به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۰۰:۳۷
 
۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۷۶۰۵۰
تاریخ مصرف احمدی‌نژاد گذشته است

احمدی‌نژاد و اطرافیانش باید محاکمه شوند

گروه سیاسی: عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است رییس جمهور سابق به جای حل مشکلات مردی، مقداری یارانه را به قصد جمع آوری آرا برای خود، به مردم پرداخت کرد که این خود معضل بزرگی برای مردم و نظام شد.
احمدی‌نژاد و اطرافیانش باید محاکمه شوند
احمد کریمی‌اصفهانی دبیرکل اصناف و بازار با اشاره به شدت گرفتن تحرکات انتخاباتی طیف احمدی‌نژاد و تشکیل شورایی تحت عنوان «احیای گفتمان انقلاب» از سوی یاران احمدی‌نژاد، به خبرنگار نامه نیوز گفت: احمدی‌نژاد 8 سال در این کشور رییس‌جمهور بود، آن‌ موقع در اوج قدرت نتوانست مسائل اسلامی و مشکلات مردم را حل کند، اکنون با این شعارها تنها کاری که می‌خواهد انجام دهد فریب مجدد مردم برای به دست آوردن دوباره قدرت است.

وی ادامه داد: تاریخ مصرف احمدی نژاد گذشته است. آن زمان که احمدی نژاد مسئولیت کشور را برعهده داشت، فرصت طلایی برای ایران از نظر مسائل مالی ایجاد شده بود، بیش از 50 درصد درآمد ارزی ما از نفت عاید کشور شد که در آن زمان می‌شد تمامی زیربناهای کشور را از نو بسازیم.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه متاسفانه مشخص نشد این مبالغ در کجا صرف شده است؟، خاطرنشان کرد: احمدی نژاد مشکلات فراوانی را برای کشور آفرید، وی آن زمان حمایت همه جانبه رهبری را به همراه خود داشت؛ اما قدردان این حمایت نبود. دیدیم که هیچ تغییری در مشکلات مردم ایجاد نشد جز اینکه مقداری یارانه را به قصد جمع آوری آرا برای خود، به مردم پرداخت کرد که این خود معضل بزرگی برای مردم و نظام شد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: احمدی‌نژاد به جای اینکه به مردم آموزش ماهیگیری و تور ماهیگیری دهد به مردم ماهی داد، حداقل آن این بود که براساس قانون هدفمندی یارانه ها یارانه بخش صنعت داده می‌شد که متاسفانه این کار هم انجام نشد و تولید مملکت را نابود کرد.

عضو جبهه پیروان با اشاره اظهارات مطرح شده از سوی داوری مبنی براینکه احمدی نژاد نیروهای اجرایی زیادی را تربیت کرد، تصریح کرد: این افراد برای اینکه ذهن مردم و دستگاه قضا را منحرف کنند این مباحث را مطرح می‌کنند، آقای احمدی نژاد و اطرافیانش کارهایی را انجام داده اند که حتما باید محاکمه شوند، دیگر نمی‌توانند ذهن مردم جامعه را تغییر دهند زیرا اسناد و مدارک جرم هایشان موجود است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه احمدی نژاد در 8 سال دوران ریاست جمهوریش اگر توانسته بود کاری می‌کرد!، ادامه داد: امیر کبیر در سه سال وضعیت کشور را به اوج خود رساند، احمدی‌نژاد در 8 سال مطابق 26 سال درآمد نفتی داشت اما هیچ کاری نکرد و تمام هستی این کشور را نابود کرد. ایشان چطوری و چگونه نیروی اصولگرا تربیت کرده است، این حرف‌ها، مباحثی است که محلی از اعراب ندارد.
مرجع : نامه نیوز

جابر
Germany
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۵:۵۲
من نمیدونم ایناکه پشت سر احمدی نژاد خوب حرف میزنند جلوش که میرسند یا لغت کم میارند هی چیز چیز می کنند یا شعار دروغه دروغه سر می دند
چرت میگه اگه این همه پول رو معلوم نیست چکار کرده یکی نیست به این تاریخ مصرف گذشته بگه پس دیوان محاسبات چرا ساکت نشسته چیزی نمیگه ؟؟؟
بهار جون شما تو این دو سالی که احمدی نژاد رفت هنوز با نشر این نظرهای واهی از این با سوادهای جامعه جگرت حال نیامد (301916)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۰۲:۱۸
عزیزم کجایه کاری دیوان محاسبات توهمون سال اول برداشت تاپول کشورتوجیب خودش باشه تاهرجوری بخوا د
پدرمردمود بیاره ... نده باداعتدال وعقلانیت (301953)
۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۰۶:۱۱
محاکمه ی باند هزاره ی سوم تبعات سنگینی برای آنها دارد و این اصلی ترین مانع برای محاکمه ی این باند است...!؟ امیدوارم شما عضو یا طرفدار این باند نباشید و سخنانتان تنها از سر جهل باشد...!؟ (301959)
پست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۶:۲۰
احمدی نژاد محبوب قلبها است و چقدر در هراسید از بازگشت دکتر (301919)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۰:۱۳
حتما تو هم مثل احمدي هستی كه محبوب دلت هست (301940)
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۱:۴۷
خودشه بیکار شده کامنت می گذاره (301943)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۰۲:۲۰
این حرفتون منویاد درختهای میاندازه که مردم بهش دخیل مبندن میگه شفامیده آره محمودبه شماعزیزان شفامیده (301954)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۶:۲۰
موافقم اما اگر ان دو معترض انتخابات و ایشان در یک دادگاه محاکمه شوند بهتر نیست؟ (301920)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۶:۲۱
احمدي نژاد بايد در پيشگاه مردم ايران محاكمه وبه أشد مجازات برسدچون بلايي كه در مدت هشت سال برسر ايران أورد قوم مغول برسر ايران نياورد حال چه دست هايي دركار است كه او نه تنها محاكمه نمي شود بلكه حتي به اوأجازه داده مي شود تا باز هم به عوام فريبي هاي خاص خودش آدامه دهد جاي شگفتي وسؤال دارد ؟؟؟!!!!! (301921)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۹:۳۷
جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت :این دو میلیارد و ۷۰۰ دلار مطمئناً نمی‌تواند در یک دوره دو و سه ساله خورده و صرف عیش و نوش شود. خیلی هم که اهل خرج کردن باشند فوقش ۱۰ میلیون یا ۱۰۰میلیون دلار خرج کردند. بقیه پول‌ها حتماً در جایی هست. مسئولان قضایی در بیاورند که این پول کجاست و ما نیز در این دولت تمام همکاری‌ها را انجام خواهیم داد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم باید پشت پرده این ماجرا مشخص شود، باید مشخص شود بابک زنجانی چگونه وارد سیستم شده و چه کسانی وی را حمایت کردند... (301938)
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۶:۲۶
وقتی پول بی حساب باشه
وقتی حمایت های بیجا باشه
نتیجه میشه پاک ترین دولت تاریخ !!

بازم بگم ..بگم یا نگم (301923)
قلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۱:۴۷
ای بی بصیرت ............! (301944)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۳:۱۴
خوش به حال تو که بابصیرتی (301947)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۶:۲۹
اگر احمدى نژاد محاكمه شود نيمى از پولهاى سرقت شده با عنوان طرح هاى زود بازده به خزانه دولت برميگرده ، بشرطى كه قاضى دنبال آن نيمه دوم كه دست مافيا است و سر قاضى را هم زير آب ميكند نباشد (301924)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۶:۴۰
کاملا موافقم (301925)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۷:۰۱
احمدی نژاد و مرتضوی برگه برنده ای دارن که هیچ وقت محاکمه نمیشوند اا .راستی معاون احمدی نژاد به زندان برگشت .؟ الان کجاست؟ همش حرفهای قشنگو تکراری .یه فیلمه ماله 11سال پیشه اسمش یه عدده توش 2داره و 4 حتما ببینیدش اوقت خودتون قضاوت کنید سره کارید یا نه (301927)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۷:۴۱
احسنت جانا سخن از زبان ما ميگويي (301930)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۹:۰۸
بسمه تعالی
بسیار متاسفم از این اظهار نظرهای غیر مستند و یک سویه . رئیس جمهوری 8 سال عمر خود را با تمام مشکلات در خدمت به کشور گذرانده و بار ها مورد تایید مسئولین و مجموعه های مردمی قرار گرفته و در آن زمان از این بدگوئی ها خبری نبوده و حالا یک دفعه نکاتی را بهانه قرار می دهند و انواع نسبتها را به او می دهند . مراقب باشید که فردا همین حملات برای خدمت گزاران امروز از طرف عده ای اجرا نشود . این نحوه رفتار صحیح و عقلانی نیست و سبب آسیبهای تاریخی می گردد. اگر انتقاد می کنیم ، اقدامات مفید و مثبت را نیز ... (301932)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۰۲:۲۳
یه احمدی نژادحق مابود که قدرعافیت بدونیم... (301955)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۹:۱۰
انقلاب پا برهنگان و واردات 27000 خودروی لوکس از سوی کمیته امداد
مغزم هنوزم داره سوووووووووووت میکشه....خدایا خودت (301935)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۹:۲۶
سلام ،
ز گریه مردمِ چشمم نشسته در خون است / ببین که در طلبت حال مردمان چون است . ( دردانه خلقت ، حافظ )
عزیز برادر ! آنقدر آرزوها در دلِ ما ملت مرده است ،که این یکی هم به خیل آنها خواهد می پیوندد! این چیزی که شما درخواست میکنی،یعنی جاری شدن عدالت ! اما خودتان نیک میدانید که کشور ما،فاصله بسیار زیادی با آن دارد ! (301937)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۱۹:۳۹
خوب راست گفته پول یارانه ها رو در گذشته خوب میبردن و میخوردن صداشم در نمیاوردن در کنار اون نه کار عمرانی میکردن نه اشتغال زایی و فقط گفتگوی تمدنها و عشق و سفر به کشور ها و ولخرجیها رو به یادگار گذاشتن که آخرشم شدیم محور شرارت
پارس جنوبی میخواستیم چی کار که جوانامون برن سر کار با وجود یارانه بابا جاده سازی عمران میخواستیم چی کار با وجود یارانه مسکن مهر می خواستیم چی کار با وجود یارانه ها مردم خونه دارشن روشون باز میشه (301939)
خس وخاشاک
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۱:۰۰
خادم ملت/هاله نور/پاکترین دولت تاریخ کشور/اون ممه رولولوخورد/دلارکاغذپاره/مدیرجهانی/هرخانواده درویلای 1000متری زندگی کند/یارانه روپس اندازکنیدوسودبانکی بگیرید/سفرخانوادگی دستجمعی به نیویورک/11روزخانه نشینی/اعلام شماره حساب ودرخواست واریزپول ازمردم(درشب خداحافظی)/برکناری ناگهانی اعضای دولت/و...ازاوباقی مانده.اگه حدس بزنید کیه؟ (301942)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۰۲:۲۶
من بگم من بگم (احمدی نژاددرحال افشا) من نبودم دستم بود تقصیرآستینم بود ... (301956)
aaaaaaaaaaaaa
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۲:۳۴
سلام احسنت آقای اصفهانی
احمدی نژاد باید محاکمه شود..فقط محاکمه (301945)
محسن
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۰۸ ۲۲:۴۹
واقعا برای افرادی که هنوز تو حال و هوای دوره احمدی نژاد زندگی میکنن و دلشون به شعارهای واهی و متوهم او خوش است, متاسفم. (301946)
مهرداد
Romania
۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۰۴:۳۴
احمدي نژاد در آن هشت سال کاري جز شعار دادن و بازي دادن و فريب مردم انجام نداد اينهمه فساد،اختلاس،ونارسائيهاي ديگري که در کشور وجود دارد نتيجه مديريت مشعشع ايشان است.آقاي احمدي نژاد تروخدا دست از سر کشور و مردم برداريد. (301958)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ۰۷:۵۲
دکتر احمدی نژاد و دولت او یعنی پاک دست ترین دولت تاریخ ایران ! البته برعکس شو لطفا بخونید !!!!!!!!!!!!!! (301962)