به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۱
 
۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۴۱۱۱۲
تجمع عظيم 1000 نفره! هواداران احمدي‌نژاد مجوز نداشت

تجمعی در اعتراض به هشت سال سکوت!

گروه سياسي: در حاليكه خبرگزاری فارس، اعلام کرده بود که قرار است روز چهارشنبه تجمع "عظیمی"! در میدان فاطمی تهران علیه بدحجابی برگزار شود و تبلیغات گسترده‌ای نیز برای این تجمع صورت گرفته و بنرهای آن در شهر پخش شده بود، میزان «عظمت»!! این تجمع غير قانوني و بدون مجوز، حضور حدود 1000 نفر از هواداران احمدی‌نژاد كه به نوشته برخي خبرگزاري‌ها، اغلب زنان اين تجمع با اتوبوس به محل آورده شده بودند، و همچنين با حضور حسین الله‌کرم (از سران حزب الله) و فرج‌الله سلحشور برگزار شد.
تجمعی در اعتراض به هشت سال سکوت!
روزنامه اعتماد در گزارش اين تجمع نوشت: اين هفته، هفته «جبهه پايداری» بود. برای دولت ويژه‌برنامه دارند. هفته را با تجمع دلواپسی شروع کردند و با تجمع اعتراضی به پايان می‌برند. وعده‌شان امروز ساعت ۱۶ ميدان فاطمی است. می‌خواهند در اعتراض به بدحجابی تجمع کنند؛ تجمعاتی که هشت سال به فکرشان خطور نکرده بود.

رييس دولت قبل مقابل ۲۹۰ نماينده مجلس ايستاد و مبارزه با بدحجابی را به سخره گرفت اما آن روزها اصلا به فکرشان هم نرسيد که بروند مقابل وزارت کشور تجمع کنند. جلوی سوال‌کنندگان از رييس دولت قبل را هم که به دنبال علت تعلل دولت در مبارزه با بدحجابی بودند می‌گرفتند و طرح اين‌گونه سوالات را به مصلحت نمی‌دانستند.

در تجمع ديروز، گردشگران اروپایی "بدحجاب" از زنان محجبه عکس مي‌گرفتند!
خودشان در گوشه و کنار می‌گفتند که دولت احمدی‌نژاد اعتقادی به مبارزه با بدحجابی ندارد اما حالا سکوت را شکسته‌اند. می‌خواهند تجمع کنند و دغدغه و دلواپسی‌شان شده است «بدحجابی». تجمع به همت «حوزه علميه آيت‌الله ايروانی» قرار است برگزار شود. مدرسه علميه‌يی که ارادت خاصی به جبهه پايداری دارد. حالا برنامه اين هفته مخالفان دولت، تجمع عليه بدحجابی است.

می‌خواهند جمع شوند، شعار دهند و انتقاد کنند از دولت هشت ماهه‌يی که به اندازه هشت سال احمدی‌نژاد و حتی بيشتر انتقاد شده است. حالا ديگر از جناح موافق دولت به جناح مخالف دولت تبديل شده‌اند و انتقاد جايز است. برنامه‌ريزی گسترده دارند. تا حالا هر هفت روز دولت روحانی بحران داشته باشد و دريغ از بخشيدن يک حواس جمع به دولتمردان برای حل مشکلاتی که سکوت همين دل نگرانان به ارمغان آورده است. درست در روزهايی که اصلاح‌طلبان برای گرفتن مجوز يک همايش با سختی‌های متعددی روبه‌رو هستند، پايداری‌ها به راحتی آب خوردن همايش، تجمع، سخنرانی و ميزگرد برگزار می‌کنند.

تجمعی در اعتراض به هشت سال سکوت

خبر تجمع را اما خبرگزاری فارس منتشر کرده و بنرهای آن نيز در سطح شهر توزيع شده است. بنا به اين خبر قرار است تجمع عظيمی در ميدان فاطمی تهران عليه بدحجابی برگزار شود؛ تجمعی که می‌گويند يک‌باره به فکرش نيفتاده‌اند و يک سال برای گرفتن مجوز آن دوندگی کرده‌اند، نکته‌يی که نشان می‌دهد دولت سابق حتی اجازه تجمع به حاميانش را هم نداده است. تجمع اما مبهم است. يک‌بار خبر از لغوش می‌آيد و کمی بعد خبر از برگزاری‌اش. برايش اما تبليغات گسترده‌يی شده است تا اين همايش پرشور باشد.

در کامنت‌های اين خبر برخی اعلام کرده‌اند که مسوولان بسيج تهران اين اجتماع را تاييد نکرده‌اند. آخرين بار چنين تجمعی در سال ۸۵ و مقابل مجلس شورای اسلامی صورت گرفته بود اما اين‌بار نوع تبليغات نشان می‌دهد که اين تجمع متفاوت از تجمع‌های ديگر است. برايش مجوز گرفته‌اند، تبليغات کرده‌اند و برنامه‌ريزی. نکته اينجاست که چرا چنين تجمعاتی در دولتی که به هر شکل مبارزه با بدحجابی را به سخره می‌گرفت صورت نگرفت؟ آيا حسن روحانی که اين روزها با حجم انبوهی از مشکلات روبه‌رو است بايد پاسخگوی اين مساله نيز باشد؟

تجمع شاکيانی که تا ديروز حامی بودند

۲۴ اسفند سال ۹۰ اما روز به ياد ماندنی‌ای برای اصولگرايان حامی احمدی‌نژاد بود که ظاهرا آن روز را تا اندازه‌يی از ياد برده‌اند. جلسه سوال نمايندگان از محمود احمدی‌نژاد که پس از سال‌ها بی‌اعتنايی به صحن علنی مجلس آمده بود آنقدر پاسخ‌های عجيبی داشت که ظاهرا منتقدان امروز که تا ديروز حامی همان فرد بودند آن اظهارات را از ياد بردند. يکی از محورهای سوال از رييس‌جمهور موضوع بی‌توجهی دولت‌های نهم و دهم به بدحجابی بود. احمدی‌نژاد در اين جلسه گفت: کار فرهنگی با بگير و ببند نمی‌شود، آيا اين سخن بد است، اينقدر به دخترها و پسرها گير سه‌پيچ ندهيم. اينها فرزندان خودمان هستند، ‌بايد به اين جوان‌ها احترام گذاشت. همين‌ها بودند که در دوران دفاع مقدس جنگ را اداره کردند.

وی در ادامه خطاب به نمايندگان مجلس گفت: حالا اينجا يک شوخی هم با هم بکنيم. اينکه در مناسبت‌هايی مانند ۲۲ بهمن از همه تيپ آدم‌ها جلوی دوربين نمايش دهيم، اما وقتی اين مناسبت‌ها گذشت با همين افراد برخورد می‌کنيم، تناقض است. احمدی‌نژاد افزود: «کدام يک از ما گناه نکرده‌ايم، گناه بد است، اما چه کسی با من و شما برخورد کرده است؟ اين درست نيست، چراکه اگر با من و شما برخورد نشود، اين به ذهن متبادر می‌شود که «واعظان کاين جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار ديگر می‌کنند». آيا رييس‌جمهور حق اظهارنظر ندارد؟ نمی‌شود با يک اظهارنظر همه‌چيز يک مملکت زير و رو شود.»

اما جدای از اين بحث، اطرافيان محمود احمدی‌نژاد بارها در گوشه و کنار اعلام کردند که او اعتقادی به مبارزه با بدحجابی و گشت ارشاد نداشته و بارها برای جلوگيری از آن تلاش کرده بود؛ نکته‌يی که شاکيان امروز نه تنها به آن اعتراضی نکردند بلکه هر روز حمايت‌شان از احمدی‌نژاد را گسترده‌تر کردند.

مسووليت تجمع با کيست؟

برای اين تجمع ظاهرا حوزه علميه آيت‌الله ايروانی درخواست مجوز کرده است. وب سايت اين حوزه علميه اما نکات جالب توجهی دارد. چندی پيش و در ۳۱ فروردين ماه ۹۳ حوزه علميه مروی (شماره ۲) طلاب و روحانيون حوزه‌های علميه سراسر تهران را به تجمع عليه بی‌حجابی و بدپوششی فراخوانده بود. پوشش گسترده اظهارات و سخنرانی‌های حجت‌الاسلام پناهيان از روحانيون نزديک به جبهه پايداری، سخنرانی‌های آيت‌الله مصباح‌يزدی پدر معنوی جبهه پايداری، سخنرانی‌های انتخاباتی کامران باقری‌لنکرانی کانديدای ابتدايی جبهه پايداری در انتخابات ۹۲ و در نهايت حمايت‌های گسترده اين حوزه از سعيد جليلی کانديدای نهايی جبهه پايداری خط و ربط اين حوزه را به خوبی نمايان می‌کند.

حالا مشخص است که برنامه اين هفته جبهه پايداری فرهنگی است. شروع هفته با همايش دلواپسيم در حوزه سياست خارجی بود و پايان هفته با تجمع عليه بدحجابی. همه اين موارد نشان از برنامه‌ريزی‌های گسترده مخالفان دولت و تقسيم کار آنها در همه حوزه‌ها دارد.

مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۸:۲۶
اینروزا همه دلواپس شدن!!!!!!!!!!!!!! (225870)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۲۲
مي خواهند با اين كار ها دولت را به دام سياست بازي بياندارند .
دولت بايد به اين جريانات اهميت ندهد و كار خود را بكند زيرا جواب ابلهان خاموشي است. (225947)
دکه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۵۶
رییس جمهور:مــــا قیّم مردم نیستیم. (225998)
نقاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۵۰
در حرف قیم نیستیم اما در عمل هستیم خوب هم هستیم!
قوانین کشور کاملا" قیم مابانه است (226053)
خوزستانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۹:۴۳
چه شده حالا عده ای به فکر مجوز افتادن ؟ مگه امر به معروف هم نیاز به مجوز داره ؟
بعدش هم خیلی ها خیال می کردند این تجمع لغو شده ٰ با این حال این تجمع فوق العاده بود تا کور شود چشم بدخواهان ... (226097)
دلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۵۸
برای این گروه که قانون اهمیتی نداره چون اینان خود منشا قانون هستن. (225999)
شیش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۰۶
جمعه هم بعده نماز جمعه راهپیماییه
خوش به حال این 4 میلیون مثل اینکه کشور رو ساختن برا اینا. ولی خودشونم میدونن ظلم و زور رفتنیه (226005)
برخورد قانونی شود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۱۹
حق با شماست

روحانی باید اشتباه خاتمی رو تکرار کنه!!

آفرین به هوش شما!

راستی چند سالته! (226013)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۴۵
فک کنم اگه اینا نبودن تا حالا از افسردگی مرده بودم
خیلی باحاله کاراشون
ادمو له له میکنن اقاو (225953)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۱:۴۷
بر اساس آخرین سر شماری نفوس و مسکن، جمعیت ایران فقط چهر میلیون نفره!!!! (226116)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۰
ای وای از این مصلحت نه مصلحت مردم بلکه مصلحتی میشه طالبانیسم هر روز پرروتر بشن چون هر روز بیشتر حمایت میشن وای از فردای مملکت (225959)
م ب خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۹
چرا عکس باز از کل تجم نشون نمی دهید (225972)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۱۶
کاش کمی به فکر ایندگان باشیم . مسلما بد حجابی بدتر از الودگی های تمام شهرای بزرگ ایران و به نقطه هشدار رسیدن ا ذخایر اب نیست. (226011)
دانشجوی خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۵
اخه منافعشون در خطره اینکارارو نکنن باید تعجب کرد!!!!!!! (226027)
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۰۶
اگر احمدی نژاد در کل دوران ریاست جمهوری حرف حقی زده باشد همین چند جمله بوده:
"حالا اينجا يک شوخی هم با هم بکنيم. اينکه در مناسبت‌هايی مانند ۲۲ بهمن از همه تيپ آدم‌ها جلوی دوربين نمايش دهيم، اما وقتی اين مناسبت‌ها گذشت با همين افراد برخورد می‌کنيم، تناقض است...." (226071)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۳:۳۴
خیلی باحالید.
ما که نفهمیدیم شما موافق گشت ارشاد هستید یا مخالف؟
وقتی احمدی نژاد میگه این کار درست نیست میگید چرا کسی بهش اعتراض نکرد ولی وقتی روحانی میگه صاحبان فرهنگ نیاز به گشت ارشاد ندارند این جمله اش رو تیتر می کنید(در همین سایت خودتون) و با افتخار از این جمله رئیس جمهور کشور یادی می کنید.
بابا موضعتون رو مشخص کنید دیگه.
کم کم دارم به این نتیجه می رسم که سیاست زدگی ای که دیگران را به آن متهم می کنید گریبان خودتون رو هم گرفته ..
مراقب قیامت خودتان هم باشید عزیزان.. (226122)
صاحب
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۸:۳۷
گروه پایداری باید حصر شوند. آن ها به دنبال اختشاش هستند (225871)
علی
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۵
افراطیون با این کارها می ‌خواهند کشور را به لبه پرتگاه ببرند. (225906)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۵۱
امر به معروف و نهی از منکر در هر سطحی باشد باید انجام شود (225934)
صبور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۵۱
عزیز حرفت درست اما باید دید اینها غم حجاب دارن یا غم نان...!؟ (225994)
علی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۲۴
صاحبان فرهنگ نیازی به ارشادندارن خب اگرافرادی برای ازادی حجاب امده بودن الان تانک توخیابان بود (226014)
امر به معروف چیست؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۵۶
امر به معروف ونهی از منکر یعنی مطبوعات آزاد
امر به معروف ونهی از منکر یعنی اصلاح کجیهای قدرتمداران
ا................................ یعنی مبارزه قاطع با اختلاس گران و غارتگران بیت المال
.................................یعنی محامه ومجازات مسولینی که اقتصاد و اخلاق کشور رو نابود کردند
.................................یعنی مبارزه با ویژه خوری یک عده خاص
................................ یعنی مبارزه با پدیده زشت دروغگویی وعوامفریبی وپاچه خوری (226054)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۵۳
قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادا

مسوولین محترم بهار

قیام برای خدا حتی اگر یک نفره و دو نفره هم باشد عظیم است

قیام برای شیطان حتی اگر با تمام هفت میلیارد جمعیت جهان باشد باز هم ناچیز و حقیر است (225936)
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۰۴
شما نیتتون چیزه دیگست و الا چرا 8 سال در مقابل فساد اقتصادی . تورم و رفتارهای بدور از اخلاق احمدی نژاد سکوت کردین. (226002)
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۰۷
قیام علیه چه و که ؟! قیام علیه ملت ؟! قیام علیه دولت ؟! قیام علیه نظام؟! چرا قیام در 8سال گذشته تعطیل بود؟! (226031)
فروید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۲
اون اغتشاشه نه اختشاش ...! (225928)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۰
حصر کردن اساسا غلط است ...اغتشا.... (225965)
صدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۰:۴۴
نه جانم .باید باشند و حرف بزنند تا ما هی قاه قاه بخندیم. (226104)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۸:۴۴
این افراطیون چه میدونن مجوز چیه (225872)
م ب خ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۷
شما که می دونستید دیدیم چطور سال 88 مثل غارنشین ها به خیابون ریختید هر چیز جلوتون بود اتش دادید و تازه حالا فهمیدید که مجوز هم لازم بود بگیرید.و حال به بقیه گیر می دی. (225969)
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۰۴
در سال 88 چنان عملکرد وزارت کشور آقای محصولی وستاد انتخابات آقای دانشجو در اعلام نتایج و... ناشیانه بود و البته با ناشیگری کامل آقای احمدی نزاد در سحنرانی توهین آمیزی که مخالفان را خس و خاشاک نامید, چندین میلیون نفر ونه دو سه هزار نفر به خیابانها آمدند و تا چشم کار می کرد جمعیت بود یا به گفته ی آقای احمدی نزاد خس و خاشاک بود...!؟جلوی مردم فقط و فقط خیل عظیم جمعیت بود و نه چیز دیگر...!؟به نقل از آقای قالیباف جمعیت دست کم 3 میلیون نفر بودند...! (226069)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۹
من که نبودم ولی اونائی که رفتن خیابون کشته . زندانیش رو هم دادن .اینها هم اگه همونجور باهاشون رفتار بشه اونوقت معلوم میشه حق با شماست . (226080)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۱:۳۸
آخهومن به تو چي بگم؟؟ او به قول شما غارنشينا رو گرفتن و .......... حصر و توهين و ....... اين غارنشينا چي؟؟؟ شماها فقط ادعا دارين. (226114)
وزارت کشور به ملت جواب دهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۸
طرف حساب مردم نادانان نیستند

طرف حساب مردم مسولینی هستند که با رای مردم سر کار آمده اند اما با اهمال ومماشات با نادیده گرفتن قانون به رای مردم خ.... میکنند (225984)
شايق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۹:۰۷
تجمع آب پاشي و بي حيايي كه برگزار شد شما نگفتيد كه غير قانوني هست!
تازه رپرتاژشم كرديد.....
آه كه دين و دينداري چقدر مظلوم شده (225874)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۲۸
این دوستان دلواپس هم اگر بروند و تجمعشان در پارک مثلاً چیتگر برگزار کنند که مشکلی نیست. اینها بدون مجوز در خیابان سد معبر کرده اند. (225920)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۰۱
این روزها همه دلواپس شدند..........
شما چطور؟ (225939)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۴۱
