به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۰ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۸۰۴۹۶
چرا جزئیات اتهام معاون احمدی‌نژاد اعلام نمی شود؟

سکوت احمدی‌نژاد پس از بازداشت بقایی

گروه سياسي: پس از خبر دستگیری بقایی، شخص احمدي‌نژاد و رسانه‌های حامی‌اش كه جزیی‌ترین اخبار و تصاویر مربوط به سفرها و برنامه‌های او و اطرافیانش را مخابره می‌کنند، بدون تحلیل خاصی، درباره علل بازداشت او، در سکوتی عمیق فرورفته‌اند.
سکوت احمدی‌نژاد پس از بازداشت بقایی
اعلام خبر بازداشت حمید بقایی معاون محمود احمدی نژاد و یکی از نزدیک ترین یاران وی، رسانه های حامی رییس جمهور سابق، در سکوتی عمیق فرورفته اند. این در حالی است که رسانه های مذکور، در پوشش اخبار احمدی نژاد و اطرافیان او در ماه های اخیر سنگ تمام گذاشته اند و جزیی ترین اخبار و تصاویر مربوط به سفرها و برنامه های رییس جمهور سابق را بلافاصله مخابره مي‌کردند.

از سوی دیگر، تعدادی از رسانه های نزدیک به احمدی‌نژاد نیز با طرح مباحثی چون خوشحالی اصلاح طلبان از بازداشت بقایی یا مصاحبه بقایی قبل از دستگیری، تلاش کردند تا اصل ماجرای بازداشت معاون احمدی نژاد و نیز علت آن را به حاشیه بکشانند! روز گذشته محمد‌باقر نوبخت٬ سخنگوی دولت گفته اتهام حميد بقايی٬ معاون اجرايی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم قابل بيان نيست. غلامعلی جعفر زاده ايمن آبادی٬ نماينده رشت در مجلس  هم گفته است كه «تخلفات» بسيار زيادي در پرونده بقايی وجود دارد که نمی‌توان جزئيات آن را فاش کرد.