به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۱ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۷۶۳۷۵
والیبال زیر ۲۳ دختران آسیا؛

دختران والیبالیست‌ ایران شگفتی‌ساز شدند

گروه ورزشي: تيم والیبال زير ٢٣ سال ایران در نخستين بازی خود در رقابتهای واالیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال بانوان آسیا مقابل ميزبان به پیروزی رسید.
دختران والیبالیست‌ ایران شگفتی‌ساز شدند
رقابتهای زير ٢٣ سال بانوان آسیا از صبح امروز جمعه یازده اردیبهشت به ميزبانی فيليپين آغاز شد و تيم ايران در نخستين گام مقابل ميزبان قرار گرفت که در پایان با نتيجه ٣ بر يك برابر حریف خود پيروز شد و به جمع هشت تیم برتر رقابتها صعود کرد تا روز یکشنبه برای تعیین سرگروهی به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان رود. در ست نخست این دیدار دو تیم بازی نزدیکی را ارائه كردند اما بانوان ايران که با ترکیب سياوشي، روستا، چملانيان، صابري، متقيان، كدخدا، دريس محمودی بازی را آغاز کرده بودند، توانستند اين ست را با نتيجه ٢٥بر ٢٢ به سود خود به پايان رسانند.

در ست دوم نیز تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران برتری خود را در حضور تماشاگران پر شمار فیلیپینی به رخ حريف كشيد و با بازي زيبا خود در اين ست هم با نتيجه ٢٥ بر ٢٢ پيروز شدند. در ست سوم میزبان همه تلاش خود را برای پیروزی کرد و با وجود اینکه تا امتیازات پایانی دو تیم برابر بودند، فیلیپینی‌ها با زدن چند سرویس مهار نشدنی ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند. در ست چهارم شاگردان مریم هاشمی و عباس برقی با بهره جستن از رهنمودهای کادر فنی و آنالیز همزمان موفق شدند ۲۵ بر ۲۰ فیلیپین را در خانه شکست دهند و در نخستین مسابقه خود با وجود شرایط سخت آب و هوایی سه امتیاز این رقابتها را از آن خود کنند و شگفتی ساز روز اول نام گیرند. تيم زير ٢٣ سال ايران روز شنبه استراحت دارد و در روز يكشنبه به مصاف قزاقستان خواهد رفت.