به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۶۵۷۶۴

تروريست‌هاي‌مهاجم به پاريس کشته شدند

گروه بين الملل: خبرگزاری فرانسه گزارش داد که تروريست‌هاي حمله كننده به نشریه شارلی ابدو و همچنين يك فرد گروگان‌گير ديگر در فروشگاه يهودي در پاريس در درگيري مسلحانه با پليس توسط کشته شده‌اند.
تروريست‌هاي‌مهاجم به پاريس کشته شدند
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که با تاریک شدن هوا نیروهای پلیس محل اختفای دو برادر عامل حادثه حمله به نشریه فرانسوی را که 12 کشته و 10 مجروح در پی داشت، هدف حمله قراردادند كه در پی حمله نیرو های پلیس، دو برادر مظنون از محل اختفای خود خارج شده و بسوی پلیس اتش گشودند.
در این درگیری هردو برادر کشته شده و یک پلیس نیز مجروح شد. از سوي ديگر گروگان گيري در یک فروشگاه مواد غذایی مخصوص یهودیان در شرق با كشته شدن فرد تروريست به پايان رسيد و 4 نفر از مردم گروگان گرفته شده هم توسط تروريست كشته و چند نفر نيز زخمي شدند.

در این عملیات ضارب اقدام به گروگان گیری دست‌کم پنج تن در داخل فروشگاه کرده بود. محل فروشگاه به محاصره پلیس درآمده است. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس فرانسه دستور بسته شدن تمامی مغازه های واقع در منطقه ای که به یک فروشگاه یهودی حمله شد، را داده است. گروگانگیر به پلیس گفته بود که او می‌خواهد دو مظنون به حمله به شارلی ابدو اجازه پیدا کنند که از محاصره پلیس در دمارتن خارج شوند! در همين حال خبرهاي تاييد نشده حكايت از وقوع يك گروگان گيري جديد در شهر مون پوليه فرانسه دارد كه هنوز رسما تاييد نشده است.