به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۸۳۹۹۷

لام: دی‌ماریا خیلی گران است

گروه ورزشي: کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است که تیمش به خریدهای جدیدی در فصل جابجایی تابستانی نیاز دارد. او درباره دی ماریا هم گفت که او بازیکن بسیار گرانی است.
لام: دی‌ماریا خیلی گران است
فیلیپ لام یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بایرن مونیخ به شمار می‌آید. او بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می‌بندد و گواردیولا او را باهوش‌ترین بازیکنی می‌داند که با او کار کرده است. کاپیتان بایرن در گفت‌وگویی که با نسخه آلمانی سایت گل داشت درباره شرایط بایرن مونیخ سخن گفت و از آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی منچستر یونایتد که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به بایرن به گوش می‌رسد، سخن به میان آورد.

لام درباره دی ماریا گفت: دی ماریا بازیکن بسیار گرانی است و این را همه می‌دانند. واقعا نمی‌دانم که آیا او به بایرن می‌آید یا نه یا این که اصلا قصد جدایی از منچستر یونایتد را دارد یا نه. عوامل زیادی در پیوستن او به بایرن مونیخ نقش دارند که مهم‌ترین آنها پول است. به هر حال باید تاکید کرد که دی ماریا بازیکن بزرگی است.

کاپیتان بایرن به این سوال که آیا بایرن مونیخ به جذب بازیکنان جدید نیاز دارد، اینطور پاسخ داد: بایرن مونیخ باید به فعالیت خود در فصل جابه‌جایی تابستانی ادامه بدهد. همه باشگاه‌های بزرگ به دنبال خریدهای جدیدی هستند و نباید ما هم عقب بمانیم. البته می‌توانم این را هم بگویم که بایرن مونیخ حتی اگر خرید جدیدی همه نداشته باشد باز هم از شانس‌های اصلی قهرمانی در هر رقابتی است. ما در سال‌های اخیر شایستگی خود را نشان داده‌ایم و در هر حالتی تیم بزرگی هستیم. لام در پایان سخنان خود درباره این سوال که علت اصلی ناکامی بایرن در فصل قبل چه بود، گفت: مشکل اصلی بایرن در فصل قبل آسیب دیدگی زیاد بازیکنان بود. اگر بایرن فصل قبل همه بازیکنان خود را در اختیار داشت بدون شک می‌توانست بهتر از این عمل کند.
مرجع : ايسنا