به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۳۳۳۰۶۳

آقایان لکنت زبان گرفتند

آقایان لکنت زبان گرفتند
گروه سیاسی: سیدابراهیم رئیسی با شعارهای انقلابی سکاندار دولت سیزدهم شد اما به نظر می رسد این دولت به سال نخست نرسیده نفسش به شماره افتاده است و حتی در مقابل انتقادها پاسخ قانع کننده ای ندارد که ارائه کند.حسن رسولی  درباره خستگی دولت سیدابراهیم رئیسی از انتقادها گفت: مجلس و دولت که از یک مشرب سیاسی تعریف می شوند، در عمل به وعده های انتخاباتی خود با بحران دستاورد مواجه هستند. نیروهای این جریان تنها با نقد عملکرد گذشته و دادن قول های بسیار بزرگ و امیدبخش در انتخابات توانستند با کمترین درصد مشارکت در سال 98 مجلس و در سال 1400 دولت را در اختیار بگیرند.

وی افزود: امروز آنچه در زندگی واقعی مردم می گذرد نه تنها همسوی با وعده های معیشتی دولتی ها و مجلسی ها نیست بلکه کاملا در تعارض با وضعیتی است که آنها وعده کرده بودند. علاوه بر فقدان کارنامه، تشدید گرانی ها طی 9 ماه گذشته بیش از پیش زندگی اقشار مردم را دچار چالش های جدی کرده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: لکنت زبان دولت و مجلس به علت بحران دستاوردی است، این وضعیت مجموعه اصولگرایان یکدست حاضر در مجلس و دولت را با یک چالش جدی رو به رو کرده، علاوه بر این هم دولت و هم مجلس وعده جراحی های بزرگ اقتصادی را دادند، غافل از آنکه اتخاذ تصمیمات بزرگ اقتصادی آن هم از نوع جراحی مستلزم «دارا بودن ظرفیت پیش بینی آینده» و «عبور از محدودیت های اجباری و موانع فراروی این اقدامات بزرگ و اساسی مثل حذف ارز ترجیحی» است که نیل به این مقصود نیازمند در اختیار داشتن سازمان مدیریت توانمند و کارآمد است.

وی با اشاره به ضعف دولت و مجلس در حوزه برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و مدیریت افزود: در مقابل مطالبات عمومی مردم، مجلس و دولت دائم از روش های فرافکنی بهره می گیرند و موانع و دشمن‌های موهوم را علت بروز چنین وضعیتی معرفی می کنند.این فعال سیاسی همسو با محمدرضا عارف بیان کرد: اگر دولت هر چه سریعتر نسبت به «تجدیدنظر در راهبردهای اساسی» و «به‌سازی و رفع نواقص سازمان خود در حوزه ستاد و صف» اقدام نکند، میزان نارضایتی‌ها از شکاف بین وعده ها با واقعیت ها در سال 1402 که سال انتخابات مجلس است، دامن جریان اصولگرا را خواهد گرفت و همین اقلیت رأی دهندگان از این جریان جدا خواهند شد.

رسولی درباره وضعیت رأی دهندگان به سیدابراهیم رئیسی بیان کرد: اگر بپذیریم فاصله بین وعده ها و عملکردها بحران دستاورد را فراروی دولت قرار می دهد، باید قبول کنیم بخشی از بدنه رأی آقای رئیسی که سال 1400 به او اعتماد کردند و بر اثر وعده های بهبودخواهانه او به آینده امیدوار شده بودند، در شرایط فعلی اگر انتخاباتی داشته باشیم تعداد آنها به عنوان رأی دهنده به آقای رئیسی کاسته خواهد شد.
مرجع : نامه نیوز
برچسب ها: حسن رسولی

علیرضا
۱۴۰۱/۰۲/۰۴ ۱۱:۵۶
مسئولین مملکت به خصوص مسئولین محترم دولت و مجلس نه سواد سیاسی دارند و نه سواد اقتصادی؛ ولی متاسفانه ادعا الا ماشاءالله!!! حرف ...... الا ماشاءالله!!! (386390)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها