به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۴ - ۲۲:۵۴
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۴۳۴۴
نگاهي به عدم حضور سيدمحمد خاتمي در تحليف

آنها بي‌محابا«جذب»‌مي‌كنند و ما بي‌رحمانه«دفع»!

آنها بي‌محابا«جذب»‌مي‌كنند و ما بي‌رحمانه«دفع»!
گروه مقالات: مدتي پيش در جلسه‌ای چند نفره بود که بحث از شبکه‌هاي ماهواره‌ای پیش آمد و از جمله شبکه‌هاي مذهبي. یکی از دوستان به شبکه سلام اشاره كرد و یکی دیگر از دوستان که روحانی بود و در دانشگاه نیز تدریس مي‌کرد مي‌گفت: جریان این شبکه که در آمریکا قرار دارد جالب است و سپس افزود: مدیر این شبکه یکی از دوستان طلبه ماست که در یکی از سفرهایی که به ایران داشت جریان رفتن خود به آمریکا و تاسیس شبکه را برای ما بیان کرد.

ایشان از قول دوستشان که مدیر شبکه سلام بود مي‌گفت که این روحانی چند سال قبل برای زیارت حرم حضرت زینب و رقیه علیهما السلام به سوریه رفته بوده است که در حرم کسی به ایشان مراجعه مي‌کند و مي‌گوید مي‌خواهی به آمریکا سفر کنی و آنجا اقامت کنی؟ اگر مي‌خواهی فردا به سفارت آمریکا در سوریه به این آدرس مراجعه کن. این شیخ هم که بسیار از این درخواست تعجب کرده بوده است حداقل برای گرفتن این سوال که چرا بین این همه جمعیت به ایشان (به یک روحانی) مراجعه کرده اند؟ فردا به سفارت آمریکا مراجعه و نزد شخصی که گفته شده بوده است مي‌رود.

اولین سوالی که مطرح مي‌کند اینکه چرا این مطلب به من گفته شده است؟ دلیل این که به یک روحانی چنین پیشنهادی شده است چیست؟ به ایشان گفته مي‌شود که به دیگر افراد روحانی نیز پیشنهاد شده است و آنها نیز وقتی مراجعه کرده اند همین سوال را کرده اند اما دلیل این کار را کارمند سفارت چنین توضیح داده است که طبق قوانین و مقررات آمریکا همان گونه که مثلا از نظر پزشکی برای هرتعداد مشخصی باید پزشک عمومی و دندانپزشک و تخصص‌هاي دیگر وجود داشته باشد از نظر مذهبی نیز اگر تعداد افراد یک مذهب به تعداد خاصی برسد باید دارای مبلغ مذهبی باشند و بعد تعداد آمار شیعیان آمریکا را بیان کرده و گفته است که این افراد هیچ مبلغ مذهبی نداشته و ما باید برای آنان مبلغ دعوت کنیم که از نظر مسائل دینی و اخلاقی دچار مشکل نشوند.

و بعد البته توضیح مي‌دهند که این مبلغ فقط کار مذهبی باید انجام داده و هیچگونه فعالیت سیاسی نداشته و هیچ دخالتی نیز در نوع روابط ایران و آمریکا نیز نداشته باشد. النهايه با موافقت این روحانی،  گرین کارت گرفته و در آمریکا اقامت کرده و به کارهای مذهبی و تبلیغ مذهب شیعه مي‌پردازد و با تاسیس مدارس اسلامی و سپس شبکه ماهواره‌ای موفقیت‌هاي خوبی نیز به دست مي‌آورد. اين از آمريكا.

حال بپردازيم به كشورمان! غروب يكشنبه پس از پايان پخش مراسم تحليف، که برای گرفتن نان برای افطاری به نانوایی رفته بودم با یکی از همکاران و دوستان به هم رسیدیم. بعد از سلام و احوالپرسی ایشان گلایه داشت از عدم دعوت رئیس‌جمهورِ اسبق کشور و مرد همیشه محبوب دل‌ها سیدمحمد خاتمی. با سوزی برآمده از دل مي‌گفت: آدم این درد را کجا ببرد که در مراسم تحلیف برخی از بازیگران و هنرپیشه ها (با همه احترامي كه براي آنان قائلم) باید (در يك مراسم سياسي كشور حضور داشته باشند اما کسی که ۸ سال ریاست جمهور این مملکت بوده است خیر! کسی که حداقل ۲۰ میلیون هم اینک نیز طرفدار دارد.

سپس مي‌گفت: من وقتی به کتابخانه مراجعه مي‌کنم مي‌بینم مجلات و روزنامه‌هایی که وجود دارد با نظر و سلیقه سیاسی من هم خوانی ندارد. آیا نباید یک حکومت به سلایق و علایق مشروع و قانونی شهروندان خود اهتمام نشان داده و برای آنان نیز خوراک فکری تهیه کند؟ همه انسان‌ها که یک نوع ذائقه ندارند. هر چه حاکمیت مي‌پسندد برای همه افراد جامعه و شهروندان خود تجویز مي‌کند.آنگاه انتظار دارد مردم به ماهواره و شبکه‌هاي خارجی نیز پناه نبرند؟

حرف‌هايش خیلی مرا به فکر واداشت. بسیاری از افراد جامعه وجود دارند که به اصل نظام علاقه مند بوده و هیچ عنادی نیز در خود نمی‌بینند اما به هر دلیلی سلیقه و سبک یک گروه خاصی را در حاکمیت نمی پسندند و به سبک و سلیقه دیگری علاقمند هستند. آیا یک حاکمیت فراگیر باید این نوع افراد را رها کرده و یا به زور آنها را به سبک و سلیقه خود وادار کند. حال اگر نگوییم که در یک دوران مثلا ۸ ساله سعی مي‌کردند کلا یک جریان اصیل را حذف کرده و در مراسم مختلف آن را مرده و دفن شده به حساب آورند. باید مسئولین و حاکمان جامعه توجه داشته باشند که مردم دارای علایق گوناگونی هستند و همه آنها را نمی شود حول محور یک گرایش و سلیقه جمع کرد.

باید توجه کرد که از سال ۱۳۷۶ حدود ۲۰ میلیون و در سال ۱۳۸۰ حدود ۲۲ میلیون و در سال ۱۳۸۸ براساس آمار خود حکومت ۱۳ میلیون (که ان قلت فراوان در باره آن مطرح است) و در این انتخابات جدید نیز حدود ۱۹ میلیون از مردم حامی و طرفدار جریان و گرایش خاصی هستند. این جریان و افراد آن طبق قانون اساسی باید از حق تحلیل برخوردار باشند و حاکمیت همانگونه که به رقیب اینان سرویس مي‌دهد باید به این جریان و گروه نیز سرویس بدهد و علایق آنها را به رسمیت بشناسد. شاید یکی از کوچکترین و حداقل‌ترين خواسته‌هاي طرفداران این جریان این باشد که مردان محبوب خود را در اینگونه مراسم ببینند اما ظاهرا همچنان و خيلي بي‌رحمانه به فكر «دفع‌ايم» و نه «جذب»!

علی‌اصغر آخوندی

پری
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۴۴
یعنی آقای خاتمی به اندازه علی پروین و اون مداح مثلا معروف نبود که دعوت نشد (104249)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۳
ناراحت نباش عزیزم چون سید خندان در قلبهای میلیونها ایرانی جای دارد.
دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است (104394)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۵۴
شست وشاهی هردو دعوی بزرگی می کنند/ پس چرا انگشت کوچک لایق انگشتریست؟
درود بر بزرگوار عزیز خاتمی (104615)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۵۰
یعنی چه !!یک ادم روانی هم هنوز پیدا نشده به این کامنت منفی بدهد (104440)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۰۵
من روانيه سيدم (104463)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۳۱
من عاشق سيدم. (104735)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۳:۰۷
قابل توجه حسین ش ر ی ع ت م د ا ر ی ::::::::::::::::::::
محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور محمدجواد ظریف وزیر پیشنهادی امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: یکی دیگر از نمایندگان درباره ارتباط ظریف با "جورج سوروس" سوال کرد که وی وجود این ارتباط را تکذیب کرد و گفت که می‌گویند من و آقای خاتمی در هتلی در نیویورک با جورج سوروس دیدار کرده‌ایم، چنین هتلی در نیویورک وجود ندارد؛ وی در این جلسه گفت که رابط ارتباط خاتمی و سوروس نبوده و اصل این دیدار را تکذیب کرد و حتی اصل دیدار خاتمی و سوروس را نیز رد کرد. (104833)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۲۰
آدم این درد را کجا ببرد که در مراسم تحلیف برخی از بازیگران و هنرپیشه ها (با همه احترامي كه براي آنان قائلم) باید (در يك مراسم سياسي كشور حضور داشته باشند اما کسی که ۸ سال ریاست جمهور این مملکت بوده است خیر! کسی که حداقل ۲۰ میلیون هم اینک نیز طرفدار دارد.

خاتمی بره خدا را شکر کنه که هنوز کسی بهش کاری نداشته
تمام آشوب های ٨٨ و گرفتار ی های که کروبی و موسوی دچارش شدن زیر سر قدرت طلبی های هاشمی و خاتمیه
منم یک شهروند این مملکتم, سال ٨٨ به خاطر آشوب های که بدستور آقای خاتمی و هاشمی برپا شد مغازه و سرمایه ام که در همسایگی بانک بود دود شد رفت هوا
اینها را کی میخواد جواب بده , حالا میخاد بیاد این امیدی که بواسطه انتخاب روحانی عزیز که تو دلم پس از سالها روشن شده دوباره نابودش کنه ؟ نه نمیخام نه این حق منه (104481)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۵
شما یه لحظه استرالیا هستین یه لحظه ایران یه لحظه دیگه اروپا آمریکا....!!!!
. . . دیگه تو این سایت تابلو شدی!!! دنبال چی هستی خب حرفتو بزن پیامتو بزار!!! این رنگ عوض کردن و فریبکاریت خیلی زشته! (104700)
عقیل
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۵۹
نابغه تو که به این زبر دستی علت برباد دادن مغازتو تشخیص می دی ،بیا و علت برباد رفتن سرمایه ملت در این 8سال را هم نشان بده.اگر زیرسر هاشمی و خاتمی را جستجو می کنی مرد باش و آزاده،زیر سر دیگران را هم بگرد شاید چیزکی پیدا کنی که درضرر مالی شما هم اثر داشته باشه.دنیا دورنگی نیست که رنگ مورد علاقه شما سفید و رنگی که از آن متفری سیاه باشه.این چیزی جز خود فریبی نیست (104750)
عقیل
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۰۴
این خاتمی که من در آستانه انتخابات دیدم با یک حرکت فضای مجازی ایرانییان را به حرکت در آورد را کسی نمی تواند نادیده بگیرد.البته تا وقتی که بر همین مشی حرکت کند.دیگران هرکاری بکنند نتیجه معکوس خواهد داد.مخالفت با او جز بدبختی نتیجه ای نداره (104754)
امیر
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۴۲
اصلا میگیم تمام آشوب های سال 88 پای آقای خاتمی(که البته توهم اصولگرایانه)،اما آشوب واسه چند روز بود ولی گشنگی و فقر و بیکاری ای که آقای احمدی نژاد اورد چندین ساله که گریبان ملت رو گرفته و رها نمیکنه.آقای نسبتا محترم مردم خاتمی رو دوست دارن و این انتخابات تو دهنی محکمی به تو و امثال تو هست که فکر میکردن خاتمی از اذهان پاک شده.
زنده باد خاتمی،زنده باد اصلاحات (104783)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۲:۰۸
تمام کشور و مملکت تو وامثال تو همان مغاره تان است و دیواری کوتاه تر از آقای خاتمی پیدا نکردی(می ترسی پیدا کنی) وگیردادی به این بنده خدا (104797)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۲:۱۰
اینشالله همون بالایی که سر من آمد سال ٨٨ سر آنهایی که منفی دادند بیاد تا بفهمند درد با بی دردی چه فرقی داره و هی منفی ندن (104798)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۳:۳۴
کاربر با پرچم استرالیا
احسنت عالی گفتی (104845)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۵
از حقه های هشت سال گذشته در اول کامنتت استفاده کردی تا اشتباهی مثبت بگیری؟!!!! خخخخخخخخخخخخخ (104874)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۲:۴۳
همین آقای روحانی که دلت رو روشن کرده مورد حمایت همون کسانیه که تو باعث و بانی بدبختیت(البته به اشتباه)میدونی و خودش هم به این دو عزیز(حداقل زمان انتخابات) ارادت داشت و ان شاالله داره. (104909)
فرشید
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۵:۴۰
من حاضرم شرط ببندم تو و امثال فکری تو نه تنها مغازه و سرمایه شون را به باد ندادند بلکه تو این 8 سال میلیاردر شدند. حداقل جرات داشته باش تو سایت های مجاز وطنی مثل بهار با فیلترشکن وارد نشو (104926)
همراه
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۳۱
البته ای کاش مراسم تحلیف با حضور سید خندان مزین میشد و نمایندگان مجلس به شخصیت و ادب این سید بزرگ اشنا میشدنن و مفتخر به حضور او در جمعشان ...متاسفانه اینها بودند که این افتخار بزرگ را از خودشون محروم کردند. سید عقبه روشنی داره نیازی به معرفی او نیست... (104496)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۲۱
تو رو خدا یه کم سطح توقع خودمونو عقلانی کنیم و صبر پیشه دیروز مملکت دست اونا بوده یه روزه که همه چی عوض نمیشه (104543)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۴۳
يك حرف خنده دار ٢٠:٣٠ : غايب بزرگ مراسم تحليف ديروز فقط رييس جمهور سابق بود.
:))))))))) خ خنديدم.
كي براش مهم بود احمدي نرفته ؟ :)))) (104740)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۸
حافظ دم دستم بود بازش کردم این غزل اومد: سحرگه رهروی در سرزمینی/ ...که ای صوفی شراب آنگه شود صاف/ که در شیشه بر آرد اربعینی/ خدا زان خرقه بیزار است صد بار/ که صد بت باشدش در آستینی (104782)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۳
عزیزان چرا الکی شلوغ میکنید
هنوز فضا برای حضور اقای خاتمی محیا نیست تنها دلیلش همینه
بهار جان حواست نیست ها خیلی ها پول میگیرند کامنتهای ناامید کننده و هدف دار میزارند
خلاصه الکی جو میدن (104873)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۵۰
درود بر سید بزرگوار (104253)
.....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۳۴
درود بر سید خندان هووورااااااا
از این به بعد به جای تحلیل و گفتن بعضی حقایق تلخ فقط کامنت بذاریم درود بر این درود بر اون یه دویست سیصدتا هم مثبت بخوریم والا به خدا (104498)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۶
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ (104878)
سبز
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۵۵
درود بی پایان برخاتمی عزیز خیلی ناراحتم ناراحت از این وضع فکر می کردم روحانی جلو همه می ایسته و اقای خاتمی جز همراهانش خواهد بود اقای عارف عزیز هم نبود این کشور درست بشو نیست که نیست (104523)
امید
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۵۰
یکم عجله رو بزاریم کنار ، یکم صبر داشته باشیم ، بزاریم آب ها از آسیاب بیفته .
خاتمی یکم در سال 88 جنجال شد دور و برش ، هرچند به غلط ، ولی شده .
زمان میبره تا اوضاع رو به راه شه.
ان شاءالله روزی علنی به صحنه بر میگرده ، کما اینکه در انتخابات امسال نیز بود. (104254)
امیرعلی
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۸
دقیقا منم با شما موافقم!
بابا این محمود 8 ساله مارو...!
حالا همه اینا یه شبه که درست نمیشه خب!یکم منطقی باشین! (104380)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۶
عزیزم کسی که از اولین قدم جا میزنه دیگه تا اخرش همینجوری میره.من موافقم که از روحانی تو این 4 سال حمایت کنیم و هر چه خواسته داریم با قدرت و فعالیت بی وقفه دنبال کنیم.ولی در انتخابات بعدی و مجلی فقط و حتما باید اصلاحطلب ها باشند و باید به اصلاحطلب ها رای داد در هر صورت من یکی و خیلیای دیگه بنظرم اصلاحطلبیم نه اعتدالگرا (104402)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۷
کمی صبر، کمی صبر، ببینیم چی میشه، بعد قضاوت کنیم. (104882)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۹
با نظرت مخالفم
نهادهای اصلی قدرت دست اصولگرایان است و اینها حتی نمی خواهند نامی از خاتمی باشد چه برسد به اینکه وی به صحنه سیاسی بازگردد
تنها در یک صورت وی می تواند به صحنه برگردد که آن هم بازگشت از آنچه «فتنه گری» نامیده می شود می باشد
اما همه می دانیم که آقای خاتمی فتنه گر نیستند و نباید به خاطر گناهی که مرتکب نشده اند عذرخواهی کنند

به نظر نمی آیدحتی اگر زمان هم بگذرد تغییری به وجود بیاید (104423)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۳۷
دوستم من هم با نظر شما مخالفم.. آقای خاتمی در حال حاضر بیشتر از هر کسی در فضای سیاسی ایران تاثیر گذار است .کسی که با یه پیام ویدیوی 2 دقیقه ای به طور کلی ورق بازی انتخاباتو برمی گردونه و باعث رییس جمهور شدنه فرد مورد نظرش میشه خیلی تاثیر گذاره. به نظر من برنده بی چون و چرای فضای سیاسیه ایران در حال حاضر بدون شک خاتمیه. کسی که حداقل چهار سال از خودش و جریانش با عنوان مرده یاد میشد .. الان اغلب وزارای پیشنهادیه رییس جمهور از جریانش محسوب میشن... هرچند ممکنه افراد درجه حلقه ایشون تو کابینه نباشنمثل معین .. اطاعت.. مسجد جامعی و ... ولی چیزی که مهمه اکثر افراد کابینه وابسته به جریانه اصلاحات هستن... پس خاتمی با سیاست تونسته خودشو پیروز کنه... در چنین شرایطی به نظر من تنها چیزی که برای خاتمی اهمیت نداره حضور تو مراسمه تحلیف که از این عدم حضور هم با سیاسیت میتونه به نفع خودش و به ضرر تمامیت خواهان استفاده کنه (104500)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۳۹
ما از بازگشت ایشان به صحنه سیاسی به صورت رسمی سخن می گوییم یعنی اینکه ایشان برای انتخابات بتوانند کاندید شوند نه اینکه مثل امسال مشکلات بر سر راه ایشان باشد
در صداوسیما ایشان را نشان داده نه اینکه سانسور شوند
بتوانند سخنرانی داشته باشند بدون وجود فضای امنیتی و...

بدون شک آقای خاتمی دوست دارند در مراسم تحلیف حضور داشته باشند زیرا که این خواست مردم هست و ایشان به خواست مردم احترام می گذارند و توجه دارند (104693)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۰۹
میشه راجع به جنجالهای دور و برش هرچند به غلط! اونم یکم! بیشتر توضیح بدید؟ و بفرمایید غلطاش کجا بود؟
میشه ایشون بفرمایند اینی که گنجی میگه در جلسات خصوصی تقلب در انتخابات 88 رو رد کرده صحت داره یا نه؟ حالا صدا سیما پخش نمی کنه همین سایت بهار و صدها سایت دیگر چی؟ اینها هم پخش نمی کنند؟؟؟؟ (104634)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۱۱
اولا این که تو وقایع 88 چه شد و چه گذشت نیاز به بحث آزادانه دارد.

دوما وقایع 88 رو چه به خاتمی؟ ایشان نه تو تجمعات بود، نه بیانیه داد! حتی مثل هاشمی تو نمازجمعه حرف دل بسیاری از معترضین رو نزد! (104679)
احمد 16
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۵۶
من وقتی به کتابخانه عمومی شهرمون مراجعه کردم چندین کتاب با عنوان هایی نظیر : ((فتنه 88)),((فتنه سبز)),((وقایع نگاری فتنه)) و ... دیدم.
ولی در عوض متاسفانه حتی کتاب های دکتر زیباکلام هم که قبلا در لیست کتاب های این کتابخانه وجود داشت الان جمع آوری شده بود.
چاپ کتاب هایی با سلیقه ی ما که سالهاست ممنوع شده ... حداقل کتاب های قدیمی رو جمع نمی کردن. (104255)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۰
بيچاره كردن مارو با فتنه!
اسم فتنه مياد حالم بد مي شه ! (104425)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۲۴
من به سه تا چیز آلرژی دارم فتنه.سوروس.شریعتمداری (104546)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۲۱
من به علاوه اینها به کوچک زاده هم آلرژی خاصی دارم! (104683)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۳۴
حسينيان و گوجه فرنگي هم ايضا. (104737)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۸
من به "بصیرت" هم همین آلرژی رو دارم. (104883)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۳۰
ما از فتنه يادمون میاد حالمون بد میشه، بخاطر توهم موسوی و يک مشت ساده لوح آرامش مردم تا مدتی سلب شد. خوراک خوبی هم گير دشمنان ايران آمد. هيچکس هم عذرخواهی نکرد. (104494)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۴۰
خوراك خوب دشمن اون موقع فراهم شد كه تو مناظرات شخصيت هاي مهم نظام زير سوال رفتند و هيچ كسي عذرخواهي نكرد. (104739)
داود
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۶
عذر خواهی احمدی نژاد باید میکرد با حرفهایی تحریک امبزش
می فهمی (104876)
نسیم
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۵۹
اینکه با سید عزیزمان در این سال ها خوب برخورد نکردند قیول، ولی بحث آقای هدایتی و شبکه حجتیه سلام جداست، حرف از سیاست نمی زند؟! اتفاقا خوب به تخریب جمهوری اسلامی می پردازد، لطفا مسائل را قاطی نکنید... (104256)
مبهوت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۲۹
بحث تاييد يا رد شبكه سلام نيست، بحث روش برخورد دولت امريكا با حقوق مسلمانان كه اقليت جامعه آنجا هستند و تفاوت برخورد حاكمان ما با اكثريت جامعه، است. (104491)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۱۳
من اين شبكه رو نديدم تا حالا و و نمي دونم راجع به چي حرف مي زنه ولي اينو مي دونم كه بر عكس تمام تبليغات ، آمريكا از نظر آزادي يكي از آزادترين كشورهاست. (104636)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۴۶
دقيقا ، مستندهايي كه خود امريكايي ها عليه خودشون و دولتشون مي سازند و جالب تر اينكه خود ايران عليه امريكا استفاده مي كنه ، غافل از اينكه اين مستندها بهترين راه براي نشون دادن آزادي بيان در امريكا هست. (104741)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۵۲
نه فقط امريكا ، بلكه كشورهاي اروپايي هم عين آمريكا هستند ، مثلا امروز اخبار گزارشي از ماليات در انكلستان نشون داد و اينكه آيا شهروندان مي دونند مالياتشون كجا ميره و آيا شركت هاي بزرگ ماليات مي دن ؟؟ جالبه كه انگليس اينجا گزارشگر نداره ولي براي ما داره اونجا عليه خود انگليس گزارش تهيه مي كنند آخر سر مي گن اونجا آزادي نيست !! !! (104744)
مرمي
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۱:۵۹
دوست عزيز حرف حق هميشه بر دل مينشيند انگار حرف دل 30 ميليون ايراني را زده اي من جمهوري اسلامي را قبول دارم ولي از صدا و سيماي ميلي بيزارم از مجلسي كه امثال حسينيان و رسايي و كوچكزاده را دارد روي برگردانم هرچند حالا كمي حالم بهتر است ولي از سياست بازان قدرت پرست ميترسم من يك مسلمانم ميخواهم مسلمان باقي بمانم از ملوس شدن اسلام به سياستهاي مزورانه ميترسم با اين روش آينده اي براي جوانان و دين آنها نميبينم سياست تك صداي نابود ميشود دير و زود دارد سوخت و سوز ندارد. (104257)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۵۷
دوست عزیز من هم با شما موافقم آنچه در سطر 4 نوشته اید حتما" منظورتان ملوث است نه ملوس با پوزش (104621)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۰۲
ملوث دلبندم نه ملوس آن گربه است که ملوس است ببخشید بقیه حرفتان را قبول دارم (104675)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۲:۵۹
خود کرده را تدبیر نیست! اگر انتخابات مجلس را تحریم نمی کردید حالا رسایی ها و حسینیان ها نماینده نبودند؟! پس منتظر انتخابات بعدی باشید و از صندوق ها قهر نکنید که خودمان متضرر می شویم! یادت نره! (104915)
همت
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۱
خاتمي را خدا عزيز كرده است
او سرمايه اي بزرگ براي كشور است
خداوند يار و نگهدارش باشد (104258)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۴
ترس از تند روها که معلوم نیست از کجا تغذیه می شوند باعث این همه مصیبت برای مردم است / مانند دیگر کشور های اسلامی که سلفی ها می تازند/ (104259)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۵۹
اتفاقا" معلوم است از کجا تغذیه می شوند گزارش 22 بهمن قم را مگر نشنیدی؟ (104624)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۴
این اقبالی که کشورهای غربی به ایران بعدازانتخابات ریاست جمهوری اخیرنشان دادن را نظام مدیون همین مردمی است که به دعوت آقای خاتمی کدورت هاراکنارگذاشته ودرانتخابات شرکت کردند.واین نوع رفتارباایشان هم اهانت به این گروه ازمردم است وهم قدرناشناسی ازجناب خاتمی. (104260)
معروف
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۲۴
منظورتون از اقبال تحریم جدید آمریکا با 400 رای موافق در مقابل 20 رای مخالف که نیست؟؟!!!! (104639)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۵
براستي جاي تاسف بودالبته شان اين سيدعزيزهرگزدرنزدملت ايران كم نخواهدشد واينگونه بي مهري هابيشترمحبت ايشان درقلب ملت جاي خواهدگرفت دوستت داريم سيدمهربان (104261)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۶
متاسفانه دست اندرکاران مراسم و دعوت کنندگان از یک گروه خواص هستند نه همه جامعه (104262)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۲۵
آقای روحانی چرا از ایشون دعوت نفرمودند؟ (104640)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۱۴
بابا خودش گفته بود نمیاد
تقصیر روحانی چیه؟ (104762)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۱:۵۶
روحانی باید اونها رو راضی می کرد مگه نمی گفتند روحانی قدرت تعاملش بیشتر از عارفه! چی شد پس؟ (104897)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۷
سید محبوب اصلاحاتو خدا عزیز کرد چه نیاز به بنده اش (104263)
آنتی ویروس
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۷
سعدی علی الرحمه می فرماید:" جوهر اگر در خلاب افتد همچنان نفیسست و غبار اگر به فلک رسد همان خسیس. استعداد بی تربیت دریغ است و تربیت نامستعد ضایع. خاکستر نسبی عالی دارد که آتش جوهر علویست ولیکن چون به نفس خود هنری ندارد با خاک برابر است و قیمت شکر نه از نی است که آن خود خاصیت وی است" (104264)
میلاد
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۲۷
دو پهلو حرف میزنی جناب ادیب؟؟ (104641)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۰۸
8 سال شیخ ما را کوبیدند "آدم این یکی درد را کجا ببرد" تخریب نکنند تکریم پیشکششان (104265)
وحیدپور
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۳۰
کیا، مردم در روز 9 دی؟ میگم چطوره روحانی یا شهردار جدید تهران این اسم رو عوض کنه چون آدم رو یاد فتنه میندازه و ممکنه حال بعضیا بد بشه؟؟؟!!!! (104644)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۵۸
مردم اتوبوسي. (104749)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۱۰
بيخود نيست كه اونا اونقدر پيشرفت كردن و پيشرفت هاي ما هم از حد كاغذ و سمينار بالاتر نميره!
من هر چه بيشتر توي اينترنت دنبال عكس هاي تحليف مي گردم بيشتر دلم مي گيره كه چرا ريس جمهور سابق كشورمون نبايد دعوت بشه ولي خيلي از آدمهاي با ربط و بيربط بايد دعوت بشن! اگه دكتر روحاني امروز رريس جمهور بخش زياديش به خاطر فراخوان خاتمي عزيزه (104266)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۳۱
همین جناب رئیس جمهور منتخب هم ایشون رو دعوت نکردند (104645)
خماني
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۱۰
همه اشتباه كردند؛ خاتمي هم اشتباه كرد.روحاني شجاعت آقاي احمدي نژاد را ندارد؛ انخاب رحماني فضلي نشان داد كه همه گول خوردند وقرار است درب برهمان پاشنه قديم بچرخد.حالا ببينيد چه استانداراني را منصوب نمايد.صبركنيد (104267)
پریسا
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۷
بس کنید
تو رو خدا بس کنید
اگه ماهم بخوایم اینطوری رفتار کنیم دیگه چه فرقی با امثال شریعتمداری داریم؟؟؟

چرا نمیخواین قبول کنین خاتمی از شما بیشتر میفهمه
اینطوری پشت سید رو خالی نکنید (104420)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۱۸
موافقم. (104638)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۲
موافقم (104429)
اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۵۸
دوست عزيز حف پيچيده تر از اين حفاست .همه كانديداهاي به اصطلاح حامي نسل جوان تا حالا ديديد يكنفر از جوانها را بيارن سر كار .نمي دونم چرا همه كاره هاي اين مملكت همشون متولد قبل 1335 هستن .و لز خصوصيت اين نسل اينه كه هم نسل قبل از خود و هم نسل بعد از خود رو بعرضه مي دونن.كارنامه خودشون هم كه عيان است. به اميد بيداري (104451)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۵۰
احساسی نشو.استانداران با پیشنهادوزیرکشوروتصویب هیات دولت منصوب می شوندوانتخاب رییس ستادانتخابات وزارت کشور معمولاباهماهنگی رییس جمهورصورت می گیرد.پس لطفاایه یاس نخوان. (104667)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۳:۰۱
2 سال دیگر اگر در انتخابات مجلس شرکت کنی و به اصلاح طلبان رای بدهی هر کسی را که بخواهی می توانی وزیر کنی! باید بدانی که بیش از 170 نفر از نماینده ها از یک نهاد خاص هستند. (104916)
saba
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۱۷
کحای این شب تیره بیاویزم قبای ژندهء خود را؟
روزگار غریبیست نازنین!!!! (104271)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۱۹
واقعا بی رحمانه است (104275)
فرزانه
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۲۰
واقعا برای منم جای سؤاله که یه اقلیتی نتونن سهم اکثریت رو نادیده بگیرن!!! (104276)
امیر
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۱۲
دوست عزیز ، باید میگفتی " ... بتونن ..." نه " ... نتونن ..." . (104383)
كاربر
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۲۱
اندكي صبر سحر نزديك است (104277)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۲۲
خیلی ها هم هستند که نه اصولگرایی رو قبول دارند و نه فکر می کنند با اصلاحات بشود کاری کرد

بنده به اصلاحات نزدیکم و در انتخابات شرکت کرده ام و جزیی از این 18 میلیون رای دهنده هستم و از نبود سید عزیز دلگیر

اما این 15 میلیون نفر(وشاید بیشتر!!!)که رای نداده اند چه؟
نماینده آنها چه کسی است و اینان در این جامعه و کشور چه نقش و جایگاهی دارند؟ (104278)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۱۰
نماینده اون کسانی که رای ندادن و میخواستن تحریم کنند تا به صورت غیر مستقیم نذارن روحانی انتخاب بشه تو مراسم تحلیف حضور داشت. سعید جلیلی پس کی بود؟ (104474)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۳۴
خودت فهمیدی چی گفتی؟ (104649)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۰:۵۹
من كه فهميدم. گفت جليلي نماينده اونايي كه راي ندادند. (104751)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۵۱
منظورش اینه که کسانی که رای ندادن غیر مستقیم به جلیلی کمک میکردن.(به نظر منم درست میگه) (104789)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۲۳
ای کاش میتوانستم تمام حرف های دلم را بزنم..ولی نمیخواهم وقت مردم عزیز را بگیرم برای حرف های دل خودم...فقط میگویم اگر 8سال شما در فضای بسته سیاسی باشید..8سال ما شما را نبینیم..سخنانتان را نشنویم..صدا وسیما به شما....به تنفیذ دعوتتان نکنند.برای تحلیف هم همینطور..و و و بازهم در قلب من هستی ومیگویم خاتمی بزرگ دوستت دارم... (104280)
ملایری
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۳۹
صدا سیما نشون نمیده درست، تحلیف و تنفیذ دعوت نمیشه اونم درست ولی از همین دنیای مجازی خیلی میشه استفاده کرد، تو روزنامه ها میشه حرف زد مثلا همین الان راجع به کرسنت هیچ کس جواب شریعتمداری رو نمیده، همین کم کاری میتونه به حذف زنگنه منجر بشه امروز دوباره ..... (104657)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۳۳
دل مردم خيلي... بزرگ تراز صحن مجلس است هم وطن! (104286)
اصلاح طلب
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۴۵
در تمام نظرات بالا این زیبا ترین جمله ای بود که خواندم . جانم فدای وطن (104433)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۳۵
به اقای خاتمی بگویید وقتی اجازه می دهد بایکوتش کنند باید انتظار بعدش را داشته باشد چرا که ایشان سیری ناپذیر هستند و حتی از مرگ ایشان هم کوتاه نخواهند امد اگر منافع شان و فرصتش را داشته باشند (104289)
milad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۳۶
من جای خاتمی بودم نمیرفتم
مجلسی که 3 سال پیش در صحن علنی شعار مرگ بر موسوی و کروبی و خاتمی سر داد چرا فکر میکنین لیاقت داره که میزبان قدم های سید بزرگوار باشه؟
جای سید در قلب ماست قدمش روی چشمان ماست و اگر امر کنه خیلی ها هستند که جونشون رو هم براش میدن (104291)
شيرين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۵۴
حالا كه ديدين هاشمي با همه اهل وعيال با سر رفت وچه كيفي هم ميكرد نه آقا جون اينا دنبال قدرتند به فكر من وشما نيستند! (104616)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۳۸
خب اینکه سیاست طرف مقابل این هست از اول هم مشخص بود ولی حداقل انتظار از آقای روحانی این بود که اگر در لیست مهمانانشون آقای خاتمی نیست حداقل در سخنرانی یا جلسه رسانه ای بعدش یک اسم کوچیک از آقای خاتمی هم بیاره. متاسفانه خودمون به اسم "حالا وقتش نیست"، "اگه از اول این کار رو بکنیم اون کار رو بکنیم همه چی خراب میشه" و از این قبیل توجیهات، داریم قدم به قدم عقب میریم و طرف مقابل قدم به قدم داره جلو میاد و ماهیت رای و صدای مردم کلا داره عوض میشه. کلا ما خودمون داریم یک تابوهایی برای خودمون درست میکنیم مثلا همین علی مطهری اصولگرا تو صحن مجلس با صدای رسا از لزوم رفع حصر میرحسین و کروبی میگه ولی ما با تابوی خودساختمون به عنوان مثال دوستی در ذیل خبر قبلی، کاملا با ادبیات کیهان و «به ظاهر» در حمایت از آقایان روحانی و خاتمی و در جهت تخریب آقایان میرحسین و کروبی نظر داده که: "قرار نیس دولت از رو احساس تصمیم بگیره همه چیز باید با آرامش جلو بره ،ضمنا به نظر از موسوی و کروبی بخوایم از اصلاح طلبان به خصوص آقای خاتمی به خاطر خراب کردن وجه و بد نام کردن پایگاه اجتماعی اصلاحات عذرخواهی کنند" این نظر در ذیل خبر «اصلاح طلبان در مراسم تحلیف هم نیستند» منتشر شده ولی بهارنیوز نظراتی که در پاسخ به این نوع نظرات نوشته میشه رو منتشر نمیکنه. اگر برای آوردن نام آقایان میرحسین و کروبی محدودیتی هم هست، حداقل دیگه بهارنیوز باید نظرات همراستای کیهانی در جهت تخریب این دو رو هم منتشر نکنه اگر نمیتونه جوابهاش رو منتشر کنه که البته حمایت تمام قد خیلی از "اصولگرایان" در جهت رفع حصر از میرحسن و کروبی در چند وقت اخیر نشون میده که ما یه خرده هم خودمون تابو درست کردیم و شخصی مثل علی مطهری و نظایر اون خیلی جلوتر از ما در این باب صحبت میکنند و از ما در عمل خیلی اصلاح طلبترند. این دوستمون راحت این دو نفر رو متهم میکنه و اشاره هم نمیکنه که این دو به قول آقای مطهری چهار سال هست که تریبون عمومی برای دفاع از خود ندارند که ما چپ و راست متهمشون نکنیم و به اسم تقدیس خاتمی نگیم که میرحسین و کروبی باید به خاطر خراب کردن وجهه خاتمی ازش "عذرخواهی" کنند و خیلی زود یادمون بره که خود خاتمی میرحسین رو در این وادی رهنمون کرد و اولین نفری که در رسانه ها و سایتهای اصلاح طلب در بعد از ظهر 22 خرداد 88 منتشر شد که آقای میرحسین رو پیروز معرفی کرد و تبریک گفت و نماز شکر به پا داشتند خود آقای خاتمی بودند که اگر همین الان آرشیو سایتهای معتبر رو جستجو کنید میتونید ببینید. با این ناجوانمردیها تنها میشه گفت با وجود انتقادات به تفکرات فرهنگی علی مطهری ولی در مجموع درود به انسانیت علی مطهری اصولگرا. با این مصلحتهای خود ساخته آخرش به اینجا رسیدیم که نه تنها روحانی از آقای خاتمی در لیست دعوت نامی نمیبره حتی در سخنرانی و جلسه رسانه ای بعد تحلیف نام کوچیک هم ازخاتمی نمیبره و علی مطهری اصولگرا در عمل جوری نطق میکنه که همه ما رو که ادعا داریم در مقام عمل، فرسنگها جا میذاره (104295)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۲۹
نظر جالبی داری دوست عزیز!

من هم موافقم
منش اقتدارگرایان به صورتی هست که در وجود آنها بالذات انحصارطلبی و زیاده خواهی وجود داره و هر چه آنها بگیرند باز هم برایشان کفایت نمی کند

هیچ چیزی به نام مصلحت و گذشت زمان و...در مورد مواجهه با آنها معنا نداره
باید از لحظه اول مقتدر و محکم بر روی خواست های خود ایستاد
مگر خواستهای اصلاح طلبانه چیست؟
آیا چیزی غیراز احقاق حقوق حقه مردم و مستضعفین جامعه است؟
اصلاح طلبی گذشت زمان برای بهبود اوضاع و آبها از آسیاب افتادن ندارد زیرا که حقوق مردم هر لحظه باید به آنان داده شده و تعطیل بردار نیست و هیچ عذری هم قابل قبول نیست

در منش اصلاح طلبی هیچ چیزی به نام تندروی و اعتدال وجود ندارد
اعتدال فقط می تواند برای اقتدارگرایان به کار برده شود و نه اصلاح طلبان

احقاق حقوق حقه مردم قابل تعطیل شدن با بهانه انجام «اعتدال»نیست

نمی شود وزیر کشور را با بهانه تدبیر و اعتدال طوری انتخاب کرد که بیم پایمال شدن حقوق حقه مردم می رود

در منش اصلاح طلبی اعتدال بی معناست (104492)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۲۸
بسيار بسيار منطقي بود. متشكرم. (104642)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۴۸
اگر از تریبون غیر رسمی هم از عملکرد اصلاحات دفاع میشد وضعیت الان خیلی متفاوت بود ولی همه در عمل سکوت کردند. و اصول گراها میدان دار شدند. (104663)
بچه آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۳:۵۰
آفرین موافقم (104852)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۳:۵۸
جانا که از دل ما میگویی (104855)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۴۰
آیت اله خامنه ای گفتن حتی اونایی که با نظام دل خوشی ندارن هم رای بدن چرا که کشورشونو دوس دارن ! من جزو این افراد هستم. البته دوستی و ناراحتی ام از نظام و مسئولان بسته به رفتار اونا متغیره ! اگر چه نفس حضور خاتمی در مراسم برام خوشایند بود اما درد ما نیست بلکه درد اصلی عدم توجه تصمیم گیران و صداوسیما به خواسته های طیف گسترده ای از جامعه هست!!! این رفتار مسئولان رو کجای دلم بنشونم؟؟؟؟؟ (104296)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۴۲
خاتمی زود پیام دهد و موضع خودشو درباره این اتفاقات ، شخص دکتر روحانی ،کابینه و آینده جریان اصلاح طلبی اعلام کند... (104297)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۱۲
چشم (104477)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۲۹
قربون دستت خاتمي. (104643)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۷
ممنون واقعا انتظار نداشتم خودتون جواب بدین! خب حالا کو پس موضعتون؟؟؟؟؟؟ (104704)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۵۴
صحبتهای عارف در مورد چگونگی نامزد شدنش و نظر گروههای مختلف اصلاحات که یادتون هست؟ چند پاره گی، عدم هماهنگی و مشخص نبودن هدف از همه بیشتر نپذیرفتن حرف یکدیگر آفت کشنده است. (104671)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۴۵
این حرف شما نشان دهنده یک مطلب است، دموکراسی غربی بیشتر از جریانات سیاسی ایران طرز رفتار و مدارا با مردم را بلدند. (104299)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۳۷
مگه شك داشتي ؟ اونجا چون زير ذره بين خبرنگاران هستند و بايد در مقابل مردم پاسخگو باشند ، بايد اينجوري رفتار كنند وگرنه مرگ حرفه اي خودشون ( در هر زمينه كه كار كنند چه سياست ، چه فرهنگي ....) را رقم زدند. ولي در ايران مسئولين پاسخگو نيستند. (104654)
افشين
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۴۸
هر وقت اسم سيد خاتمي مي شنوم احساس خوبي بهم دست ميده خدا حفظش كنه (104301)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۱۱
خاتمی رهبر اصلاحات است و همه هم ایشان را قبول دارند چون در عمل نشان دادند منش و دفتاد او دوست داشتنی است (104476)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۴۸
كو گوش شنوا. . . (104302)
بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۴۹
افسوس كه چنين است (104305)
فدایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۰
جانا سخن از زبان ما می گویی........اینها خودشان می دانند خاتمی محبوب قلبهاست (104306)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۲
بسیار زیبا گفتی ای کاش نظام از توانائی های آقای خاتمی و خیل بیشمار دوستداران ایشان در جهت مثبت استفاده می کرد (104308)
آرمین
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۲
غیبت خاتمی در مراسم تحلیف از عظمت و محبوبیت خاتمی نکاست البته درجه محبوبیتش فزونی یافت ولی با حضور خاتمی در مجلس بر اعتبار مجلس نزد میهمانان خارجی افزوده میشد. (104309)
مسعود
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۲
نتیجه آن جذب و دفع تا کنون به سود بوده. مردم فهیم اند. (104310)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۹
وای از روحانی که با پول آمریکا به تبلیغ دین بپردازد. عجیب نیست که جز تفرقه افکنی میان سنی و شیعه و ترویج تندروی مذهبی از این شبکه چیزی ندیده ایم. (104313)
مرتضی عب...
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۰۰
بخدا قسم من خودم شخصا از این که خاتمی در روزتحلیف وتنفیذ نبودند بسیار ناراحت شدم (104314)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۰۰
خدا نکند در مملکتی تحجر سوار مرکب قدرت شود. (104315)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۳۱
و نان به نرخ روزخوران و چاپلوسان و متملقان! (104595)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۰۵
آخه ما به عشق خاتمی به روحانی رای دادیم. اونوقت چرا ایشان دعوت نمیشن؟ (104319)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۰۰
هرکس به طریقی دل ما می شکند
بیگانه جدا دوست جدا می شکند

بیگانه اگر می شکند حرفی نیست
من در عجبم دوست چرا می شکند (104674)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۱۰
تا حالا از خودتو سوال کردید چرا
دکتر عارف اینقدر مورد احترام نظامه و 2 حکم هم داره؟
چون ایشان دلسوز انقلاب و وفادار به آن هستند
این حرفها رو رها کنید
کاربران بهارنیوز هر چی دلتون میخواد منفی بدید تا قبل از سال 88
آقای خاتمی در تمامی مراسم با احترام دعوت میشد
آقای خاتمی چون کاملا میدونه تقلب نشده و اون رو هم میدونه باید با طرفدارانش صادق باشه و رسما عذرخواهی کند. تا شرایط ایشون مثل سابق باشه وگرنه این وضع ادامه دار خواهد بود (104320)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۳
اغا شما که میگی تقلب نشد ما هم میگیم اصلا شما درس میگی!!!بابا میر حسین و کروبی رو در دادگاه علنی محاکمه کنید همینجوری که نمیشه یکی رو گرفت انداخت زندان و حصر .همین که این کارو جرات ندارید بکنید نشان از.... (104413)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۴۵
دادگاه مرتضوي هم قرار بود علني باشه ديديم چقدر علني بود ، چه برسه به اين دادگاه .... (104660)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۱۸
اولین اصولگرایی هستی که تو کامنتت ناسزا نگفتی و تهمت نزدی و این خیلیه... (104539)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۰۲
منم موافقم ، افراطي ها همش فحش و ناسزا مي گن. (104753)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۱۴
جالبه تو سایت صراط حتی به عکس خبرگزاری ایسنا در مورد گزارش مراسم تنفیذ گذشته ایراد گرفته که چرا عکس سران فتنه را در گزارش خود آورده!!
اینم لینکش:
http://www.seratnews.ir/fa/news/126208/%D8%A7%D9%82%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%88%DA%A9-%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 (104324)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۱۴
درود بر خاتمی (104325)
تيموري
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۱۶
آنان بدانند كه با دور كردن خاتمي ، او را از خود دور ميكنند نه از مردم . پيوند و محبوبيت خاتمي با مردم بسيار اصيل و ريشه دار است. (104326)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۰
آنان بدانند كه با طرد کردن خاتمي ، خود را از مردم دور ميكنند نه خاتمی را از مردم . (104389)
س
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۱۷
چه مطلب به جایی راگوشزدکردید.راستش من آدم احساساساتی نیستم اما درطول مراسم تحلیف بغض کرده بودم.من زمانی این سوال رادرذهن میپراندم:مولاعلی(ع) سوای ازدیدگاه حق طلبانه اش،مگرشخصی مهربان،شجاع،دلسوزوشریف نبوده؟اینها که خودبرای جذب یک نفرکافیست پس چراتااین حدبه ایشان ظلم شدوتاسالها ازسیاست کناربودندوهیچکس هم معترض نشد؟!!من امروزبه غربت وتنهایی جد سید خندانمان بیشترپی بردم.من امروز فهمیدم که چراهمواره تاریخ تکرار میشود. (104327)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۱۷
دکتر حسن روحانی:
"آنها که آماده بازگشت هستند راهشان را تسهیل کنیم، چون توبه برای همه است."
بهارنیوز مثل اینکه هنوز منظور دکتر روحانی رو درک نکردی (104328)
بچه آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۱۹
"دو صد گفته چو نیم کردار نیارزد"
حرف زدن و وعده دادن که کنتور نمیندازه باید عمل رو دید (104386)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۵
توبه؟جسارتا توبه از چی؟اینو من به اقای روحانی میگم.واقعا قبل از انتخابات و بعد از انتخابات تو این زمینه 180 درجه چرخید مصداق فقط جمع کردن رای و حرف زدنه به تعهد!! (104416)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۱۸
اشتباه منفی دادم با نظرت صد درصد موافقم (104538)
WQA
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۱۹
اینجا ایران است سرزمین..........! (104330)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۲
آقای روحانی باید به افکار عمومی و میلیونها رای دهنده که بخاطر آقای خاتمی و عارف و اصلاح طلبان به ایشان رای دادند پاسخ قانع کننده ای بدهند که چرا آقای خاتمی در مراسم نبودند و دلیل پیشنهاد رحمانی فضلی و پور محمدی و جنتی و عدم حضور آقای عارف در کابینه چیست ؟؟؟؟؟ آیا این باج به نهادهای قدرت است ؟؟؟ این است جواب اعتماد مردم ؟؟؟؟ که به یک اصولگرای افراطی پست مهمی چون وزارت کشور را بدهند ؟؟؟؟ مطمئن باشید اگر این روند را اصلاح نکنید و پاسخگو نباشید مردم زود از شما خواهند گذشت آقای روحانی !!!! (104332)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۳
شماها چه انتظاری دارید؟
سخنان ونیش و کنایه های خاتمی رو در سال 88 علیه همون نظامی که به قول شما 8 سال رئیس جمهور بوده موجود است. (104334)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۴۹
سخنان و رفتار و اعمال رييستون احمدي نژاد هم هنوز موجود است و هم چنين در حافظه ما قهراش هست. (104664)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۵
متاسفانه عده ی معدودی هستند که درهمه چیز دخالت می کنند بدون اینکه دررشته ای تخصص داشته باشنددرهمه ی امور سیاسی واقتصادی حتی پزشکی هم دخالت می کنند اینان مردمسالاری را قبول ندارندولی لفظا معتقدندولی قرائتی که خود ازدموکراسی دارندحتی درمحله ی زندگیشان درانتخاب مدیرمدرسه هم دخالت می کنندوبه ترفندها وتوطئه های مختلف متوسل می شوند تا خواسته ی خود را عملی سازندحالا هم که موضوع رای اعتماد به دولت است فعال شده اندونمی خواهند به رای اکثریت مردم تمکین کنند به امید روزی که این خودسران دموکراسی را بپذیرندوبه خواسته ی اکثریت احترام بگذارند. (104335)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۵
از ارزش خاتمي ما چيزي كاسته نشد و نخاهد شد آقا . . . (104336)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۶
يكي از بندهاي مهم قانون اساسي احترام و حق شهروندي هرفرد با هرگرايش سياسي و ديني و قومي درچهارچوب نظام جمهوري اسلامي است كه متاسفانه به همين هم اجازه رشد ونمو داده نمي شود..حكومت همانند فرمانروايي هرچه را كه خود مي خواهد به خورد مردم نيز ميدهد (104337)
مهران
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۶
نمیخواهم بگویم از رای دادنم به آقای روحانی پشیمان شدم. ولی مثل روزهای اول ذوق شوق ندارم و میدانم خیلی ها هم مثل من هستند چون تا قبل از انتخابات آقای روحانی بلند میشد و می نشست اسم سید خدا را میبرد. ولی الان حتی حاضر نشد این سید را بعنوان همراه با خود ببرد البته سید بالاتر از این حرفهاست که بخواهد این چیزها را که برایش واقعا بی ارزش است به آن توجه کند. فقط خدا کنه آقای روحانی مارا دور نزده باشد که در دور بعد دو یا سه ملیون رای بیشتر نخواهد آورد. من همینجا از سید بزرگوار میخواهم که این موضوعات را برای طرفدارانش باز کند که مردم به رای که دادند امیدوار باشند (104338)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۸
وقتی جناب خاتمی در کنار رفیقش دستور به آتش کشیدن تهران رو صادر میکرد باید فکر همچین روزی میکرد که این نظام باقی میمونه (104340)
بچه آبادان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۲
خداوند همه بیماران رو شفا بده و وجدان های خفته رو بیدار کنه
از همه میخوام که تو این ماه عزیز واست دعا کنند (104392)
مهران
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۱
اینقدر دل و جرات نداشتی که حتی این مطلب را نوشتی اسمت را هم بنویسی. این مملکت را محمود به ویرانه تبدیل کرده که داریم میبینیم. (104411)
اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۰۵
به منكر حرف شما لعنت اما خدايش حافظه تاريخي دوست بي ناممون بهتر از همه كار ميكنه (104466)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۵۲
يادم نبود كه خاتمي تو كهريزك جووناي مردم كشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (104668)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۳۹
خدا خیرت بده، بی نام . ببین منطق آقا مهران رو ! به جای پاسخ دادن به اسمت گیر داده! اسم چه فرقی میکنه علی ، رضا ، رها ، توران هرکی ...
منطق منطق منطق (104692)
فواد
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۲۹
موضوع جالبی بود و حرف دل من و به نظرم حرف دل میلیون ها ایرانی بود (104342)
امير خون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۳۰
مرددددددددد؟؟؟
مرددددددددددددددد؟؟
مردددددد محبوب دلها؟؟؟؟؟ (104344)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۳۳
شان خاتمی بالاتر ازاین حرفهااست هرکس به ایشان احترام میگذارد خودش را بزرگ کرده (104345)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۳۹
من وقتی خاتمی را در مراسم تحلیف ندیدم خیلی ناراحت شدم اما یاد این مثل معروف افتادم که "مشک آن است خود ببوید نه انکه عطار بگویید" مگر دعوت نکردن از خاتمی و در عوض دعوت از برخی کسانی که ذره ای از محبوبیت خاتمی را در بین مردم ندارند چیزی از ارزش و محبوبیت خاتمی کم می کند. (104350)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۵۳
من ياد اين مثل افتادم كه " از دل نرود هر آنكه از ديده برفت" . خاتمي براي هميشه تو دل ما هست. (104670)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۲:۵۵
"از دل برود هر آنکه از دیده برفت " درسته چرا شعر مردم رو دست کاری میکنی؟ (104823)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۰
جناب خاتمی میتونند در جلساتی با حضور کسانیکه با ایشون و هفکرانش ادغام شدند مانند نوری زاده و گروهای کومله و دمکرات و ریگی و منافقین و سلطنت طلبان و کمونیستها و... شرکت کنند (104351)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۷
از سر بغض و کینه حرف میزنی...... (104403)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۹
خف بابا (104422)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۰
خیلی ممنون (104695)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۲:۵۸
خیلی گلی شما!! آفرین به این همه منطق!! (104827)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۰۴
اب بریز اونجا که میسوزه.!!!! (104630)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۵۷
باشه شما هم برو با حسين شريعتمداري ، حسينيان،رسايي، كوچك زاده ، احمدي نژاد ، رحيمي ، مرتضوي و..... توي تأمين اجتماعي يا فاطمي جلسه بذار. (104672)
م. ح
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۱
سيد محمد خاتمي سرمايه نمادين اين سرزمين است. اين سرمايه را بايد قدر دانست و در بسياري از حوزه‌هاي ملي و بين‌المللي سود جست. اميد آن كه تنش به ناز طبيبان نيازمند مباد. (104352)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۱
اخه اين عدالته؟!!!!1 (104353)
مهران
United States
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۲
روحانی در کنار خاتمی روحانی است (104354)
سبز
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۰۷
احسنت روحانی در کنار خاتمی روحانی است باید با اب طلا نوشت (104528)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۱۵
دقیقا (104536)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۲
مثلا ما يه كشور مسلمانيم،‌تبعيض تا كجا؟!!! (104355)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۲
چه بگم حرفم نمياد (104356)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۳
جايگاه سيد محمد عزيز ، سيد محمد خاتمي ما جايي است كه امثال كوچك زاده ها و رسايي ها و حسينيان ها و كوثري ها و زارعي ها و ... آن را در خواب و رويا مي بينند و آن جايگاه، قلب مردم است. (104357)
هومن
Brazil
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۴۴
آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی یکی که خودشو به خواب زده رو نه. این موضوع با گذشت زمان حل خواهد شد فقط زمان هستش که افکار پوسیده رو لایروبی میکنه و افکار نو رو جایگزین . اگر آنها کار فرهنگی نکردن ما باید بکنیم . یادتون نره که اکثر جووانهای ایران خاتمی رو از ته دل دوست دارن و هر چقدر این دوستان افول گرا بیشتر مته به ریشه اصلاح طلبی بزنن این علاقه و همچنین تعداد علاقمندان بیشتر هم خواهد شد. من برادرم متولد 69 هست ! سال 76 7 سالش بوده ولی به خاتمی و اصلاح طلبی علاقه منده ! به نظر شما دلیلش چیه ؟!
بزارین اونا دفع کنن ! 1 0 به نفع ما (104359)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۲
بزرگ میشه یاد میگیره از کی باید خوشش بیاد! (104696)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۵۶
عدم حضور خاتمی نوعی بی انصافی از سوی هاشمی و روحانی بود.نشان دادند که در این 4 سال در مقابل افراطیون کوتاه خواهند آمد ونظر این اقلیت مطرود در دولت آینده تاثیر گذار خواهد بود. (104370)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۵۶
خیلی خوب بود...اما کو گوش شنوا.جالبه این که گروهی که در این مقاله اشاره شده از اکثریت جامعه هم هستن (104371)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۵
اكثريت جامعه يعني چي ؟ (104701)
صالح
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۵۷
یک عده تو ایران اصولا علاقه مند هستند که فقط حرف خودشون به کرسی نشونده بشه... در حالی که در یک کشور هر قشری با هر تفکری، باید حق اظهار نظر و دارای حقوق مساوی با سایر اقشار باشه... (104372)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۳:۵۸
اگه پشت روحانی رو خالی نکنیم این هم درست میشه (104373)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۱۴
روحانی خیلی عوض شده، حیف و صد حیف (104534)
جاسم شجاع-بندرگناوه
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۰
اینها حتی نظر رهبری را که خواستار جذب رأی مخالفان بودند را نیز قبول ندارند ،اگر داشتند دکتر خاتمی که مخالف نبود بلکه خواستاراصلاح وضع موجود طبق قانون و در چاچوب نظام هستند؛را تحمل می کردند. از نظر اینان مرتضوی و مشائی محبوبتر است. خداوند به دولت تدبیر و امید رحم کند. (104374)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۴
دکتر ؟؟ خاتمی!! (104698)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۰
باید به این آقایان پاسخ داد که زمانی که 4 سال پیش ادعای تقلب بودن انتخابات وغیر دموکراسی بودن حکومت را داشتند باید فکر اینجا را هم میکردند. تا زمانی که به خاطر آن دروغ بزرگ عذر خواهی نکرده اند جایی در ملت ندارند.
در ضمن طبق کدام آمار آقای خاتمی هنوز 20 میلیون طرفدار داره؟ چرا اون 20 میلیون هیچ عکس العملی نشان ندادند؟ (104375)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۰
خاتمی 20 میلیون طرفدار نداره الان.اون سال 76 بود.الان خاتمی 60 میلیون طرفدار داره تا کور شود هر آنکه نتواند دید. (104410)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۱۷
ببین دوست من اگه دروغ بزرگ بود که محاکمشون می کردید اگه حرف از عدالت می زنی این عدالت نیست به قول اقای مطهری اقای احمدی نژاد جنجال 88 و به پا کرد
بعدشم خاتمی تا قبل از انتخابات 88 و اوایل بعد از اون حمایت کرد اما در ادامه ی اون ها هیچ نقشی نداشت...... (104479)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۲۴
هر کس تنها برود قاضی، برمیگردد راضی... (104487)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۱۴
امنیت یک راهپیمایی را ضمانت کنید تا ببینید طرفداران اصلاحات چند نفرند! یا یک رفراندوم مستقل ترتیب دهند، ایضا. هر کس تنها به قاضی رود شادمان بازمیکردد! (104535)
پیمان
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۰
سید ما، به خاطر همه ی این کج خلقی ها، بی مهری ها و بد فهمی ها(اگر نگوییم نفهمی ها) از تو عذر می خواهیم و بدان که نه تنها 20 میلیون که 40 میلیون عاشق و شیفته داری... (104376)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۰۵
خاتمی عزیز بیش از 4میلیاردنفر در دنیا دوستدار دارد.کور شود هر که نتواند دید (104677)
gh
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۶
دموکراسی تونم دیدیم... یعنی دریغ از یه نظر مخالف خط فکری شما.. با همین کارا ملتو از خودتون نا امید کردید, فقط ادعا! (104377)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۴
مثل اينكه مشكل از بيناييتون هست يا از قوه تشخيصتون كه نمي تونيد نظرات مخالف را تشخيص بديد و ببينيد. (104699)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۶
اینو من به مسئولین اصلاحطلب میزنم به خصوص به خاتمی که این روزا انگار بدجوری تو ذوقش خورده مثل همه ماها که به هوای ایشون رفتیم به روحانی رای دادیم!لیست کابینه که از اعتدال فراتر رفت و اصولگرا کارگزار شد لطفا دوستان در مورد چند وزارتخونه اصلی قضاوت کنند.من میگم ما طرفدارای مو...خاتمی و کر... اصلاحطلب هستیم ما اعتدال گرا نیستیم .باید در انتخابات اتی مجلس و ریاست جمهوری با تمام قوا و فقط با تکیه بر نیروهای اصلاحطلب حرکت کنیم.فقط اصلاحطلب ودیگه اجازه نخواهیم داد کسی از رای ما رد بشه و تسلیم منابع قدرت.قدرت ما مردمیم که سالها خون جگر میخوریم تا شاید یه نفسی بشه کشید.من واقعا دلم میخواد از مردم هم بخوام که دست در دست هم شروع به فعالیت کرده از همین امروز تا فردا هم مجلس و هم ریاست جمهوری رو ما در دست داشته باشیم و نیازی نباشه روحانی رهبران ما رو به تحلیف دعوت کنه یا از حبس و حصر در بیاره.بیایید از خودمون شروع کنیم .یا حسین (104378)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۹
اگر همین فردا ثبت نام مجلس بود تمام اصلاح طلبان رد صلاحیت میشدند. دلیل حمایت من از روحانی چرخش دو سه درجه ای اوضاع در این 2 سال است تا نتوانند 100 درصد نامزدهای اصلاح طلب مجلس را رد کنند (104407)
اصفهان
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۱۵
اقایان محبوبیت را به زور از مردم گدایی نکنید.
این خیال خامی است که فکر میکنند با این کارها و بی مهری ها ذره ای از علاقه ما به این سید بزرگوار کم نخواهد شد.با مرور خبرها میبینید که
در مراسم تحلیف همه دنبال این بودنند که ببینند خاتمی هم هست یا نه این پیام شفاف و صریحی است به مخالفان خاتمی .
واقعا برای روحانی متاسفام که چه زود فراموش کرد این جایگاه را مدیون خاتمی است. (104385)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۰
دوستان محترم تا چند ماه پیش حتی نام اصلاحات برای حضرات مساوی با فتنه و انحراف بود اکنون رییس جمهوری سر کار آمده که حداقا 6و7 نفر اصلاحاتی دور و بر او هستند.... آقایان حتی از هاشمی عبور کردند یادمان نرود چه اوضاع اسف باری بود...
در این که بهترین گزینه برای ریاست جمهوری انتخاب شده شک نکنید و صبور باشید... روحانی مرد کیاست و تدبیر است و خوب می داند حامیان واقعی او چه کسانی هستند....
اگر پشت روحانی را خالی کنیم امثال شریعتمداری آرای ما را تصرف خواهند کرد پس شیخ دیپلمات را تنه نگذارید و صبر و صبر وصبر... (104387)
علیرضا
France
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۲۰
جانم به فدایت سید محمد خاتمی عزیز .سید را خدا در دل مردم عزیز کرده و هیچ کس نمی تواند در کار پروردگار متعال دخالت کند نه این افراطیون بلکه بزرگتر از اینها هم نمی توانند محبوبیت سید را در دل مردم کم کنند.عزیزی خاتمی (104388)
نصراله
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۴:۳۷
دود اگر بالا نشیند کسر شان شعله نیست // جای چشم ابرو نگردد گر چه او بالاتر است (104419)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۰۰
آقای روحانی...برای رای که دادم،برای اعتمادی که کردم،برای زمانی که برای تبلیغ شما انجام دادم ...و برای همه چی متاسفم (104455)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۰۸
واقعا شما انتظار داشتيد كه هنوز حتي كابينش تاييد نشده همه چي درست شه ، زنداني ها آزاد شن و وضع كشور خوب شه ؟ (104757)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۲۱
من نیستم (104765)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۲۲
متاسفم که قربانی جوسازی اصولگراها شدی
خاتمی خودش نخواست بیاد
روحانی هم که به جز فضلی کابینش خوب بود (104766)
ساحل
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۲۰
وقتی دیدم آقای خاتمی توی مراسم نیست،دلم خیلی گرفت،احساس شکست کردم!چون ما ب خاطر ایشون ب دکتر روحانی رأی دادیم...(بهار!:من چندین بار روی اخبار مختلفتون نظر گذاشتم ولی منتشر نکردید!خوشحال میشم دلیلشو بدونم!) (104482)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۵:۴۱
مواظب باشید فیلتر نشید (104505)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۱۲
درود به بهار که اصلاح طلب است، معنای اعتدال را در عدم دعوت از خاتمی فهمیدم (104533)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۶:۳۳
بهار نیوز چه خبره دیروز که مثبت منفی ها رو می دیدم همه حالت طبیعی داشتند امروز همه شدن علیه اصلاح طلبا! (104555)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۱۴
آره موافقم ، شايد رفتن رفقارو آوردن كه منفي بدن:دي (104761)
158
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۱۱
ای کاش اقای خاتمی از کارهایی که سال 88 کرد توبه میکرد و به همه ثابت میکرد که با نظام مشکلی نداره
ایشون باید با فتنه گرا مرز بندی کنن و خودشون رو از اونها جدا. (104579)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۱۳
چطور شما ب ما بگيد فتنه گر و ما هم به شما بگيم منافق ؟ چون خودتون طوري نشون مي ديد كه انگار دين داريد ولي دروغ مي گيد ، تهمت مي زنيد ( و يك عالمه كار ديگه كه به خاطر اينكه اگه بگم بهارمنتشر نمي كنه نمي گم ) و با اين كار چهره بدي از اسلام نشون مي ديد. (104760)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۵:۵۲
لطف کن و با مدرک ثابت کن که خاتمی چه کارهایی در سال 88 علیه ملت و نظام انجام داد. در آن برهه تمام صحبت ها و پیامهای ایشان خلاصه در 3 عبارت بود: قانون مداری، اخلاق مداری و احترام به رای مردم. پس اگر این 3 عبارت فتنه گری است، با تمام وجود فریاد می زنم: که من هم فتنه گرم (104928)
555
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۱۳
حرفایی که تو نون وایی میزنن رو خیلی نباید جدی گرفت (104580)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۱۹
درود بر خاتمی (104583)
روح اله
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۲۸
خاتمی کمتر ازاین است که می گویند ولی بیشتراز ان است که فکر میکنند (104587)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۲۳
1000000000000000000000000 مثبت (104767)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۲۸
در مراسم تنفیذ شان خاتمی نبود که در مجلسی که مرتضوی و شریعتمداری حضور دارند بنشیند‌ (104589)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۳۳
قدر خاتمي را خدا مي داند و بس !اين مردآسماني است نه زميني . (104597)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۷:۴۱
خفن غرب زده اید (104605)
نعتن8هم
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۸:۳۳
فقط خاتمي.درود بر تو اي بزرگ مرد (104648)
حمید
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۲۶
حضور در مراسم تحلیف مهم نیست ، حضور در قلب مردم مهمه (104685)
عباس
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۴۶
اي كاش خاتمي هم حضور داشت
خاتمي درقلب ما ست
درود برخاتمي................................. (104702)
عباس
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۵۵
چرا سايت خاتمي فيلتر؟
بغير ازخوبي ودلسوزي به ايران &كار ديگه اي نكرده (104707)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۱۹:۵۵
بهار من از تمام اظهاراتم علیه عارف اظهار پشیمانی میکنم و حالا می فهمم از روحانی برای خاتمی و اصلاح طلبا آبی گرم نمی شود! اصلاح طلب واقعی همان عارف بود، پس امیدوارم تحت راهنمایی های رهبر اصلاحات آقای عارف سال 96 کاندید شوند تا ببینم رای چه کسی بیشتر است و آقای روحانی الان که این طور خودش را به کوچه علی چپ زده و به روی مبارکش نمی آورد که چه کسی ایشان را رئیس جمهور کرده هم درس عبرت بگیرد، البته نکته نگران کننده وزارت کشور است! (104708)
هدایت
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۳
دعوت نکردن از خاتمی، باعث افزایش اعتماد مردم به خاتمی است. هیچ وقت با اصول و عزت اصلاح طلبی معامله نکرده است . و به رهراون و... خود خیانت نکرد (104779)
۱۳۹۲/۰۵/۱۴ ۲۳:۴۲
خاتمی در قلب ایرانی ها جا دارد. آدمهای حسودی که هنرشان فحاشی به این و آن هست و توطئه توهم و دشمن تراشی تمام فکر و ذکرشان شده، چشم دیدن خاتمی را ندارند. جرات هم ندارند که خود را در معرض رای مردم بگذارند. میدانند گه اگر خود را در معرض رای مردم بگذارند رایشان در حد 3 یا 4 میلیون هست. اینها هستند که از حضور خاتمی ناراحت ممی شوند و گرنه در تمام کشورهایی که حکومت خوبان هست با روسای جمهور قبلیشان مخصوصا هم خیلی محبوبیت داشته باشند با احترام برخورد می کنند. (104849)
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۱۵
انشالله با سید محمد خاتمی گدار دموکراتیک ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود. (104857)
احمد
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۴۲
با دعوت نشدن چیزی از ارزش های این بزرگ مرد تاریخ ایران کم نشده. زنده باد خاتمی (104866)
امير علي
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۵
به نظر من آقاي خاتمي نيازي نيست در صحنه به صورت مستقيم حضور داشته باشن.چون اين بزرگوار هميشه در دل مردم جا دارن از اين به بعدهم کافي مثل امسال اعلام کنن به کي راي ميدن و مردم هم به منتخب ايشون راي خواهندداد. (104875)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۰:۵۷
عدم حضور سید بزرگوار خندان در مراسم تحلیف بی اخلاقی وضعیف بودن اصولگرایان تند رو وناشی از عادات این جماعت از برخوردهای دور از منطق با رقبای سیاسی است تاریخ کارنامه این اقایان را ثبت خواهد کرد (104880)
حسین
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۰۲:۰۹
روحانی مچکریم (104904)