مطمئنی اسمتو درست نوشتی؟ چطور کارگرا که بزرگترین قشر ایران هستند و زحمت کش ترین که چرخه صنعت کشور بدست اینها میچرخه سالهاست نتونستن یه تجمع ساده برگذار کنن اما نوبت حجاب که یه مسئله شخصی پیش و پا افتادست سریع جیره بگیرا جمع میشن؟ خودتو...فرض نکن همه مردم میدونن شما کی هستید و افکار قاجاری دارین (225950)
کاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۰
در کتاب و سنت ما نوشته نشده حجاب اجباری است یا عدم رعایتش مجازات داره!! (225958)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۸
چند تا جوان تو يك پارك جمع شدند براي آب پاشي، شد تجمع اعتراض‌اميز از نظر شما دلواپس‌ها؟؟؟؟؟؟ (225971)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۴۸
دين و دينداري به دليل ريا و تظاهر و دروغ مظلوم شده است !‌ خودتان را گول نزنيد و بيش از اين با رفتار افراطي به دين لطمه نزنيد . (225991)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۱۶
بله شما راست میگین دين و دينداري چقدر مظلوم شده؛ ولی دین فقط حجاب نیست حق الناس هم جزوی از دین هستش که تو 8 سال دیدیم چطوری رعایت شد. ای کاش در مورد دروغ گویی، ریا و تظاهر هم امر به معروف ونهی از منکر میکردیم. (226010)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۹:۳۷
اون تجمع نبود و یک قرار فیس بوکی بود برا آب بازی . بی حیا هم کسانی هستند که در انتخابات شکست خوردند و الان با گذشت نزدیک به یکسال از اون شکست دارند با اعمال و کرداهای زشت خودشون و قانون شکنی هاشون از آحاد و اکثریت ملن و رئیس جمهور منتخب عقده گشایی می کنند . ضمنا شما هرجا که منافعتون به خطر میوفته یاد دین داری میوفتید ؟؟؟؟ 8 سال قبل کجا بودید ؟ (226096)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۰:۴۸
اونا رو که دستگیر و زندانی کردید. اینا رو چی؟؟ (226105)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۹:۰۸
اي كاش تجمعشان بر عليه گروه هاي افراطي همچون بكو حرام مي بود. كه شرف خلقت جانوران را هم زير سئوال برداند،تا چه برسد به انسانيت! (225875)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۳
عزیزم اینا شاخه داخلی همون بوکو حرام هستند (225961)
يه نفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۹:۴۵
اينها خوب كاري ميكنند كه بدون مجوز تجمع ميكنند ،چرا هواداران دولت به حمايت ازدولت تجمع نميكنند؟ چون هواداران دولت منفعلانه عمل ميكنند اين جماعت همچين جسارتي دارد ، (225877)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۸:۴۹
ای برادر شما هم عجب مزاحی می فرمایی! اینوری ها اگر جرأت می کنند، آب از آب تکان نمی خورد، تازه بعضی ها مواظبند برایشان اتفاقی نیافتد. آنوری ها اگر جرأت کنند، طبیعی است که حسابشان با کرام الکاتبین است و تا سال ها می شوند فتنه گر ... (226089)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۹:۵۱
یکی به اینا بگه دیگه خودتونو خسته نکنید عمرا دیگه امثال احمدی نژاد رییس جمهور بشه تا به شما پست بدن... (225880)
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۰
البته اگه وضع عادی باشه نمی تونند رای بیاورند. (225924)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۴۳
سلام
خیلی خجالت آور و موهن است که این اعتراض را به احمدی نژاد و افراد دیگر منتسب کنید؟

