به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۶۱۳۱۸
دليل ندارد اخراجم کنند، اما مشکلی با اخراج ندارم

درخشان: اين بازي، بازيکن بزرگ مي‌‌خواهد

گروه ورزشي: حميد درخشان سرمربي پرسپوليس اولين مربي سرخابي قبل از دربي 79 بود که در نشست مطبوعاتي حاضر شد.
درخشان: اين بازي، بازيکن بزرگ مي‌‌خواهد
به گزارش "ورزش سه"، درخشان سال ها بعد از نشستن روی نیمکت پرسپولیس در یک دربی خاطره انگیز، دوباره خود را برای این مسابقه بزرگ آماده می‌ کند. حرف های سرمربی پرسپولیس را در نشست مطبوعاتی بخوانید: درگذشت غلامحسین مظلومی و سالگرد فوت مرحوم دهداری را به همه تسلیت می‌ گویم.

در انتظار یک بازی خوب
امیدوارم بازی خوبی باشد و هر دو تیم نمایش زیبایی داشته باشند. ما برای انجام یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز آماده هستیم و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظار تیم ما باشد. استقلال هم تیم بزرگی است و برای ما خیلی اهمیت دارد که قابلیت این تیم ها را مهار کنیم و از نقاط ضعف آنها به نفع خودمان استفاده کنیم.

مصدومان پرسپولیس
عباس زاده مصدوم است و شرایطش به گونه ای بود که نمی‌ توانست جزو 18 تا باشد. پیام صادقیان هم مصدوم شده و باید از پایش عکس بگیرند تا مشخص شود حد مصدومیتش چقدر است.

بازی بازیکنان بزرگ
بازی بزرگ، بازیکنان بزرگ می‌خواهد. ما بر اساس آنچه داریم به میدان می‌رویم و مطمئن باشید همه تلاشمان را می‌کنیم تا با سه امتیا‌ز از زمین خارج شویم. شرایط داربی قابل پیش‌بینی نیست و بازیکنان باید خودشان را با آن تطبیق دهند. داربی یک بازی بزرگ است و به بازیکنان فشار می‌آورد. همین مساله می‌تواند باعث شود تا بازیکن نتواند شرایط ایده‌آلش را نشان دهد. با این همه به دنبال آماده کردن روحی - روانی تیم هستیم و می‌خواهیم توانایی‌مان را نشان دهیم.

می خواهیم ببریم
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. حادثه‌هایی وجود دارد که همه چیز را تغییر می‌دهد. تلاش ما این است که سه امتیا‌ز این بازی را بگیریم و می‌خواهیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

راست آنها را باید ببندیم
ما نباید نقاط ضعف خودمان را بگوییم و این یک بحث فنی درونی است.استقلال مهارت های خوبی دارد و آنها را مهار می کنیم.سمت راست استقلال خیلی خوب است و خسرو حیدری دونده و جنگنده است.هدفمان این است که توانایی مان را در خط حمله به رخ بکشیم.یکی از مهره های خوب مان امروز مصدوم شد.امیدوارم جواب ام آر آی پای او منفی نباشد. البته هستند بازیکنانی که بتوانیم به جای صادقیان از آنها بهره ببریم. فقط امیدوارم هر بازیکنی که به زمین می فرستیم بتواند بهترین کارش را انجام بدهد.

مشکلی با اخراج ندارم
نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا در می‌آید کجا یک مربی که از وسط فصل آمده را بعد از ۵ بازی تغییر می‌دهند اگر قرار بود زود برکنار شوم چرا من را آوردند. کسی به من اولتیماتوم نداده است از کشورهای حوزه خلیج فارس انتقاد می‌کردیم الان خودمان این کار را می‌کنیم تا جایی که من می‌دانم نه کسی به من حرفی زده نه اولتیماتومی بوده است حالا اگر این اتفاق بیفتد مشکلی ندارم اما چنین حرفی مطرح نیست.

نمی توانیم ریسک کنیم
اول صحبت هایم گفتم دنبال سه امتیاز هستیم.درباره تیم مقابل هم حرف نمی زنم.خودم دنبال این هستم که سه امتیاز را کسب کنم.به رغم اینکه یکی از بازیکنان خوب مان را از دست دادیم اما تفکر ما این است کاری کنیم که در دربی غافلگیر نشویم.نمی توانیم مقابل استقلال ریسک کنیم و خیلی هم نمی توانیم محتاط بازی کنیم.باید فکورانه بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.همه تلاش ما این است تفکراتمان در زمین پیاده شود اما این بستگی به این دارد که شرایط بازی چطور رقم می خورد. ممکن است اتفاقاتی بیفتد که همه شرایط عوض شوند.بر فرض اگر تیم 10 نفره شود همه تاکتیک ها تغییر می کنند.امیدوارم در نهایت بازی تاکتیکی و زیبایی را شاهد باشیم تا همه از آن لذت ببرند.همه تمرین ما در طول هفته بر اساس کار هجومی بوده است.

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ۲۰:۳۰
من یک پرسپولیسیم ولی تیم پرسپولیس خیلی امسال ضعیفه البته استقلال هم ضعیفه ولی نه به اندازه پرسپولیس.کمتر حاشیه داره استقلال.تغییرات مدیریتی نداشته.ولی امیدوار هرچی هست برنده باشیم.
خداکنه فقط مساوی نشه (264204)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ۲۱:۰۴
خدا کنه دو تیم با سیاست "شوت کن زیر توپ تا از نزدیک دروازه خودی دور بشه" نیان تو زمین. بازم یه بازی با نتیجه صفر صفر و کیفیت زیر صفر نبینیم. (264210)
نکته بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۰۳:۵۴
اگه بازيکن بزرگ مي‌‌خواهد
مربی بزرگ هم می خواهد! (264229)