به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۱
 
۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۶۲۸۴۷

آشنایی با یك فرمانده نظامی داعش/تصویر

گروه بین الملل: تاسيس گردان "درع الاسلام"، "تهديد به ربودن زنان و کودکان" و...بخشي از اقدامات "ابوعلي چچني" يکي از فرماندهان داعش است.
به گزارش سايت لبنان 24 "ابوعلي چچني" بعد از اينکه همسر و دو فرزندش در لبنان دستگير شدند نتوانست خودش را کنترل کند و در يک فيلم کوتاه تهديدکرد که زنان و کودکان لبناني را خواهد ربود.


بنابراين گزارش "ابوعلي چچني" از شهر القصير سوريه است نام همسر وي "علا مثقال العقيلي" است و دو فرزند دارد يکي از آنها پسري 4 ساله و ديگري دختر 6 ماهه است. گفتني است "چچني" در ابتدا گردان "درع الاسلام" را تاسيس کرد بعد از آن به گردان "الفاروق" که از گردان‌هاي ارتش آزاد سوریه مي‌باشد پيوست. پس از سقوط منطقه "القصير" به دست حزب الله و ارتش سوريه به "يبرود" رفت در آنجا به گردان "البراء" پيوست و در نهايت به "الجرود" رفت و در آنجا در گروهي به نام جبهه النصره و داعش و با اين ادعا که گروهی اسلامي است شروع به کار کرد.


گزارش ها حاکيست مجموعه هايي که تحت نظارت چچني کار مي کنند بسيار کوچک هستند و تعداد اعضايي که مي توانند قتل، آدم ربايي انجام دهند 15 تا 20 نفر هستند که در ميرا سکونت دارند.

انتظارات چچني
چچني در يک فيلم کوتاه درحاليکه پرچم دولت اسلامي عراق و شام (داعش) را در پشت سر خود داشت گفت: "علاالمثقال" همسر من از دو روز پيش در طرابلس دستگير شد اي اهالي ترابلس هم اکنون کجائيد؟ وي در ادامه گفت: اگر همسرم را آزاد نکنيد اميدوار نباشيد که نظامي هاي شما را آزاد کنم من همه اين مسائل را با اعضاي داعش و جبهه النصره در ميان گذاشتم و کودکان و زنان حزب الله و ارتش لبنان را هدف خواهيم گرفت.
مرجع : صد خبر