به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۱۹۲۹۹

عضو پايداري: اگر زنان ایران نیمی از طلای خود را پای رهبر بریزند٬ می‌توانیم بانک‌های آمریکا را بخریم

گروه سياسي: فاطمه آلیا٬ از نماینده‌هاي گروه پايداري مجلس با حمله به اصلاح‌طبان، هاشمی رفسنجانی٬ خانواده امام و هشدار به دولت روحانی گفت: با طلای نیمی از زنان ایران می‌توانیم بانک‌های آمریکا را بخریم!
عضو پايداري: اگر زنان ایران نیمی از طلای خود را پای رهبر بریزند٬ می‌توانیم بانک‌های آمریکا را بخریم
به گزارش خبرگزاری «آریا» عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در نشست علني امروز مجلس در نطق ميان دستور خود گفت: در مراسم 13 آبان امسال به دليل برخي مواضع توهين آميز سردمداران امريکايي از جمله شرمن، جان کري و اخيرا ديک چني، ذکر سياسي مرگ بر امريکا در آستانه محرم حسيني(ع) طنين انداز خواهد شد و البته شعار مرگ بر امريکا و سوزاندن پرچم آن امروزه در بيشتر کشورهاي جهان حرکتي انقلابي براي رهايي مستضعفان از يوغ استثمار و استعمار امريکا تلقي مي‌شود و در کشور ما البته روز نظرسنجي و رفراندومي براي ارتباط ما امريکا است و پاسخي به آنان که ذوق زده شده اند و در خيال ايجاد رابطه با آمريکا هستند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، گفت: اين روزها موضوع گزارش احمد شهيد گزارشگر مزدور حقوق بشري نيز که با اتکاء به اطلاعات دروغ و خائنانه منافقين تهيه شده عمق کينه استکبار به ملت ما را بر ملا مي‌کند، آقاي احمد شهيد نظر شما درباره شهادت مرزبانان کشورمان در سراوان چيست؟ در پاسخ به شهادت و ترور دانشمندان هسته اي ما چه مي‌گوييد؟ مواضع تبعيض نژاد پرستانه مقامات آمريکايي در قبال ملت ايران را چگونه تحليل مي‌کنيد؟ از کشتن سياه پوستان و اعدام زنان مبتلا به بيماري رواني در امريکا چه خبر داريد؟ آيا از صدها ميليون دلار اهدايي امريکا به منافقين تروريست مطلعيد و يا چون خود سهمي در آن داريد سکوت کرديد؟ اينگونه گزارشات هيچ ارزش فعاليت حقوق بشري ندارد و ما در فراکسيون حقوق بشر مجلس اين مواضع را محکوم مي‌کنيم.

آليا ادامه داد: در مذاکرات با گروه 1+5 و مذاکرات وين با آژانس بين المللي انرژي هسته اي نمايندگان مذاکره کننده بايد از چهارچوب NPTخارج نشوند در اين فرآيند رژيم صهيونيستي و امريکا ايران و مجلس جمهوري اسلامي را قطعا نامحرم مي‌دانند، لذا شايسته نيست اين نگاه در بعضي از مسئولان اجرايي کشور هم باشد. وي افزود: ما از وزير امور خارجه کشورمان حمايت مي‌کنيم، با رويکرد برد برد در مذاکرات موافقيم اما نگراني آن است که گاهي در اثر فشار برخي غضنفرهاي داخلي نتيجه تلاش ها مانند دوره اصلاحات بر و خورد به نفع امريکا شود و مواضع با تحريم هاي غير قانوني جديد باشيم. آليا گفت: امروزه بحران و ناآرامي در منطقه غرب آسيا منشأ ضرر و زيان زيادي شده که ما خواهان رفع بحران از طريق سياسي و مذاکره به ويژه در ژنو هستيم.

اين نماينده مجلس نهم، خطاب به رئيس جمهور تأکيد کرد: شايسته است در اسرع وقت اعتدال راتعريف کنيد که گفته ايد مشي شما و دولت شما است، مردم ولايتمدار که خالق حماسه سياسي در 24 خرداد بودند مي‌پرسند چه اتفاقي افتاده که در فضاي کشور مشکل اولويت دار زنان ما مصرف قليان و خوانندگي و مضر بودن استفاده از مرخصي شيردهي اعلام مي‌شود، لطفا واژه اعتدال را تعريف کنيد که به سرنوشت واژه اصلاحات دچار نشود.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، تصريح کرد: چه شده که عده اي فضاي سياسي کشور را براي جولان آرزوهاي پوسيده خود در اهانت به عفاف و حجاب و ساحت خانواده شهدا مناسب تلقي مي‌کنند، ما خانواده شهدا خون عزيزان خود را ايثار کرده ايم که اسلام و احکام آن بماند، ديگري در جولان گاه روزنامه اي زرد در شب عيد غدير به ساحت اميرالمؤمنين جسارت مي‌کند و آن ديگري مردم را دعوت به عدم برگزاري روز 13 آبان مي‌کند و آن يکي به دنبال حذف ذکر سياسي مرگ بر آمريکا در ادبيات انقلاب اسلامي است و ناجوانمردانه آن را به حضرت امام(ره) نسبت مي‌دهد، آيا نبايد ضرب آهنگ حرکت ارتجاعي و خزنده به سمت سکولاريسم، ليبراليسم و فمنيسم هشدار دهنده باشد.

وي گفت: لطفا اعتدال را در حوزه سياست، فرهنگ، اقتصاد، زنان و خانواده تبيين کنيد، لطفا موجودي کيف خود را به بيگانه نگوييد اگر فقط نيمي از زنان جامعه ذخاير طلاي خود را به زير پاي مقام معظم رهبري بريزند با آن مي‌توان بانک هاي آمريکا را بخريم. به گفته رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس، دولت با پول کافي تحويل شما داده شده و ذخاير زيادي نيز در بانک ها داريد لذا آرامش خود را حفظ کنيد.

رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۵۳
من طلا ندارم چی کاری ازم بر میاد برای خرید بانک های امریکا؟؟ (157215)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۷
سهام عدالتت بفروش ، يا انصراف بده از يارانه !!!!! (157593)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۴۱
یعنی راه تخریب رهبری را اینها در پیش گرفتند. حالب اینحاست قبلا رهبری عطای مشابه دکتر رهبر را همان جا به خودش بخشیده بود (قضیه دکترای افتخاری را می گم). (157597)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۳۰
بابا بیخیال اینا مسابقه حرافی گذاشتن
دیگه این داشت از اون خانم دیگه که جدیدا زیاد حرف میزنه طبیب زاده بود فکر کنم کم میاورد . دیگه گفت رو حساب چشم رو هم چشمی هم که شده یک حرفی بزنه تیتر بشه اینم . فردا میره مجلس بهش میگه هی هم از جلو اون رد میشه که بسوزه .!!! (157659)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۳۹
اینم از یکی دیگه ازنماینده های مجلس فرمایشی ما.
بجای بحث قانون یاراهپیمایی می کنند یا فرمایشاتی می کنند درحد مدیریت جهانی. (157672)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۵۱
مگه این آقایان کاری برای شما کرده اند که می خواهید برای خرید بانک های آمریکا کمکشان کنید!!!؟ برای من نه تنها نکرده اند جوانی ام را نیز تباه کرده اند. چرا نماینده های مجلس و وزرا و ..... نصف حقوقشان را برای کمک به مردم محروم به بهزیستی و کمیته امداد نمی دهند!!!!؟ . . . (157682)
بروجنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۱۱
شاید زنان جبهه پایداری انقدر طلا داشته باشن... (157699)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۱۳
خانم آلیا رهبری طلا زنان واسه چی میخواد؟ خجالت بکش هرچی به زبان که می آید که نباید گفت. (157792)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۳:۴۸
واقعا برای مردم غیور تهران متأسفم
نماینده اولش که بشه حداد عادل وسطاش میشه رسایی و کوچکف آخراشم میشه این خانم (157890)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۳:۵۲
این خانمه نکه خودش طلا زیاد داره فک میکنه همه مثل خودشن (157892)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۰:۲۵
نزدیک 13 ابان جو گرفتش. شما خودتو ناراحت نکن.

تازه کسی نست به این فاطی خانم بگه ای بنده خدا تو اصلا حساب بلدی؟ اگر هر ایرانی یک کیلو طلا هم داشته باشد نمی تواند یک بانک امریکا را بخرید. تازه چرا از رهبری بنده خدا خرج می کنید. رهبری چکار طلاهای شما و بانک امریکا داره. تو خودت بیا ، ما همه ما پول و طلاها را به شما می دیم ببینم چندتا بانک می خری؟

تازه نماینده شجاع، دلاور پهلوان .......چرا نمیری پول نفت رو از چین، هند و مالزی پس بگیری. (157924)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۳:۳۹
مامانم طلاهاشو فروخت که من بعد گرفتن فوق لیسانس بتونم یه ماشین بخرم مسافر کشی کنم (157989)
ييييياس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۴۰
مرگ شعار هاي بي اساس (158024)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۴:۵۷
خدایا جون مارو بگیر از دست اینا راحت شیم (157219)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۴
حرفا این خانم مثل دریل تو مخ آدم میره اعصابمون بهم ریخت واقعاً راست میگید خدایا ما رو راحت کن (157587)
علیرضاا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۴۷
من یک پیشنهاد به طنز دادم نمیشه روش فکر کرد ؟

کشور را به دو قسمت تقسیم کنیم مثلا از سرخس تا اهواز . بعد شرق و غرب بین اصلاح طلبان و اصول گرایان قرعه کشی شود . اون وقت هر کس در نمیه کشور که همفکر خودش هست ادامه زندگی داشته باشد . جلیلی هم باشه رییس جمهورشان ما هم مثلا آقای موسوی یا خاتمی . انشاااله طرف خوش آب و هوای کشور هم به بیفته . (157603)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۵۹
غرب کشور خوش آبو هواتره (157776)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۰۸
شب اول تموم نشده حمله ميكنن تا اصلاح طلبان را اصلاح كنند آدمشون كنند بي بند و بارها رو !!!!! (157787)
خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۲۰
عليرضا با اين اوضاع قاراش ميش ايران من خيلي خيلي خيلي جدي به اين طنز شما فكر كردم مثل كره شمالي ،كره جنوبي خيلي هم خوبه به همون خدايي كه همه ميپرستند دارم ميبينم من وهمه دور و بريهام هم خسته ايم و هم درمانده شده ايم نه ميشه از ايران فرار كرد رفت چون هيچ پول وپله اي نداريم ونه طاقت موندن داريم يكعده هم مثل اين خانم انقدر دارن كه ماشالله چه ادعاهاي ميكنند تروخدا ترو پيغمبر تو رو هركي دوست داريد به اين مسئله فكر كنيد تا ايران راه سوريه در پيش نگرفته فرارو سانسور نكن بزار همه بهم منفي بدن بذار بهم فحش بدن اين فقط يك فكره . (157643)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۳:۰۳
برعکسش منطقی تر به نظر میرسه! (157856)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۳:۱۰
جدی یعنی چی این به این خانم بگید یکم از ثروت جبهه پایداری را خرج این مسائل کنند (157864)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۰
از خودتون شروع کنید بسم الله (157223)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۲۰
از بس که اینها از دل مردم خبر دارند و با مردم هستند فکر می کنه همه به اندازه خودشون طلا دارند (157707)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۲
حاضریم همه طلاهایمان را بدهیم شما دست از سر مردم بردارید (157228)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۲
عجب ادم فهمیده ای خدا واسه مردم نگهش داره تو ایران 10 تا از اینها باشه مملکت ما اباد میشه فقط موندم اینو از کجا پیداش کردن خدایی از همه نظر کامله (157229)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۰۴
احتمالا از لپ لپ ! (157781)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۱:۰۴
یا شایدم از چی توز (157955)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۳
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (157230)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۵
جو گرفتت حسابی (157240)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۰۹
ایشون از طرف خودشون اظهار نظر کرده است. (157250)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۶
من نطق ایشان را مستقیم گوش کردم نمی دانم چه کسی برایش نوشته بود که بعضی کلمات را غلط می خواند مثلأ جولان را جَوَلان می خواند . و دیگر آنکه نویسنده انشا از موجودی خزانه خبر داشت . خلاصه اینکه هر چی ما می کشیم از دست این تهرانی هاست با این نمایندگانشان در مجلس و در شورای شهر . انشاءاله که دفعه دیگر جبران کنند . (157589)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۴۳
انشاالله ... (157749)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۱۱
بهار جان خواهشا ازانتشار اين مطالب حذر كن.......به خدا حالمون بد شد (157253)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۱۲
بی زحمت اول خودتون طلاهاتون را تقدیم کنید تا دیگران یاد بگیرند. (157257)
بابابزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۱۶
فاطی جون هرکی دوس داری تودیگه منبر نرو.کم احمدی نژآدو دارو دستش 8سال از این حرفا زدند حالا تو شروع کردی.....شیرمو حلالت نمیکنم ننه (157262)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۲۴
بهار !
حیف نیست چنین سخنان گزافه را منتشر میکنی؟ (157274)
امیر
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۲۶
بر فرض مثال که هر زن ایرانی 10 گرم طلا داشته باشد به طور متوسط. و تعداد زنان ایرانی را هم 30 میلیون حساب کنیم و هر گرم طلا را هم 33 دلار محاسبه کنیم . با یک حساب کتاب جمعا میشود 9.9 میلیلرد دلار.
خانم محترم به نظر شما بانکهای امریکا همین قدر موجودی دارند.؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! (157277)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۴۱
افرین خوب گفتی اینا مردم رو مثل خودشون جیگر فرض کردند. . . . . . . . (157598)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۵۰
فاطی جون شما احیانا زرشک رو میشناسین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (157607)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۲۸
ببین کسی که طلا داره 10 گرمش اندازه ی یه نگین انگشترم نمیشه یا مجردی تا حالا طلا فروشی نرفتی یا .... (157656)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۱:۰۶
از عضو جبهه پایداری بیشتر از این نباید توقع داشت (157957)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۲۸
شما وضعت خوبه خانم . (157280)
N@VID
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۲۹
والله خانمهای ایرانی هر چی طلا داشتن تو هشت ریاست جمهوری دکتر محمود خرج خورد و خوراک کردن . اخه با تورم 40 درصدی دیگه واسه کسی طلا مونده . . ! ! (157281)
رخساره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۱۵
واقعا راس گفتی .
مادرم و من و خواهر کوچیکم 1 گرم هم طلا نداریم . نقره هم نداریم محض دلخوشی .
تو این 8 سال یه کاسه مونده بود دست بگیریم و طلب کمک بکنیم ،اونم از وقتی ارشد قبول شدم دستم گرفتم .
یه کم ازاون طلاهارو بدین من درس بخونم . بخدا راه دور نمی ره . (157628)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۲۹
ببینیم روحانی جونتون یا حسن کلید یا همون حسن فری تو این 4 سال براتون چیکار میکنه (157658)
N@vid
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۳:۵۱
واستون ! ! ! مگه شما ایرانی نیستی . اینو بدون اگه دکتر روحانی یا به قول شما حسن فری هر کاری انجام بده واسه همه ی ماست هموطن . . . (157991)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۳۳
کلا بگین چی میزنن این پایداری ها شاید ماهم یه نمه سرخوش شدیم! (157289)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۹
گل گفتي. (157595)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۳۳
چی بگم والا. اینا جیب مردم رو شمردن ظاهرا. (157290)
جوجه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۲۵
از جيب مردم خبر ندارن مردم برا اينا كيلو چنده ؟از جيب خودش ودور وبريهايش خبر داره واسه همين چنين ادعاي گزافي را كرده بيسواد هم هست اگر نطقش را گوش ميكرديد نمدانستيد بايد بخنديد يا گريه كنيد. (157651)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۱۶
مگه چیزی تهش مونده که بشمرن والو!!! (158009)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۳۳
به همان خدای که شما خانم الیا میپرستید با بیست سالی که ازدواج کردم خانمم حتی یک گرم طلا ندارد (157291)
اهورا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۳۶
بخداسنگ پاقزوین غلط بکنه بپای شمابرسه سوپرافراطی.. (157292)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۴۱
سوپر افراطی رو خوب اومدی (157747)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۳۷
این خانم چقدر خوب صحبت میکنند. بهتر است سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شوند. چه اطلاعات خوبی از ذخایر طلای کشور دارند! (157294)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۲۰
ایشان الا ماشاالله بسیار مسلط هستند .
بهتر است بشوند سرپرست صنف طلاو جواهر (158012)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۵۰
به همین خیال باش! (157311)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۵۰
چرا اینا اجازه دارند با کاراشون به منافع کشور و مردم به اسم انقلاب ضربه بزنند؟ (157313)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۵:۵۰
میشه تو از جانب مردم حرف نزنی! (157314)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۰۸
اگر رهبران ایران نیمی از کمک به فلسطین لبنان و سوریه را صرف مردم کشور کنند هیج فقیری درجامعه نخواهیم داشت . واگر برخی از دزدیها صرف مردم شود هیچ گرسنه ای نخواهیم داشت که برای تهیه نان شب فرزندانش کلیه هایش را بفروشد.آنوقت دیگر احتیاجی به بذل و بخشش شما نخواهد بود (157330)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۳۰
بدبخت اگه همین فلسطین و س.ریه رو هواشونو نداشتیم اسراییل تاحالا .... (157662)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۴۰
به نظرتون اینا به روح اعتقاد دارن؟ ...به زندگی پس از مرگ...به معاد....به پل صراط...به دادگاه عدل الهی؟ (157745)
علیرضاا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۰۹
فقط بودجه نظامی آمریکا سه برابر بودجه کل ایران هست و قس علی هذا ... (157332)
fatemeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۱۲
ایشان نه از دخایر بانک های امریکا اطلاع دارند و نه از میزان طلای موجود کشود. در ضمن زنان به چه دلیل باید چنین کاری کنند؟ (157336)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۱۸
ای مشتری بانکهای امریکایی مرغ کیلویی 7هزارتومان گوشت 27هزار تومان (157340)
میلاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۱۸
تکبیر ...
ننگ بر امریکا و هامیانش (157341)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۷
ننگ بر کاسبان فتنه
ننگ بر کاسبان تحریم و طرفداران ساندیس (157591)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۵۷
خداییش ساندیس رو خوب اومدی (157773)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۵۲
عزیزم حامیان! (157610)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۵۱
حامی ! نه هامی ! معلوم شد الحق طرفدار این خانم هستی . (157846)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۰:۵۲
به جای این همه ساندیس خوری یکم روی املات کار کن.
ما طرفدار آمریکا نیستیم طرفدار ایرانیم
ننگ بر اسراییل و هم پیمانانش،افراطی جون..... (157945)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۳:۴۸
حامی نه هامی (157990)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۲۶
دست های پشت پرده اینبار یکی دیگر از اعضای خودرا جلو فرستاد.قرعه امروز به نام خانم آلیا افتاده بوده.مثل اینکه اعضای جبهه پایداری مسولیت هر نه روز یک بحران زمان آقای خاتمی رادر درزمان آقای روحانی بعهده گرفته اند ولی اشتباه میکنند اینبار به جایی نمیرسندچون هوشیاری مردم ومسولان عالی نظام نسبت به زمان آقای خاتمی علی رغم آنکه همان موقع هم بالا بود چندبرابرشده. (157352)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۲۶
والا با طلاهای خانم من یه متر خونه هم نمیشه خرید چه برسه به بانک!! (157353)
بچه دار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۲۸
با حلقه ازدواج ميشه بانكهاي امريكا را خريد من يك حلقه دارم شوهرم هم حلقه اش را براي ثبت نام دخترمان در مدرسه دولتي فروخت. (157657)
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۲۹
با وجود امثال شما فقط میتونیم خواب پیشرفت رو ببینیم (157356)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۳۳
لطف كنيد از اقتصاد 15 هزار ميليارد دلاري امريكا براي ايشون بگين تا امثال ايشون بدونن موقع حرف زدن از آمريكا از چه قدرت اكونوميكي حرف ميزنن !!!

بهتره ايشون ارزش فقط يه شركت و سود ساليانه امثال مايكروسافت و گوگل و موتورولا و لاكهيد مارتين و نورث گرومن و جنرال موتورز و بويينگ و ... بدونن بعد مقايسه كنن با كل اقتصاد ايران . (157359)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۴
فكر ميكني مغزش تا اين حد جواب بده (157586)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۰:۵۳
مغز؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟!!!! (157946)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۳۸
بعد شما برای خانومای ایرانی چیکار می کتید؟ (157360)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۴۰
من نمیدون این افرادی که در 24 خرداد رایشان سوخته به چه دلیلی خود را نماینده ی تمام مردم ایران مینامند بابا قبول کنید 15میلیون رای ندادند 18 میلیون هم روحانی را انتخاب کردند شما 4ملیونی ها نمایندهی همه ی مردمید اخه اگه می خواهی طلای زنان مردم راهم مانند قدرت خرید و ... مردم که توی 8سال گرفتید تعارف نکنید بفرمایید شما توی 8سال چقدر در آمد نفتی را اصراف کردید که حالا چشم به 2 تا النگوی دست مردم دارید چیز دیگهای نمی خواهید بفرمایید لطفا رو که نیست سنگ پا است یکی به خودت بگه طلاتو بده می خواهی جونشو بگیری حالا ازطرف زنان ایران حرف می زنی (157363)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۷
سنگ پای جلو روی اینا کم میاره ... (157738)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۴۲
با طلا های شما که معلوم نیست از کجا اومده بله میشه حتی خود آمربکا رو بخریم .دیگه با این وضع قیمت طلا مگه میشه طلا گرفت .من یه جوونم که به دلیل قیمت بالای طلا حتی نمیتونم یک حلقه برای خانومم بگیرم (157367)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۶
خواهر من برای عروسیش سرویس نقره خرید . همه فکر میکردن طلاست .
مردم با سیلی صورتشون رو سرخ میکنن شما خانوم آلیا و امثالهم اشتباه عوضی حالیتون میشه (157736)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۴۴
باشه چشم (157370)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۴۴
احسنت برشیر زن ایرانی (157371)
خانم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۶:۴۶
خاهشن خانم وقتی کم میارین از رهبری مایه نذارین ، بد نیست به شرایط زنان جامعه یه نگاه بندازی و اوضاع نابسامان اقتصادی خانواده ها رو ببینی . دیگه خانم مثل شما دستشئن پر از طلا نیست. (157372)
خلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۰۱
این خانم فکر کرده که نماینده چند درصد مردم است که اینگونه وبدون مطالعه به همه چیز وهمه کس پرداخته بجز بیان واقعیتهای روز جامعه و اینکه مردم چه نظری دارند که اینها خبر دارند ولی خود مرم از نظرشان بی خبرند !!!!! (157387)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۰۷
ایشون رو ببخشید یه چیزی گفت . دیگه نمیگه (157398)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۵
کاش واقعن دفعه ی آخرشون باشه ...کاش (157730)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۰۹
جنابعالی بعداز این همه تفکر و فشار آوردن به مغزتون رسیدید به طلاهای زنان ایرانی . مردم آه ندارن با ناله سودا کنن . کدوم طلا ؟؟؟؟؟؟؟؟ (157401)
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۱۰
ای کاش مردم را نا محرم نمی دانستند و حقایق را به انها با صداقت بیان می کردند سر کار عالیه خانم نماینده !!!! شما از طرف چه کسی افاضات می فرمایید در طی هشت سال تمام به طبل جنگ و انکار جهان اهتمام کردید و نتیجه آن شد این اقتصادی که داریم شاید شما در خانواده هایتان انقدر طلا داشته باشید که نه تنها نیاز به ان ندارید بلکه می توانید خیلی کارها بکنید لازم هم نیست که بانکهای امریکا را بخرید فقط به مردم کشور خود اهدا کنید تا هزاران خانواده که به نان شب محتاجند حداقل یک شب با شکم نیمه پر سر بر بالین بگذارند یا می توانید یارانه دریافت نکنید ویا هزینه یک ماه یارانه مردم فقیر را تقبل نمایید !!! آری راست گفتید مردم در حماسه24 خرداد به همه این شعار های تو خالی هشت سال گذشته نه !! گفتند امثال شما نمی توانید و یا نمی خواهید انرا بشنوید اعتدال یعنی اینکه :: انطور که مقام رهبری گفتند نه ظلم کنیم و نه ظلم بپذیریم . شما کاری بکنید که بتوانیم میلیلردها دلار سرمایه کشور را از بانکهای خارجی و اللخصوص کشور دوست و برادر چین !!!! به کشور برگردانیم تا ان وقت هیچ احدی از ترس گرسنگی خود و خانواده اش از ارزشها و ایمان خود نیز نگذرد حتما واقفید که وقتی فقر از در وارد شود ایمان از پنجره در می رود تا چه رسد به خارج شدن .
وقتی به ملتی اهانت می کنید منتظر اهانت به خود نیز باشید زیرا کلوخ انداز را پاداش سنگ است ...... (157402)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۳
امریکا منتظر نشستن ایشون برن بانکاشون رو بخرن .... مایه شرمساریه این عقل و شعور (157729)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۳:۴۰
یک کلمه تو نظرت بود بدجور حال کردم باهاش ایول حاجی (157887)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۱۵
سرکار خانم فاطمه آلیا، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
هزینه کردن شما و همفکران شما از شهدا و خانواده ی معظم شهدا حنایی است که دیگر رنگی ندارد. (157409)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۱۵
مردانگی رو نماینده های مرد مجلس از این شیر زن یاد بگیرند (157410)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۲۰
شما نمیخواد طلات رو بدی از یارانه ات صرف نظر کن کافیه. این شعارها و آمار دروغ رو 8 سال تحویل ملت دادید و از اونطرف هزاران میلیارد تومان رو هپلی هیو کردید. روز دادگاه دزدان بیت المال نزدیک است. (157420)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۲۱
بخریم بدیم به کی اونوقت؟! (157423)
ایرانی
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۲۴
فقط مانده مانند داروغه زیور الات را هم از مردم بگیرند.خجالت اوره.با این همه سرمایه در کشور.به این خانم میگن اخر پاچه خواری.خواهش می کنم به این خانم زن ستیز در دور بعدی رائ ندید. (157426)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۲۷
شما اگر عرضه داشتید اقتصاد مملکت را به ورطه ورشکستگی نمی کشاندید!خریدن بانک های امریکا پیش کش!! (157430)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۲۷
تو این مملکت هزاران برابر طلای زنان منابع و معادن داریم!ببینین کار مملکت ایران به کجا رسیده که این خانوم میگه بیاین طلاهاتونو بدین!تو اگه خیلی دلت به حال این مردم میسوزه یارانتو نگیر!اون حقوق سه میلیونی که هر ماه میگیری رو هم داوطلبانه تحویل بده!
سی سال پرچم سوزوندین و شعار دادین چی شد؟ (157431)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۲
یاد داروغه تو کارتون رابین هود افتادم ... (157727)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۳۲
هههههه چه حرف خنده داری (157434)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۳۵
خوبه ایشان رییس جمهور نشده .اگه ریییس جمهور میشد آمریکا را تحریم میکرد و تمام مردم آمریکا از گرسنگی میمردند (157442)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۳۶
سلام؟ صلوات؟ ناسزا؟ دشنام؟ چی بگم آخه؟ اگر شما نیمی از متفکرانی و تئوری پردازان علوم انسانی را که زندانی کردید یا خانه نشین کردید در سمتهای دولت بگذارید میتوانیم همه جهان را بخریم... (157443)
جمال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۳۶
خانم محترم بر فرض اینکه هر خانواده ایرانی 10میلیون طلا داشته باشد برای 20میلیون خانوار ایرانی می شود 200هزار میلیارد تومان و این تقسیم بر 3000تومان می شود 70میلیارد دلار - که البته این رقم یک صدم اررش بانک های امریکا نمی شود بر و کمی حساب و کتاب یاد بگیر بعدا نماینده (157445)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۳۱
کیا چه جوری نماینده ملت ایران شدن .... ای دریغ ! (157726)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۴۲
این دست همه افراطیون و رسایی و کوچکف و بزرگواری و غیره رو در افراط گرایی از پشت بسته است. (157453)
نیما
Canada
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۴۹
خانم آلیا لطف بفرمایند واز کیسه ملت ایران برای خود و دوستانشان خرج نفرمایند.اگر شجاعت دارید رابطه با آمریکا را به رفراندوم رسمی بگذارید. (157460)
parsa yazdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۴۹
انگار ایشون گمون کردند که همه بانوان ایرانی به اندازه خودشون طلا و جواهرات دارن! (157461)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۵۰
با پول یه روزه نفت میشه مملکت رو آباد کرد
فکر کنم بهتره تو مجلس ساکت باشین بهتره.
ای خدا کی به اینا رای داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (157462)
کوچک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۵۱
من که حاضر نیستم برای خرید بانکهای آمریکایی طلاهام رو بدم!!! (157466)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۵۴
از کیسه خلیفه میبخشی؟؟!! (157469)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۵۵
گویا این خانم پیام 24خردادرا نگرفته اند .مردم صداقت راجایگزین دروغ گویی وریاکاری و نامحرم دانستن مردم کردند. (157470)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۵۵
سرکار خانم هنوز در دوران جومونگ سیر میکنند ها! (157471)
امير حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۷:۵۶
پس اگه اين جوريه يكم از اين طلا هاتونو بدين به ما تا ازدواج كنيم به همون خدايي كه شما دم ازش مي زنيد ما جونا داريم فرسوده مي شويم ...
خداوكيلي كاري كردن كه غيرت ديگه نفسهاي آخرشو ميكشه. . . . (157475)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۰۱
خانم آلياصدات از جاي گرم در مياد. (157485)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۱۵
باز حرف صد من یه غاز دیگه از این دار و دسته! (157497)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۱۷
حساب كتاب شما ضعيفه، انقدر خرج روزانه بالا رفته كه طلايي در خانه‌ها نمانده همه فروخته شده و خرج خورد و خوراك شده. (157498)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۲۱
ظلمی که شما و دوستای افراطیتون در حق ایرانیا کردین، چنگیز خان مغول هم نکرد. (157503)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۳۰
چه کسانی نمایندکی مردم را دارند ؟؟؟؟؟

تازه اگر هم اینچین شود حداکثر 300 ملیارد دلار میشود (157511)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۵
زحمت بکش ازخودت شروع کن فقط با10گرم ازطلاهات نه بیشتر!!!اگه راس میگی. (157530)
حسن خسروی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۸
واقعا چه بگویم ؟ آیا خواسته مردم این است؟ (157535)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۹
پس چرا معطلید؟!
بریزید دیگه! (157537)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۴۹
چه بگویم ؟ آیا واقعا نظر مردم این است؟ (157539)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۸:۵۳
ما که مادرمون هرچی طلا و جواهر داشت فروخت خرج دوا و درمون خواهرم کرد ولی مثه اینکه شما خزانه طلا و جواهرت پره و نقست از جای گرم در می یاد (157546)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۰۶
يك سؤال: اگه احمد شهيد مزدور و منافق و خائن هست، واسه چى نميزاريد بياد ايران؟ از چى مى ترسيد؟؟؟!!!!! (157554)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۰۹
مردم بدبخت دیگه طلایی واسشون نمونده، شما خودت طلاهاتو بریز و اصلا کل آمریکا رو بخرید (157557)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۲۸
واقعن ... ما که پارسال زمستون هر چی طلا داشتیم فروختیم خرج معاش کردیم . خیییییییییییییییلی رو دارین والا ... خییییییلی بی ... هستین (157720)
خس وخاشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۱۲
هردم از این باغ بری می رسد.......................
................................................خدا میداند که این افراد چگونه به مجلس که محل فکر وتعقل باشد میروند و از الفبای قانون و سیاست فقط آرای خاکستری هستند ومخالف الکی.پناه برخدا بااین مجلس قانون گریزی (157560)
اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۱۷
بااینهمه طلا 4 میلیون نفر حذفی یارانه ها مشخص شدند!!!!!!!بارک الله به پیشگامی پایداریها!!!!!! (157565)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۲۳
اون غضنفره شمایید (157571)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۲۴
کل خزانه بانک جهانی رو هم بدن به ایران احمدی نژاد سه سوته خالیش میکنه! (157573)
ابراهیم
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۳۲
مقصر اصلی بروز و ظهور این افراد و جریان تهرانیها هستند . اگر آنان در انتخابات مجلس حضور حداکثری داشتند این افراد آن رایی که به مجلس راه پیدا کنند را نمی آوردند . (157579)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۲۶
ما رو ببخشید ... (157717)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۰:۵۷
شرمنده ایم دیگه تکرار نمیشه!!!!!
از ماست که بر ماست........... (157950)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۴۵
خانم آلیا عضو کمیسیون حقوق بشر مجلسه؟! (157600)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۴۸
واقعا برای خودم متاسفم که سوزاندن پرچم برامون افتخاره! پرچم نماد دولت نیست نماد یک ملت و فرهنگ و تاریخ است.چقدر سخیفه که برای نشان دادن دشمنی خودمان با تصمیمات یک دولت پرچم یک ملت را به آتش بکشیم و این را مایه افتخار نیز بدانیم! (157605)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۱۹:۵۵
خودت از100تاتک تومنی نمیگذری .فیش حقوقی تو اینو میگه. (157611)
ضد آنوسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۰۰
البته اگر هر زن ایرانی مثل ایشان حداقل 100کیلو داشته باشد این کار شدنی است.
ولی مگر چند تا زن ایرانی خودش یا شوهرش تاجر تحریم است که 100کیلو طلا داشته باشد (157616)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۱:۰۷
دمت گرم (157959)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۱۷
اگر فرض کنیم خانمهای محترم ایران نصف جمعیت ایران باشند و اگر همه انها مثل خانم الیا ثروتمند بوده وطلا هم داشته باشند که ندارند؟ پولش به اندازه جریمه 13 میلیاردی بانکی که اخیرا" در فساد مالی املاک که باعث بحران مالی جهان شد نمیشود. معلومه که خانم الیا حساب کتابش هم خیلی ضعیفه ولی خدا وکیلی این خانم دغدغه معیشتی دارند !!! بخدا هرگز هرگز هگز بی تو نمیخندم. (157634)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۱۹
خدا در قران به پیامبر میگوید که تو به بتهای مشرکان دشنام نده تا انها به اشتباه خدا را دشنام ندهند .......خانم نماینده چگونه دشنام دادن را مقدس جلوه دادیید ....یک حدیث بیارید که باید دشنام دهیم ..............بیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدار شیدبابا. (157638)
سبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۰:۲۴
امام صادق ع میفرمایند به صورت چاپلوسان خاک بپاشید پس خاک بر صورتت. (157648)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۰۲
راست گفتن سیر از گرسنه خبر نداره (157689)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۴۱
خوب عزیزم شما پایداریها طلاهاتونو میدادید سعید ظرفیت رای می اورد (157748)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۴۴
توروخدا دیگه چشم طمع به بانکهای امریکا نداشته باشید همین بانکهای اینورو مختلص بشید کافیه (157751)
محمودمحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۴۸
خدایاکی قراره این ملت ازدست اینجورآدماخلاص بشن.هیچ جای دنیاسابقه نداره که توکشورهرکیتعیین تکلیف کنه.پسرییس جمهوربراچی انتخاب کردیم?? (157759)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۱:۵۸
سرکار خانم تعاریف نکنید و از طرف دیگران هم قول ندهید . از خود وخانواده خود و همفکرهایتان شروع کنید و تمام طلاهان را بدهید چرا نصف آن را بدهید . (157774)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۲:۴۴
من موندم کی به این رای داده. (157842)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۳:۱۴
13 آبان روز مبارزه با افراط گری و روسیه و جنسهای دسته 100 چین (157869)
۱۳۹۲/۰۸/۰۷ ۲۳:۳۱
خانم محترم
اینقدر حرفهاتون بیربط بود که نمیدونم چی بگم اختراعات و اکتشافات اکثرا مال امریکا است ایا میتونید مثل اونها اختراع اکتشاف کنید؟اختراع و اکتشاف رو میتونید بخرید؟90 درصد مقالات علمی که من دارم میخونم از امریکا است
خانم محترم خیلی چیزها با پول خریدنی نیست
اعراب با پول سعی دارند تاریخ و فرهنگ بخرند اما نمیشه
حرفهاتون بیشتر جوکه و همین شما هستید که باعث رشد منفی 5 درصدی شده اید. (157885)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۰:۱۶
می دونید چی جالبه؟ همین حرفها رو رجانیوز با افتخار چاپ کرده!!! (157914)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۳۲
والا همین نظرها را هم اهل معرفت در رجا نیوز داشتند ولی چرا ثبت نشد را الله قادر.... (158018)
اعتد الی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۰:۳۲
این خانم چون به پست وزیر در دولت گذشته فکر میکرد ناراحت است جد ی نگیرید سخنان این پایداریها به خاطر ازدست دادن قدر ت است (157930)
۱۳۹۲/۰۸/۰۸ ۰۷:۵۳
اصولگرایان بدانند رهبری فقط مال اونها نیست
تا صحبت میکنن از رهبری مایه نگذارن که شان رهبری بالاتر از این حرفهاست
حتما زنان جبهه پایداری طلا دارن ما مردم که نداریم احمدی نژاد یکسال دیگه ادامه میداد همین حلقه ازدواجمون رو هم باید میفروختیم تا اجاره خونه بدیم. (158030)