به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۳۴
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۸ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۷۳۰۸۸

پیام صادقیان دوباره از پرسپولیس اخراج شد

گروه ورزشي: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پیگیری شد که بازیکن خبرساز سرخپوشان به خاطر نافرمانی و اعتراض به تصمیم سرمربی این تیم از حضور در ادامه تمرینات منع شد و با عصبانیت زمین و سپس ورزشگاه را ترک کرد.
به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولییس که خود را برای حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر آماده می کند، عصر امروز شنبه تمریناتش را در ورزشگاه شهید درفشی فر پیگیری کرد. با توجه به اینکه پرسپولیس باید روز ۱۴ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف راه آهن برود، حجم تمرینات این تیم سنگین تر از روزهای گذشته شده است.

این موضوع البته با اعتراض پیام صادقیان مواجه شد که به دنبال اعتراضی که به حجم و میزان بالای تمرینات داشت از سوی حمید درخشان اخراج شد و با ناراحتی لباسش را بر زمین کوبید و به سمت رختکن رفت! در حالی که سایر بازیکنان در حال تمرین بودند وی پس از دقایقی حضور در رختکن ورزشگاه را ترک کرد! قبل از شروع تمرین عصر امروز بازیکنان در نشستی با کادر فنی به بررسی شرایط تیم پرداختند.

* یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس که در اکثر بازیهای پرسپولیس کنار زمین حضور دارد نیز در تمرین امروز حضور پیدا کرده بود و بازیکنان عکس یادگاری گرفت.

* محمد پنجعلی مهمان ویژه تمرین امروز سرخپوشان بود. همچنین سعید نعیم آبادی مدافع پیشین پرسپولیس از جایگاه خبرنگاران این تمرین را تماشا کرد.

* سوشا مکانی، احمد نوراللهی، میلاد کمندانی در این جلسه تمرینی غایب بودند.

* پیش از آغاز و در حین تمرین چمن ورزشگاه درفشی فر مورد ترمیم و اصلاح قرار گرفت. اتفاقی که مورد تعجب حاضران قرار گرفت.

* تمرین امروز سرخپوشان شامل گرم کردن، کار با توپ ، سانتر از جناحین و فوتبال درون تیمی بود که درخشان هر جا لازم می دانست تمرین را متوقف می کرد و به بازیکنان نکات لازم را گوشزد می کرد.

* گابریل که به خاطر عمل جراحی روی پیشانی خود چندین هفته است قادر به تمرین با سرخپوشان نیست، امروز در ورزشگاه حضور پیدا کرد و دقایقی پیش از آغاز تمرین با توپ به انجام حرکات نمایشی مشغول شد و سپس دقایقی از تمرین را تماشا کرد و در ادامه به سالن وزن رفت.