به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۱۲:۵۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۲۸۹۸۹۴

عصر امروز قیمت دلار به ۲۷۸۰۰تومان رسید!

عصر امروز قیمت دلار به ۲۷۸۰۰تومان رسید!
گروه اقتصادی: در معا‌ملات عصر امروز قیمت دلار با افزایش مجدد به ۲۷۸۰۰تومان رسید و یورو در سطح ۳۲۵۰۰تومان ثابت ماند. 
در صرافی‌ها قیمت فروش دلار همچنان ۲۷۰۵۰ و خرید آن ۲۶۶۵۰تومان است.   قیمت خرید و فروش یورو هم در صرافی‌های رسمی به ترتیب ۳۱۴۵۰ و ۳۱۹۰۰ تومان اعلام شد.
گفتنی اینکه، ظهر امروز، قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان و ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان اعلام شد که قیمت خرید و فروش آن به ترتیب نسبت به روز گذشته ۳۶۰ و ۴۰۳ تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین، قیمت خرید یورو ۳۱ هزار و ۳۸۵ تومان و قیمت فروش آن ۳۲ هزار و ۱۹ تومان اعلام شد که قیمت خرید و فروش آن نسبت به روز گذشته به ترتیب ۳۳۲ و ۳۳۹ تومان افزایش قیمت داشته است. این در حالی است که امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و  ۳۳۰ تومان و ۲۶ هزار و ۸۶۲ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۳۱ هزار و ۵۳ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و  ۶۸۰ تومان اعلام شد که در نرخ‌های اعلامی بعدی قیمت دلار و یورو افزایش یافت اما امروز در بازار متشکل ارز، هر دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۷۶۸ تومان و هر یورو با قیمت ۳۱ هزار و ۴۶۳ تومان معامله شد. اما قیمت هر دلار در بازار آزاد نیز  افزایش یافت و در حدود قیمتی ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.
برچسب ها: قیمت دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها