به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۴۰۰۷۰۲
لوئیس روبیالس:

در لالیگا با آغوش باز منتظر مسی هستیم

در لالیگا با آغوش باز منتظر مسی هستیم
گروه ورزشی: لیونل مسی، دارنده هفت توپ طلا، در تابستان 2021 در میانه بحران مالی بارسلونا این باشگاه را ترک کرد چرا که پیشنهاد تمدید قرارداد به او برای باشگاه کاتالان در آن زمان غیرممکن بود. مسی دو فصل گذشته را در پاریس و با پی‌‌اس‌جی سپری کرده و قراردادش در تابستان جاری به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد.
1868380
به همین دلیل است که شایعات درباره آینده مسی اوج گرفته و بیشتر شایعات حاکی است او به باشگاه سابقش بارسا برخواهد گشت. در روزهای گذشته خبرهایی منتشر شده بود که بازیکنان فعلی بارسا مشتاق بازگشت مسی هستند. خاویر تباس، رئیس لالیگا، نیز در مصاحبه اخیر خود گفت از بازگشت مسی استقبال می‌کند و حالا لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، نیز در مصاحبه‌ای گفت که با آغوش باز منتظر مسی هستند.
1868450
روبیالس که سابقه بازی برای لوانته در لالیگا را دارد، گفت: «شانس این را داشتم تا برابر مسی بازی کنم (سال 2006). البته نمی‌دانم از خوش شانسی من بود یا بدشانسی چون مجبور به مهار او بودم و همه می‌دانیم که مسی در همان 19 سالگی هم غیرقابل مهار بود. او بازیکنی تکرار نشدنی است. مسی بازیکنی فوق‌العاده است ولی در مورد شانس بازگشت او به بارسا حرف خاصی برای گفتن ندارم.»
روبیالس ادامه داد: «همه اسپانیایی‌ها و در مجموع علاقه‌مندان به لالیگا دوست دارند بهترین‌ها در این لیگ حاضر باشند و چه کسی بهتر از مسی. نمی‌دانم روند مذاکرات بارسا با مسی چگونه است و اصلا مذاکره‌ای در کار است یا خیر ولی اگر مسی به لالیگا برگردد، از او با آغوش باز استقبال خواهیم کرد. در نهایت این تصمیم خود مسی است. او بازیکنی بی‌همتاست و همیشه برایش بهترین‌ها را می‌خواهم.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها