به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۳۹۷۵۶۸

باوجود‌مصدومیت جدی:مدافع آرژانتین‌نگران نیست

باوجود‌مصدومیت جدی:مدافع آرژانتین‌نگران نیست
گروه ورزشی:اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که لیساندرو مارتینز پس از مصدومیت آرام بوده و از شرایط خوبی برخوردار است.به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف سویا رفت و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

دو گل به خودی که یونایتد در دقایق پایانی این دیدار دریافت کرد باعث شد که شوک بسیاری به این تیم وارد شود که نتوانست پیروزی‌اش را تا سوت پایان بازی حفظ کند اما این تنها اتفاق دشوار این دیدار برای آن‌ها نبود. صدومیت مارتینز که به نظر شدید و جدی می‌رسید هم موضوع دیگری بود که باعث نگرانی بسیاری از هواداران و کادر فنی این تیم در این مقطع حساس از فصل با برگزاری فشرده بازی‌ها شد. 

این مدافع 25 ساله در حالی از زمین بازی بیرون رفت که به شدت درد داشت اما تن‌هاخ پس از بازی مدعی شد که او در رختکن آرام به نظر می‌رسید و باید منتظر نتیجه نهایی آزمایشات برای مشخص شدن تکلیف مصدومیت او ماند. 

سرمربی یونایتد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «فکر می‌کنم او نمی‌تواند در بازی روز یکشنبه برابر ناتینگهام فارست بازی کند. من نمی‌توانم بگویم که چه تشخیصی داده شده و ترجیح می‌دهم منتظر بمانم تا دقیقا مشخص شود که چه مشکلی به وجود آمده است.»

او درباره شرایط این بازیکن در رختکن گفت: «من با او حرف زدم. مارتینز آرام و از شرایط خوبی برخوردار است. ما در حال رقابت در سه جام مختلف هستیم و باید تیم را حفظ کرد. اگر مارتینز و واران در بازی روز یکشنبه حاضر نباشند، باید با سایر بازیکنان به میدان برویم. مگوایر روز شنبه بازی خوبی ارائه کرد و امشب هم واقعا خوب بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها