به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۹
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۹۸۲۵
خاتمي: هنوز تصميمي نگرفته‌ام

خبر اختصاصي بهارنيوز در باره خاتمي

گروه سياسي: رئيس‌جمهور سابق كشورمان امروز (شنبه) در جمع برخي از فعالان سياسي استان‌ها اعلام كرد هنوز براي كانديداتوري خود به نتيجه قطعي و نهايي نرسيده‌ام.
خبر اختصاصي بهارنيوز در باره خاتمي
به گزارش بهارنيوز، يكي از حاضران در جلسه امروز با سيدمحمد خاتمي به خبرنگار ما گفت: در اين جلسه فعالان سياسي حاضر در سخنان خود ضمن تحليل شرايط سياسي و اقتصادي و بين‌المللي امروز كشور خواستار كانديداتوري خاتمي در انتخابات آينده رياست‌جمهوري شده و تاكيد داشتند تنها راه‌برون رفت از تشتت آراي اصلاح‌طلبان يك گزينه حداكثري خواهد بود. به گفته وي خاتمي در پاسخ به اصرار حاضران تاكيد كرد به دليل شرايط كشور و همچنين نياز بيشتر براي ارزيابي جوانب مختلف، هنوز به نتيجه‌اي قطعي نرسيده‌ام و تا اواخر فروردين ماه آينده نظر نهايي خود را اعلام خواهم كرد.
بنا به همين گزارش، يك منبع نزديك به خاتمي نيز گفته است كه آقاي خاتمي قصد دارد در آينده نزديك با رهبر معظم انقلاب ديدار و نظر ايشان را درباره احتمال كانديداتوري‌اش جويا شود.

در همين حال امروز رسانه‌هاي اصولگرا اخبار متعددي درباره كانديداتوري برخي چهره‌هاي مستقل اصلاح‌طلب منتشر كرده‌اند كه به گفته اين فعال سياسي عمدتا در حد گمانه‌زني مي‌باشند.
خبرگزاري فارس نيز به نقل از محمدرضا خاتمي نوشت: محمد‌رضا خاتمی ظهر امروز (شنبه) در حاشیه مراسم ختم آیت‌الله سید‌مجتبی موسوی لاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان برای انتخابات به اجماع ‌رسیده‌اند درباره حضور یا عدم حضور برادرش در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ سکوت کرد. وزیر کشور دولت اصلاحات نيز اظهارنظر درباره کاندیداتوری محمد خاتمی در انتخابات سال ۹۲ را به بعد از عید نوروز موکول کرد. عبدالواحد موسوی لاری درباره کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: الان زود است و نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد. وی در ادامه درباره اینکه آیا خاتمی نامزد این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد یا نه، اظهار داشت: درباره کاندیداتوری خاتمی بعد از عید نوروز اظهار نظر می‌کنم. فعلا نمی‌توانم بیش از این صحبت کنم.

مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۱۶:۳۳
ان شالله که سید محمّد عزیز در جریان هست که ما خیلی خیلی به کمکش برای برون رفت از این بحران نیاز داریم.... بیا سید که خزان به سر آمد... (35134)
سیروس
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۱۷:۰۳
لااقل از اینایی که الان بحث کاندیداتوریشون داغه بهترن (35137)
مهدی
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۱۷:۰۵
امیدوارم با آمدن این سید بزرگوار هوائی تازه در سیاست کشور بوزد انشاءالله (35139)
سهراب ایرانی
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۱۷:۲۳
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی.......
بیا سید راستگو (35144)
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۲۱:۲۰
افراط و تفريط را براي هركس كنار بگذاريد و در حد واندازه حمايت كنيد تا پشيماني به دنبال نداشته باشد بنده هم خواهان حضور ايشان هستم ولي نه به هر قيمتي. (35192)
محسن
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۱۸:۵۸
انشالله خاتمی می یاد و با بیشترین رأی رییس جمهور می شه (35164)
سیما
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۱۹:۵۱
خاتمی عزیزم نیا تو رو بخدا نیا بزرگی خودت رو حفظ کن به خاطر خاطرات زیبایی که برای ما گذاشتی نیا چون اوضاع خیلی خرابتر از اونیه که حتی تو هم بتونی درستش کنی امیدوارم همیشه بزرگ بمونی (35174)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۲۰:۳۴
به نظر من فرقی نداره... (35179)
سام
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۲۰:۵۸
آقای خاتمی،
گناه من جوون چیه که اسیر چنین سیاست مدارهایی باید باشم، ما هشت سال دوران شما رو دیدیم این دوران رو هم دیدیم، دوران شما هم ضعف بود اما نه به این گستردگی، آقای خاتمی شما برای خودتون نیستید برای همه ی جوون های بیکار و ناامید از آینده مثل من هستید (35183)
رحیم ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۲۱:۳۶
بهترین گزینه حال حاضر (35198)
جوک
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۲۳:۲۵
آمدن یا نیامدن، مساله این است (35217)
mojtaba
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۲۶ ۲۳:۵۸
لطفامتن خبررابدون تصویربگذارید.چون قسمتهای روی تصویررانمیتوان خواند.متشکرم.
................................
بهارنيوز: كاربر گرامي
منظوزتان را متوجه نشديم. مشكل را بيشتر توضيح بدهيد. ضمنا اعلام نماييد با چه مرورگري وارد سايت مي شويد؟ (35223)
ننه قمر
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۰:۰۱
من يكي از حاميان دو آتيبشه مشايي هستم و اميدوارم بيايد و يارانه ها را بيشتر كند (35227)
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۰:۰۲
ان شاالله اين فتنه گر رد صلاحيت خواهد شد (35230)
افشين
Sweden
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۰:۰۸
قطعا اقاي خاتمي خودشون بهتر ميدونن كه چكار كنن،در كل سيد بزرگوار چه شركت كنن چه نكنن ما به نظر ايشون احترام ميذاريم،اقاي خاتمي شما براي هميشه در دل ما جا داري (35232)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۱:۲۲
سید بیا . (35240)
توسی
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۵:۳۷
سید محمد دوران دولت شما خوب بود انشاا... بیایی (35247)
محمد
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۶:۳۴
تمام گرفتاريهاي امروز نتيجه اشتباهات اقاي خاتمي و اطرافيانش هست علتش هم حجب و حياي بيش از حد اقاي خاتمي واستفاده نكردن از پشتوانه بيش از 40000000 راي مردم در 2 دوره انتخابات بود. (35249)
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ ۰۷:۳۷
اگر خاتمي كانديد بشه و...قطعا اصولگراها را شكست خواهد داد.ولي اقتدارگراهاي اصولگراي كينه توز مانع از اجراي سياستهاي اصلاحي خواهند شد و ما ميمانيم و يك دنيا آرزوي دست نيافتني.سيد رو مثل مير دلير قرباني خودخواهي خود نكنيم. (35254)