به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۴ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۰۱۷۵۵

سفر مسی: زلزله‌ای که پی‌اس‌جی را ویران کرد

سفر مسی: زلزله‌ای که پی‌اس‌جی را ویران کرد
گروه ورزشی: دیوارهای پی‌اس‌جی از تابستان ترک برداشته بودند. لوییس کامپوس، مدیر ورزشی و مشاور فوتبالی باشگاه، در بازار نقل و انتقالات تابستانی بر سر خرید چند بازیکن و آنهایی که از باشگاه می‌روند به توافق رسیده بود که آنترو انریکه، مرد مورد اعتماد ناصر الخلیفه، کار را تا آخرین روزهای نقل و انتقالات طول داد تا خشم کامپوس را برانگیزد.
فصل شروع شد و پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفت و موقعیتش در لیگ هم به خطر افتاده و مارسی در پنج امتیازی‌اش است. 
یکی از مشکلات جدی پی‌اس‌جی قبل از زلزله مسی این بود که گالتیه، مربی تیم، با بازیکنان در ارتباط نبود؛ ضمن اینکه طبق ادعای اکیپ، کامپوس و گالتیه هم مثل سابق با هم هماهنگ نیستند. ماجراهایی مثل موناکو که مرد پرتغالی از جایگاه پایین آمد و سر بازیکنان داد و بیداد کرد و آنها را مقصر دانست، یا ماجرای لیل که آمد و روی نیمکت کنار گالتیه نشست -اتفاقی که در باشگاه‌های دیگر سابقه نداشته- رابطه گالتیه و کامپوس را تیره کرده است.
خود کامپوس به این دلیل استخدام شد که در دوران مدیریتش در موناکو به امباپه نزدیک بود اما انریکه نقش زیادی در نگه داشتن امباپه داشت؛ ضمن اینکه رابطه مدیر ورزشی با خود الخلیفه هم عالی نبوده. برای نمونه، الخلیفه موتا و زیدان را می‌خواست اما کامپوس از روز اولی که پا به پی‌اس‌جی گذاشت، گالتیر را به عنوان مربی انتخاب کرده بود. به این ترتیب، قطری‌ها قدرت انتخاب مربی را از او گرفتند و حالا مشاور فوتبالی باشگاه که طرفدار مورینیو است، حق ندارد مربی بعدی را انتخاب کند.
به این ترتیب، باشگاه در هرج و مرج کامل است و ماجرای مسی فقط جرقه‌ای بوده که ممکن است در ادامه آتش بزرگتری به پا کند.
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها