به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۵۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۳۰۲۷۵
جعفر شجونی: احمدی‌نژاد انتقام‌جویی می‌کرد!

احمدی‌نژاد مي‌خواهد بازگردد كه چه كند؟

گروه سياسي: شيخ جعفر شجونی، می‌گوید: محمود احمدی‌تژاد دیگر نمی‌تواند به عرصه سیاسی بازگردد و اصول‌گرایان هم به وی رای نخواهند داد. احمدی‌نژاد می‌خواهد به کجا برگردد؟...دیگر اقبال عمومی ندارد و مردم او را قبول ندارند زیرا احمدی‌نژاد انتقام‌جویی می‌کرد.
احمدی‌نژاد مي‌خواهد بازگردد كه چه كند؟
دبير جامعه وعاظ، عضو جامعه روحانيت مبارز و اين عضو ارشد حزب موتلفه در گفتگو با خبرگزاري آريا گفت: احمدي نژاد ديگر نمي‌تواند به عرصه سياسي کشور بازگردد چراکه عملکرد ايشان در 4سال آخر به گونه اي بود که اوضاع او را واژگون کرد. احمدي نژاد مي خواهد به کجا برگردد او حداقل بايد 4سال صبر کند سپس ببيند آيا مردم از او استقبال مي کنند؟ بنده معتقدم احمدي‌نژاد ديگر اقبال عمومي ندارد و مردم او را قبول ندارند زيرا احمدي‌نژاد انتقام جويي مي کرد عملکرد او بي حرمتي به دولت خودش بود.

وي كه قبلا از حاميان جدي احمدي‌نژاد به شمار مي‌رفت گفت: وقتي احمدي‌نژاد خانم دستجردي را برکنار کرد تمام ملت عصباني شد يا آقاي متکي را وسط سخنراني درخارج از کشور از کار برداشت اين رفتارها معنا ندارد دولتي که اسم مهر مي آورد و مسکن مهر را هم درست کرده و مرتب مهر-مهر مي کرد اما ما در عملکرد احمدي‌نژاد فقط انتقام جويي ديديم.

شجوني اظهار داشت: احمدي‌نژاد گفته اصولگرا نيست بنابراين اگر بخواهد وارد انتخابات شود اصولگرايان به هيچ وجه به او راي نمي‌دهند اما اينکه ايشان با چه وعده و وعيدي مي‌خواهد وارد انتخابات شود، مشخص نيست. وي درباره حمايت گروه پايداري از احمدي‌نژاد گفت: نه تنها معلوم نيست احمدي‌نژاد مي‌خواهد با چه الگويي وارد انتخابات شود بلکه برنامه جبهه پايداري نيز مشخص نيست. آيت الله مصباح هم هنوز لب تر نکرده است!

۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۰۹:۴۴
احمدی نزاد با مشایی, در مسیر تباهی... (203241)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۰۹:۴۷
احمدی نژاد رفت شما هم باید بروید حاج آقا! (203242)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۰۹:۴۸
بااین همه ظلمی که به مردم دراین 8ساله کرددیگر حنای احمدی نژاد برای مردم رنگی نداره (203243)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۰۹:۵۵
چه عجب آقای شیجونی بزنم به تخته با این حرفتون (203246)
آبادانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۰۹:۵۹
تا حالا کجا بودی ولک؟؟؟؟؟؟؟
گوشت گنجشکی چیزی خوردی زبونت باز شده؟؟؟؟؟؟؟ (203250)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۰:۰۸
8سال ظلم احمدی نژاد به مردم ایران ، محیط زیست ،جوانان ،اقتصاد را فراموش نخواهیم کرد (203253)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۰:۰۹
من از مخلفان احمدی نژاد هستم اما یک فرد نباید از طرف کل مردم صحبت کنه نه درباره این موضوع نه موضعات دیگه ، یاید براساس نظر سنجی باشه اونم بطرفانه و مستقل با جامعه آماری درست (203255)
شفق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۰:۲۵
احمدی نژاد از اول هم اصولگرا نبود. منتها عده ای آب و نان خود را در این انتساب دیدند. وگرنه ایشان یک شخصیت مردمی و خارج از حلقه بود که مورد کینه و غضب قدرت طلبان و سرمایه داران شد. (203260)
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۲:۴۵
آقای احمدی نزاد یک فرصت طلب و قدرت طلب واقعی بود که برای رسیدن به قدرت و حفظ قدرت از همه ی ابزارها استفاده کرد...!؟ (203274)
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۰:۳۹
حاج اقا یه مقداری افاضات تو معدش باقی مانده تخلیه نشده است می خواد برگردد انها را هم تخلیه کند تا خیالش راحت باشد . (203263)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۰:۵۹
جناب شيخ!! مگر همين جنابعالي نبودي که سينه چاک محموت بودي!!؟ چطو شد که ايطو شد؟ (203265)
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۱:۳۱
شماقیوم مردم که نیستید اقای شجونی اصولگرایان دیگر رای نمی اورندجماعتی به خودش رحم نکرد به احمدی نزاد رحم میکند (203267)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۲:۲۱
از کرامات شیخ ما اینست شیره را خورد و شیرین است. آشیخ شجونی هنوز دو ماه از در افشانی های خصمانه و بی رحمانه شما علیه مخالفین روش های دولت مهمود نگذشته که این تغییر مواضع در گفتار شما مشاهده میشود . الحق هر کس در محضر شما نیاموزد راهی برای دور زدن به نفع خود پیدا نخواهد کرد. ازین ببعد باید منتظر درافشانی های مثبت شما نسبت به این دولت باشیم . اما من که نه گفتار قبلی شما را قبول داشتم نه گفتار های ازین پس. چون ثباتی ندارید و در سنی نیستید که ثابت قدم و ثابت رای شوید. (203270)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۱۲ ۱۴:۱۹
دوکلمه بشنوید از .... عروس (203305)