به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۹۷۵۷۳

شزنی: حالم خوب است ولی خیلی ترسیدم!

شزنی: حالم خوب است ولی خیلی ترسیدم!
گروه ورزشی:وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، تایید کرد که در لحظاتی از بازی که مجبور به تعویض شد حسابی ترسیده بود.به گزارش ورزش سه، مکس آلگری در دقایق پایانی نیمه اول بازی با اسپورتینگ لیسبون مجبور به انجام یک تعویض شد؛ او وویژیک شزنی را به دلیل درد از ناحیه قفسه سینه و مشکل در تنفس تعویض کرد.

دروازه‌بان لهستانی یووه که چند سیو خوب در این دیدار داشت در دقیقه 41 ناگهان از شدت درد روی زمین نشسته و قفسه سینه خود را با دست گرفت و کادر پزشکی بعد از بررسی وضعیتش درخواست تعویض او را صادر کرد.
او در حین ترک زمین با چشمانی گریان وارد رختکن شد تا هواداران یووه را بابت سلامتی‌اش نگران کند. این بازیکن ساعتی پس از پایان بازی با اسپورتینگ در یک گفت‌وگوی کوتاه توضیحاتی در خصوص آن لحظات نگران کننده و عجیب ارائه داد.

او گفت: "حالم الان خوب است. قبلا چنین تجربه‌ای نداشتم و خیلی ترسیدم. به سختی نفس می‌کشیدم و این واقعا نگران کننده بود."دروازه‌بان یوونتوس با تمجید از ماتیاس پرین که جایگزین او شد افزود: "ماتیاس در تمرینات عالی نشان داده بود و در دقیقه 94 یک دبل سیو عالی داشت که به او تبریک می‌گویم. پرین یک پسر طلایی است و ما دوستان خوبی هستیم. حیف که کالو پینسولیو وارد زمین نشد چون او هم می‌توانست در سیو کردن هت تریک کند!"شزنی به شوخی کردن ادامه داد تا نشان دهد حال خوبی دارد و افزود: "ماتیا در صحبت کردن بهتر است و من فقط خوش تیپ هستم!"
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها