به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۸
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۶۱۷۶۸
شکايت نکني فايل صوتي را افشا مي‌کنم

واکنش تند سعداوي به سرمربي پرسپوليس

گروه ورزشی: مربي فولادخوزستان باز هم روي شکايت سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد و معتقد است اگر او اين کار را انجام ندهد، فايل صوتي مذاکره او با بازيکنان فولاد را در اختيار "ورزش سه" قرار مي‌دهد.
واکنش تند سعداوي به سرمربي پرسپوليس
نعیم سعداوی گفت: آقای درخشان در چندین جا اعلام کرده بود که قصد دارد بابت ادعای من مبنی بر گفت‌وگو با بازیکنان فولاد از من شکایت کند اما هنوز هیچ اقدامی انجام نداده است. من بی صبرانه منتظرم که او این کار را انجام دهد تا من بتوانم در حضور او و کمیته انضباطی فایل صوتی را در اختیار آنها قرار دهم و پس از آن واکنش درخشان و مسوولین کمیته انضباطی دیدنی است.

او ادامه داد: در صورتی که درخشان شکایت نکند و از آنجایی که باشگاه فولاد از جمله باشگاه هایی است که زیاد با شکایت و سروصدا موافق نیست، من مجبورم فایل صوتی را در اختیار "ورزش سه" قرار دهم تا از این طریق مشخص شود که آیا واقعا آقای درخشان با بازیکنان ما تماس گرفته است یا نه. اما باز هم تاکید می‌ کنم که من بی صبرانه منتظر شکایت ایشان هستم.

روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۱۲
فوتبال خیلی وقته به لجن کشیده شده، اصولا هرجا پول بی حساب و کتاب باشه یه عده سودجو اونجا رو به لجن می کشند. (266153)
فولاد سرفراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۰:۴۶
با این کارها نمیتونن فولاد رو زمین بزنن،روزهای خوش درخشان در پرسپولیس هم زیاد دوام نمیاره و هفته دوم نیم فصل دوم تیم نصف و نیمه ی فولاد تو خود ورزشگاه ازادی و مقابل چشمان هواداران بازهم پرسپولیس رو به زانو در خواهد اورد چراکه فولاد سربلند روزهای سخته... (266176)
ارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۳:۵۳
فولاد مگه چقدر سابقه داره؟ مربی تیم هم که بهترین سالهاس فوتبابش رو در پرسپولیس بوده (266247)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۱:۲۴
ن بفرما تو دم در بده
شمام بیا مربی و پیشکسوت را بنداز زندان
متاسفم ک همه شدن ضد درخشان
واقن ک!!! (266188)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۸ ۲۲:۲۸
سعداوی خجالت نمیکشی؟ تو هر چی داری از پرسپولیس داری. به پرسپولیس اومدی شناختنت و محمد مایلی کهن به خاطر عرق به پرسپولیس تو را سال ها در تیم ملی نگه داشت در حالیکه حقیقتاً حقت نبود. (266219)