

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقاى سید محمد خاتمى
جناب آقاى دکتر سید محمد رضا خاتمى
در گذشت همشیره ى گرامیتان مادر شهید خانم سیده فاطمه خاتمى را خدمت شما بزرگواران تسلیت عرض مى نمایم.
مرتضی اشراقی

پیام احمد پورنجاتی

برادر فرهیخته و ارجمندم، حضرت آقای سید محمد خاتمی؛
دوستان گرامی ام جناب آقای مهندس علی و جناب آقای دکتر رضا خاتمی؛
سوگمندانه از سویدای دل، درگذشت خواهر بزرگوارتان را تسلیت می گویم و خود را در اندوه فراق آن بانوی محترم سهیم می دانم. برای آن بانوی شایسته، آرامش و شادمانی روح و رضوان حضرت حق و برای خاندان داغدار به ویژه شما نیکان روزگار و نیز فرزند فرهیخته و عزیزشان جناب خلیلی اردکانی، آرزوی تندرستی و شکیبایی و موفقیت دارم. احمد پورنجاتی

پیام غلامرضا انصاری

سرورگرانقدرحضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقاى سیدمحمدخاتمى
از خاک بر افلاک شدن زیباترین پرنده آسمان زندگى تان،همشیره مکرمه،مادرشهیدمرحومه سیده فاطمه خاتمى ،را با این قلم نمى توان همدردى نمود. باید زبانى به فراخى این غم یافت و خود، درد این حرمان تاب سوز را چشید، تا شاید، همسوکى ات، بر جان سیاه پوشیدگان بنشیند.
با این حال مراتب تسلیت و تعزیت اینجانب را پذیرا باشید.
دکترانصارى
عضوشوراى شهرتهران

پیام کدیور و مهاجرانی

جناب حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدخاتمی
رحلت بانوی ارجمند سرکارخانم سیده فاطمه خاتمی را به شما، خاندان محترم خاتمی و خلیلی اردکانی، به ویژه مادر گرامی تان تسلیت عرض می کنیم. خداوند متعال آن فقیده سعیده و مادر شهید بزرگوار را در بهشت خاص خویش ماوا دهد و به شما و خانواده ی محترم شکیبایی و پاداش نیکو عنایت فرماید. جمیله کدیور- سیدعطاالله مهاجرانی