به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۹ - ۲۱:۳۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۳۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۳۲۴۹۱

این منچستریونایتد فقط فضا را تلف می‎‌کند

این منچستریونایتد فقط فضا را تلف می‎‌کند
گروه ورزشی: مدافع اسبق منچستریونایتد در جریان بازی‌شان در لیورپول، سخنان تندی خطاب به شیاطین سرخ بیان کرد.به گزارش ایلنا، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، سه شنبه شب از عملکرد شیاطین سرخ مقابل لیورپول، به ویژه نمایش ضعیف آنها در نیمه اول در آنفیلد، وحشت زده شد.

نویل در جریان کارشناسی پوشش زنده این بازی در اسکای اسپورت گفت: "من 42 سال است که من یونایتد را تماشا می کنم و صادقانه بگویم که این به همان اندازه بد است. من آنها را در دهه 80 تماشا کردم، هرگز ندیدم که گروهی در زمان تماشای من اشتهای بازی کردن نداشته باشند. بیایید منصف باشیم، این تیم یونایتد فضا را تلف می کند. با این حال، فوتبالی که لیورپول بازی می کند بسیار عالی است."

نویل ادامه داد: "دخیا درمانده است زیرا او ناامیدی پیش روی خود را تماشا می کند. یونایتد در پایان فصل گذشته امیدوارکننده به نظر می‌رسید... مرگ و جایی که آنها در تمام فصل بوده اند هشداردهنده بوده است. آنچه ما در حال حاضر تماشا می کنیم چیزی نیست. این فقط یک هیچ است. این بازیکنان می‌خواهند فصل تمام شود تا بتوانند پشت سرمربی جدید پنهان شوند و مربی قدیمی را مقصر بدانند. فرهنگ بهانه‌جویی در کل باشگاه نفوذ کرده است."
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها