به روز شده در ۱۴۰۳/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۰۰۰۵۵

خرید نان بستنی در اشکال مختلف

گروه کسب و کار: نان بستنی یک نوع بیسکویت ترد، اغلب شیرین، بسیار نازک و سبک است که معمولا برای تزئین بستنی از آن استفاده می شود.
خرید نان بستنی در اشکال مختلف
نان بستنی یک نوع بیسکویت ترد، اغلب شیرین، بسیار نازک و سبک است که معمولا برای تزئین بستنی از آن استفاده می شود.

طرز تهیه نان بستنی
برای تهیه نان بستنی به چند ماده اولیه از جمله آرد، شکر، نمک، کره یا مارگارین، سفیده تخم مرغ و آب نیاز دارید. در اینجا یک دستور العمل ساده برای تهیه نان بستنی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید:
مواد مورد نیاز:
•    1/2 فنجان آرد (همه منظوره)
•    شکر 1/4 پیمانه
•    1/4 قاشق چایخوری نمک
•    1/4 فنجان کره یا مارگارین بدون نمک، به صورت آب شده و خنک شده است
•    2 عدد سفیده تخم مرغ
•    1 قاشق غذاخوری آب

دستورالعمل ها

دستورالعمل های تهیه نان بستنی

•    فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید.
•    در یک کاسه متوسط، آرد، شکر و نمک را با هم مخلوط کنید.
•    کره یا مارگارین ذوب شده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
•    در ظرفی دیگر سفیده و آب را با همزن بزنید تا کف کند.
•    مخلوط سفیده تخم مرغ همزده شده را به مخلوط آرد اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.
•    خمیر را با قاشق غذاخوری روی یک ورقه پخت نچسب یا یک ورقه پخت که با کاغذ روغنی پوشانده شده است، بیندازید و بین هر ویفر حدود 2 اینچ فاصله بگذارید.
•    هر ویفر را با چنگال صاف کنید.
•    به مدت 6 تا 8 دقیقه یا تا زمانی که لبه‌های آن کمی طلایی شود، بپزید.
•    از فر خارج کرده و نان بستنی های آماده شده را به توری سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شوند.
پس از خنک شدن نان بستنی، می توانید از آنها برای تزئین بستنی خود استفاده کنید. به طور مثال می توانید به سادگی یک یا دو نان بستنی را روی یک پیمانه بستنی قرار دهید و از آن لذت ببرید! همچنین می توانید با استفاده از کاتر کوکی یا قالب های آماده همراه با دست قبل از پخت، اشکال و اندازه های مختلف را آزمایش کنید.
نان بستنی همچنین یک افزودنی عالی برای دسرهای دیگر مانند پای، کیک و حتی پارفی می باشد. همچنین می‌توانید طعم‌های مختلفی را به دستور اولیه غذا اضافه کنید، مانند شکلات، وانیل یا عصاره بادام برای افزودن طعم متفاوت به نان بستنی می توانند اضافه شوند.

نحوه نگهداری از نان بستنی
هنگام تهیه نان بستنی، مهم است به خاطر داشته باشید که نان بستنی ها به سرعت می توانند نرم شوند، به خصوص اگر آنها را در محیط مرطوب نگهداری کنید. برای اطمینان از ترد ماندن آن‌ها، بهتر است آن‌ها را تا یک هفته در ظرف دربسته و در دمای اتاق یا در یخچال نگهداری کنید. اگر قصد دارید از نان بستنی برای یک رویداد یا گردهمایی خاص استفاده کنید، بهتر است آنها را یک روز قبل یا روز رویداد درست کنید تا از حداکثر تازگی اطمینان حاصل کنید.
به طور کلی، نان بستنی ها یک خوراکی همه کاره و آسان برای تهیه هستند که می توانند بافت و طعم را به هر دسری اضافه کنند. با چند ماده ساده و کمی خلاقیت می توانید یک دسر خوشمزه و لذیذ درست کنید که مطمئنا مهمانانتان را شگفت زده می کنند.

نحوه خرید نان بستنی

نان بستنی را از کجا بخریم

اگر به دنبال خرید نان بستنی هستید، فروشگاه آنلاین گل افسون بهترین گزینه برای شماست. در این فروشگاه، شما می توانید نان بستنی های مختلفی را با اشکال و اندازه های متفاوت انتخاب کنید.
فروشگاه آنلاین گل افسون با سال ها تجربه درخشان در زمینه تولید و فروش انواع نان بستنی، توانسته است به یکی از معتبرترین برندهای تولید نان بستنی در بازار کشور تبدیل شود. مواد اولیه این نان بستنی ها، درجه یک و با کیفیت بوده و به روش های سنتی و اصیل تهیه شده اند.
فروشگاه آنلاین گل افسون با استفاده از تجربه های کسب شده، تلاش نموده است تا بتواند نان بستنی هایی با طعم و مزه خاص و منحصر به فرد تولید کند. 
برای خرید نان بستنی از فروشگاه آنلاین گل افسون، می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده اقدام کنید. با ورود به سایت فروشگاه گل افسون، محصولات مختلفی را مشاهده خواهید کرد و با انتخاب نان بستنی مورد علاقه خود، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و یا از طریق بخش تماس با ما با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و نان بستنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.
همچنین فروشگاه گل افسون، امکان خرید آنلاین و پرداخت امن را به شما می دهد. پس نگران هیچ چیز نباشید و با اطمینان خاطر، نان بستنی مورد علاقه خود را از این فروشگاه تهیه نمایید.

چرا نباید از فروشگاه آنلاین گل افسون غافل شوید؟
۱. تنوع بالا
فروشگاه آنلاین گل افسون بدون شک یکی از متنوع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه نان های بستنی است و تنوع بالایی از محصولات مختلف را ارائه می دهد. از بین محصولات موجود در فروشگاه می توان به نان بستنی با طعم های مختلف از جمله شکلات، وانیل، پسته و... اشاره کرد.

۲. کیفیت عالی
فروشگاه آنلاین گل افسون تحت نظارت مستمر کارشناسان خود، به محصولات با کیفیت و درجه یک ارائه می دهد.

۳. خدمات متنوع
 فروشگاه آنلاین گل افسون علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله خدمات موجود در این فروشگاه می توان به ارسال سفارشات به سراسر کشور، بسته بندی حرفه ای و طراحی مناسب برای هدیه دادن به دیگران، اشاره کرد.

۴. قیمت مناسب
 قیمت محصولات فروشگاه آنلاین گل افسون نسبت به کیفیت عالی و خدمات متنوعی که ارائه می دهد بسیار مناسب است و مشتریان می توانند با هزینه کم، از خرید محصولات با کیفیت بالا و خدمات متنوع استفاده کنند.
قیمت های فروشگاه آنلاین گل افسون نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی رقابت پذیر بوده و در بیشتر موارد قیمت های آن بسیار کمتر از فروشگاه های موجود در بازار می باشد.

۵. رضایت مشتری
 فروشگاه آنلاین گل افسون به رضایت مشتریان خود اهمیت می دهد و خدماتی را ارائه می دهد که به رضایت کامل مشتریان خود برسد. این فروشگاه از طریق شبکه های اجتماعی و سایر رسانه های دیجیتالی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می دهد.

6. تحویل سریع و آسان
 فروشگاه آنلاین گل افسون از خدمات پخش محصولات خود در سراسر کشور بهره می برد و تمام سفارشات در کوتاه ترین زمان و بهترین حالت ممکن به مشتریان خود ارسال می شوند.

7. پشتیبانی موثر
 فروشگاه آنلاین گل افسون در تلاش است تا بهترین خدمات پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه کند. این فروشگاه با الگو برداری از مشتریان موفق، کیفیت خدماتی عالی به مشتریان خود ارائه می دهد که به شما اعتماد بیشتری به خدمات این فروشگاه خواهد داد.
منبع: https://golafson.ir
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها