سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را با تکیه بر تواناییهای دوربین آنها معرفی کرد. اگرچه این دو گوشی از نظر ظاهری شبیه به پرچمداران سری S سال گذشته هستند، اما درون آنها تغییرات زیادی اعمال شده است. با توجه به این که نقاط قوت سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس مربوط به قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری آن بوده و همانند سال گذشته نمیتوان بر روی طراحی خاص و جدید گوشی ها مانور داد، این شرکت نیاز به تبلیغات گستردهتری دارد.
یکی از رویدادهای تبلیغاتی اخیر سامسونگ گلکسی S9 در شهر دبی به وقوع پیوست، وقتی که نام این گوشی هوشمند بر روی بلندترین برج و آسمان خراش دنیا به صورت LED به نمایش درآمد. سامسونگ تصمیم دارد کمپینهای تبلیغاتی مشابهی را در سایر شهرهای مهم دنیا به راه بیندازد.
تبلیغ سامسونگ گلکسی S9 در دبی
سامسونگ نخستین شرکت تکنولوژیکی است که یک نمایش LED را به این وسعت انجام داده است. شرکت در کنار این نمایش، مکانهایی را در اطراف برج خلیفه در نظر گرفته تا کاربران بتوانند از نزدیک با دو گوشی سامسونگ گلکسی S9 و گلکس S9 پلاس کار کنند. آنها به شیوهای خاص و بسیار سرگرمکننده، ویژگیهای جدید این دو گوشی را در معرض دید کاربران قرار میدهند.
به عنوان نمونه در ایستگاه Paint Beat Box مراجعهکنندگان میتوانند به همراه موزیک به نقاشی پرداخته و سوژهای جذاب برای مشاهده قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن دوربین دو گوشی خلق کنند. در Water Balloon Wall به کاربران اجازه داده میشود قابلیت تشخیص خودکار صحنه اصلی در فیلم برداری سوپر اسلوموشن را تست کنند. آنها ابتدا به صورت دستی قسمت اصلی را در دوربین به منظور فیلم برداری انتخاب کرده و سپس نتیجه را با حالتی که دوربین به صورت خودکار صحنه اصلی را تشخیص داده مقایسه میکنند.یکی از مهمترین ویژگیهای جدید سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس AR Emoji است که در پاسخ مستقیم به انیموجی ارائه شده است. کاربران با مراجعه به بخش My Avatar میتوانند اموجیهای سه بعدی صورت خود را مشاهده کنند. در بخش Lights امکان تست توانایی دوربین دو گوشی در زمان نبود نور کافی فراهم شده است.سامسونگ بین روزهای یازدهم تا دوازدهم اسفند ماه، پنج مرتبه تبلیغ گلکسی اس 9 را بر روی برج خلیفه به نمایش گذاشت. اگرچه قرار است چنین رویدادهایی در مکانهای مهم سایر شهرهای دنیا برگزار شود، اما هنوز اطلاعات بیشتری درباره نام این شهرها در دسترس نیست.