اصلا یه سوال کی گفته اینها طرفدار جلیلی یا لحمدی نژاد هستند؟
شما از کجا فهمیدید؟
بنده به روحانی رای دادم ولی این اعتراض را قبول دارم. (225952)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۴۳
بگفته وزیر احمدی ایشان عجیب دروغ میگفت طرفداراشم مثل خودش (226081)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۹:۵۵
از حق نگذریم این یک مورد را احمدی نژاد خوب جواب داد.خوب راست میگه دیگه بگیرد ببند اونم واسه حجاب . . .راست گفت دیگه برای. ۲۲بهمن ... اونوقت بقیه روزها گیر می دهند .از هر چیز احمدی نژاد خوشم نیومد از موضعش درباره حجاب خوشم اومد. (225881)
سعیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۹:۵۶
. . .این تجمع اصلا سیاسی نبود.ثانیااقلا ده هزارنفردراین تجمع بودندنه هزارنفر.ازخدابترسیدوبه فکرمعادتون باشید. (225882)
ام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۳
شماها نمی خواید دست از دروغ بردارید؟؟/.من خودم با چشم خودم دیدم زیر 1000 نفر بودن!!!! (225980)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۰۴
كلاً بزرگ نمايى در خونتونه ؛ مانند هاله و بچه دبستانى كه هسته اى ساخت و ايران رتبه اول جهانى در همه مسايل شده و ميمون كه رفت فضا و ماهواره اميد كه هييييچ اميدى به ديدن دوبارش نداريم و سخنرانى هاى شهشانه و ملت گرسنه كه هر روز مخصوصا اواخر دولت گرانقدر احمدى نژاد مات و مبهوت جا ماندنشان را از عرصه اقتصاد نظاره گر بودند و دولت جاروبرقى به بازار ارز و غيره انداخته بود كه جمعى از هوادارانش رو سير نگه داره تا امثال اين تجمعات رو در آينده خالى نزارن ؛ من شما رو با وجدانت تنها ميزارم (226070)
فريد
Spain
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۰۰
به نام دين سر دين را بريدند (225883)
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۳۹
سلام
مبارزه با بی حجابی و بی عفافی خوبه،ولی باید عاقلانه و زیر بنایی باشه.
بی حجابی توی کشور ما علت های متفاوتی داره که باید آسیب شناسی اجتماعی کرد،و بعد مساله ی بی حجابی رو حل کنیم.
این تجمعات نه اینکه هیچ مشکلی رو حل نمیکنه،بلکه به خاطر ترافیکی که راه افتاده و زحمتی که برای مردم درست کرده،به نوعی نفرت اونها رو به همراه داره.
واقعا متاسسسسسسسسسسسسسسسفم.... (225886)
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۶
شما فکر می کنید این تجمع ها برای حل مشکل است؟ نه بابا اینها اهداف دیگری دارند. شخصی می گفت که آیت اله جوادی آملی فرموده اند : ظاهر مردم باطن مسئولین است صرف نظر از صحت نقل شده ، به نظر من هم همین طور است. (225930)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۵۶
مبارزه به اجبار با بی حجابی خیلیم بده (225938)
اري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۳۹
مردم قضاوت كنن!مشكل مملكت ما حجابه!؟!؟بابا دست برداريد؛ ملت گرسنن ! (225887)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۱۱
تو گرسنه ای.ملت ما عزیز هستن. شما پایتخت نشینا و هر نشینا چه میدونید گرسنگی چی هست؟؟
بیاید فریدونشهر منطقه پشتکوه ببینید.
ولی اونا وایسادن
اونا مقاومن که دین مردم زیر سوال نره.
از همون بپرسی میگه مشکل حجابه نه چیزای دیگه.
چون خدا را به شکمش و به هوسش ترجیح میده.
گرسنه ندیدگانی که از سوی گرسنگان سخن میرانند... (225911)
شهروند متعجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۰۴
راست میگه خب تو پایتخت پول ریخته فقط باید با پارو جعمش کنی!
تفکر دوستان شهرستانی از تهران (226001)
اري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۴۹
اقاي مرتضي!تو چرا مثل باتوم به دستها حمله ميكني و به خودت ميگيري!؟يا منظورو بد متوجه شدي يا..كي به مردم توهين كرد!؟كي گفته پايتخت نشينا گرسنه نيستن؟!حرفات بوي احمدي نژاد ميده.بوي تبعيض نژادي ميده.ما همه ايراني هستيم و بزرگترين مشكل كنوني ما اينه كه قشر ضعيف و متوسط داره جاشو به قشر فقير ميده. اتفاقا چون تا حالا پايتخت نيومدي نميدوني فقر اونجا بيداد ميكنه.پس مغللطه نكن.. (226022)
دوراب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۴
هر نشينو از كجات درآوردي الان؟:) يه كم مؤدب باش اقاي مرتضي.اينجا هر كسي ميتونه نظرشو بگه پس جاي توهين نيست برادر (226026)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۰۱
سر منشاء تمام فسادها؛گرسنگيه!البته طبيعيه شايد تا حالا گرسنه سر روي بالش نذاشتي وگرنه... (226030)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۲۵
يعني الان مشكل جوونهاي ما مدل مو جوونهاست.....يعني الان مشكل جامعه ما طرز لباس پوشيدن جوونهاست....اين صحبتها ادمو ياد كي ميندازه ؟؟ (225918)
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۸
حال که گرسنه اند باید دین شون رو بفروشند!!!؟ (225945)
ناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۰۷
كشوري كه اينقد سرمايه داره چرا بايد مردمش اينقدر به سختي زندگي كنن!؟واقعا" جاي تاسف داره (226032)
ناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۴۷
قشنگ مشخصه كه بعضي ها ميخوان باز دوباره مملكتو به بيراهه سوق بدن!اصلا تابلوء (225891)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۴۹
کسانی که بدون مجوز واحترام به قوانین کشور کاری را بکنند هرچند هم درست باشد اما هیچ ارزشی ندارد و نشان از بی انضباطی و سودجویی دارد،من هرگونه اقدام خلاف قانون رو محکوم میکنم،باید یاد بگیریم به قانون احترام بزاریم هرچند به ضرر ما باشد. (225893)
Mohsen Khorasani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۰
به نظر من خوب است که دولت اینطور تحت فشار باشد چون دیگر جرات نمی کنند دست از پا خطا کنند (225894)
شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۵۹
چطور دولتی که 8 سال انواع و اقسام خطاها رو مرتکب شد رو تحت فشار نذاشتید ؟؟؟ (225957)
كرج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۰۸
اينو باش توروخدا !!! (226033)
درب و داغون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۱
به اين ميگن آزادي بيان !!!!!!!!!!!!همه چي آرومه!!!!!!!!! (225895)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۵
بهار جان
حداقل برای صحبت های آقای سلحشور کامنت میذاشتی، تا بهت جواب میدادم
و چندین نمونه برات میاوردم که ایشون دارن درست میگن.

بیش از اینها داره برای منحرف کردن هیات مذهبی خرج میشه.

متشکر (225899)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۸
تجمع براي امر پسنديده ي حجاب خيلي كار خوبي است اما به شرط آنكه قانوني باشد و خيلي مهم تر آن كه فقط دغدغه ي مذهبي در كار باشد نه انگيزه هاي سياسي...... حجاب و عفاف يك فريضه ي ديني و خواسته ي همه ي مومنان است اما دينداري با جبهه پايداري هاي بي اخلاق جمع پذير نيست (225900)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۲
حرف به جا و متینی است باید آویزه گوش همه شود (225960)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۰:۵۹
ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است اینها که دوره قبل اعتراض نکردند باید در این دوره نیز دست در دست بگذارند تا جامعه بیشتر به فساد برود؟؟
آمار فساد و بدحجابی با ظهور دولت کریمه اعتدال شیب صعودی داشته است.!!بس کی و کجا می خواهیم کاری کنیم؟؟ اگرجامعه اینگونه پیش برود به خدا قسم تا چندی بعد دیگر همین روسری ها و مانتوهای تنگ را هم از مردم نخواهیم دید و اوضاع به سمت لختی و بی حیایی پیش خواهد رفت و روی کشورهای غربی را در زمینه حجاب سفید خواهیم کرد
ننگ بر شما باد که درخواست عده ای خیرخواه را به سخره می ... (225901)
شهروند مسئول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۰۸
شما آمار داری که وضع حجاب بهتر شده یا بدتر؟! چرا الکی حرف میزنید. فقط امر به معروف درباره حجاب باید باشه ؟! میدونی حق الناس چیه؟!
به اینا فکر کن اونوقت درست حرف میزنی (226006)
جواب شهروند مسئول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۵۸
اگه یه سر به خیابونهای تهران بزنی و وضع پوشش رو ببینی آمار دستت میاد.
من بهتر از تو میدونم حق الناس چیه. این بی دین هایی که با هزار آرایش و با لباسهای تحریک کننده بیرون میایند و فضای عمومی جامعه رو دارند مسوم می کنند در واقع حق من و امثال من رو که نمی خواهیم چشمانمان به گناه و فساد آلود بشه رو دارند تضییع می کنند و این به نظرت حق الناس نیست. یک سوال ازت دارم آیا تو دوست داری تا ناموست با این وضع بیاد بیرون و نگاههای هرزه به دنبالش باشه. اگه امروز برای این مشکل ملی چاره ای نباشد فردا ناموس تو هم ... (226056)
شیرین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۴۰
احسنتم واقعا بجا گفتی منتظر جان. (226020)
ساميار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۱
چه جالب اينها بی مجوز تشريف ميارن.ما تجمع کرديم شديم فتنه گر! (225905)
ساره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۴
اره والا اخه میدونی چرا!!!!!!!! چون ما که 60 درصد جمعیت بودیم خس و خاشاکی بیش نبودیم ایناها آدم حسابین جون عمشون!!!!!!!!!!! (226025)
چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۹:۳۴
ادب مرد به ز دولت اوست (226094)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۱۴
اي بابا!ما توو فكر چي هستيم اينا تو فكر چي هستن (225913)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۲:۵۷
۱- از محتوای همایش و گفته‌های سخنرنان چنین بر می‌آمد که عده ای «دلواپسند» و به همین منظور قصد دارند جنگ راه بیندازند، بلکه «دلواپسی‌اشان» فرو نشیند .
۲- این عده در زمان احمدی‌نژاد که این همه تخلف مالی، قانونی و حقوقی صوورت گرفت چرا «دلواپس» نبودند؟
۳- وقتی احمدی‌نژاد در مقابل رهبری قد علم کرد چرا هیچکس از اینها ذره‌ای احساس «دلواپسی» نداشت؟
۴- وقتی میلیاردها تومان از خزانه بیت‌المال اختلاس شد چرا «دلواپسی» رخ نداد؟
۵- وقتی آقای احمدی‌نژاد در همایش‌های جهانی ادبیات کم‌خردانه و لمپنیسم به کار می‌برد ... (226118)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۲۳
البته یه عده ای از اینها دغدغه ی دین دارند ولی سران و برگزار کنندگانشان اهداف دیگری دارند و به هیچ وجه کارشان برای رضای خدا و دستور دین و از این موارد نیست. همه ی مسائل دینی را نیز آلوده به قدرت و سیاست کرده اند و با پشتیبانی برخی ارگانها و نهادها ! هیچ بیمی از قانون هم ندارند .
من دلم برای آن بیچاره های پیاده نظام اینها می سوزد ! . . . (225916)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۲۴
الان ما هم ميخواهيم تجمع كنيم براي محاكمه پديده هزاره سوم.....به همين راحتي ميشه بياييم و كسي كاري به كارمون نداشته باشه....در همين تجمع هاي افول گرايي هم موجي از نقشه هاي شوم اين جماعت مشخصه..اخه كسي كه درد حجاب داره بايد 8سال منتظر بمونه بعد از همه خرابيها بياد بگه واي اسلاما....اونموقع كه دولت عزيزتون سر كار بود بايد اين بدحجابي رو از توليدهاي پوشاك تا فرهنگ سازي درست براي جوونها جا بندازه خودشون خواستند اينطور باشه برين تو بازار بگردين ببينين چقدر براي خريد يك مانتو مناسب گزينه انتخابي دارين (225917)
امير223
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۲۷
يه سوال که ريطي به تيتر فوق نداره
الان داشتم قيمت ارز نگاه ميکردم لير سوريه 29 تومان مي باشد يعني سوريه ويران که روز اباديشم جيره بگبر ايران بوده بايد ارزشش از پول ايران بيشتر باشه???????ببنديد در تشکيلاتتون (225919)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۳۶
من موندم که این 1000 نفر تو دولت قبلی که هر فسادی بگی توش بود از فساد مالی 3000 میلیاردی تا دانشگاه ایرانیان کجا تشریف داشتن.درسته بد حجابی بده ولی با این تجمعات مگه حجاب رعایت میشه.این دلواپسان فقط میخوان تو کار این دولت حاشیه ایجاد کنن. (225923)
مستحق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۱
آقا منم سانديس ميخوام!:( :( (225925)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۲
بزرگ ترین امر به معروف توجه به قانون و قانون گرایی است چرا عده ای فکر میکنند مشکلات عفاف و مذاکرات هسته ای و ... در کف خیابان و با دادن شعارهای تند حل میشود؟ چرا مجوز نمیگیرند؟
خداییش اگر به جای همین عده اصلاح طلبان میخواستند تجمعی داشته باشند اصولگرایان بهشان میگفتند فتنه گر اما خودشان ................................ (225927)
احمدی نژاد باید محاکمه شود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۶
اینا همه برنامه ریزی شدس واز بالا حمایت میشن (225929)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۸
کاش یه مجوز به مخالفین حجاب اجباری بدهند تا ببینند چه جمعیتی میان (225931)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۴۹
چرانظرمو نذاشتی بهار گفتم حجاب اجباری محکوم است (225932)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۱:۵۵
اگه احمدي نژاد يك كار درست و يك حرف درست در اين هشت سال زده باشه همين حذف گشت ارشاد و گير دادن به جوونا بوده توو اين يك مورد واقعااااا دمش گرم
آخه به شما چه هر كي دوست داره هرجور مي خواد بپوشه
پر روو شدن بعضيا (225937)
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۰۴
این ها خیلی افراطین که از این تجمع ها میکنن (225940)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۰۶
چه اسم احمقانه ای واسه تجمعشونانتخاب کردن ، دلواپسان ؛ دلواپس چی ؟
دلواپس منافع شخصی ؟ دلواپس کاهش گرانی ؟ دلواپس منفور شدن اصولگرایان در احاد مردم ؟ وجدان گروهی مردم به آقای دکتر روحانی رای داده و شما با جو سازی و سوال از وزرا میخواید به چی برسید ؟ در مجلس آینده هم افراط گرایان هیچ جایگاهی به لطف خدا نخواهند داشت. (225941)
محمدرضابهزادی اصل
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۰
خدا انسان را آزاد افریده ...حالا ما میخواهیم اسیرش بکنیم.... (225943)
ارين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۱۲
پس كوو سانديس؟! (225944)
شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۲:۵۷
دولت روحانی حتی نتونست که جشن رسمی پیروزی انتخابات برگزار کنه (225956)
Javad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۰۳
بازم میگیم: این کشور به هیچ جا نمیرسه. (225962)
خسته
Germany
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۱۳
توجه توجه دیروز دلواپس شدن امروز به بهانه مشکلات بد حجابی ریختن تو خیابون فردا هم از ملا عمر دعوت میکنند واسه کاندیداتوری ریاست جمهوری مملکت هم که ملک شخصی باباشونه
بهار جان امیدوارم چاپ بشه (225967)
بی نام
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۲۳
سلام اگر بدحجابی و بی عفتی در این 8 سال گذشته احمدی نزاد زیاد شد باعث و دلیلش حرفهای سخیف احمدی نژاد و عدم موضع گیری اش درباره بدحجابی است.. (225977)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۲۵
با اینکه احمدی نژادو قبولش ندارم ولی از این جوابش در مجلس خیلی خوشم اومد. (225978)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۱
واقعا متاسفم براشون.دیروز وقت همه مردم گرفتن و همه شاکی بودن.من خودم به خاطر این برادران و خواهران!!! به کارم نرسیدم.8 سال مملکت تخریب شد صداشون در نیومد حالا تجمع برگزار میکنن.واقعا متاسفم برای افراد پشت صحنه این قضیه که اینقدر قدرت براشون مهم که از همه چیز استفاده ابزاری میکنن. (225979)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۳۴
کشور ما دو تا دولت داره یکی دولتی که با رای مردم روی کار امده .یکی هم دولتی که نیاز به رای مردم نداره.اولی قدرتی نداره و هیچ کاره است.ابدارچی دولت دومی قدرتش از رییس جمهوراولی بیشتره. (225981)
سوال از مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۳۷
منظورت از دولت دوم رو چرا واضح تر نمیگی؟ من که نفهمیدم منظورت چی بود احتمالا بهارنیوز فهمیده منظورت چی بوده بهمین خاطر زود منتشرت کرده!!!!!! (226019)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۴۷
اگه منظورش رو نفهمیدی چطوری اینقدر عصبی شدی که چرا سانسور نشده (رجوع کن به تعداد علامت تعجب). به هر حال بهتر بود به جای شانتاژ، به مهدی جواب می دادی (226082)
طاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۴۶
تو دوران احمدی نژاد به خاطر شرایط بد اقتصادی فحشا صد برابر شد . (225989)
طاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۴۹
تو دوران احمدی نژاد به خاطر شرایط بد اقتصادی فحشا صد برابر شد . (225992)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۳:۵۲
اگه هشت سال اقتصاد و معیشت مردم رو نابود نمیکردید و ازدواج یه آرزو برای حوونا نشده بود االان این وضعیت بدحجابی رو نداشتیم آقایون روی هر چی پر رو توی دنیا رو سفید کردن!!! (225996)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۰۲
يك آقايي نوشته اساساً حصر غلط استش . درست اگر غلط پس چرا آقايان كروبي و موسوي و خيلي ها در حصر يا در زندان هستند؟ (226000)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۵۲
به خاطر اینکه اون آقایی که گقته حصر غلطه تصمیم گیرنده نیست. برعکس قدرت دست اونایی که به حصر موسوی و کروبی و رهنورد راضی اند (226083)
ساره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۲
در حال حاضر تجمع کردن نیاز به مجوز گرفتن نداره. تجمع کردن فقط برای سران به اصطلاح فتنه!!!!! غیر قانونی بود و نظام به خطر می افتاد!!!!!!خواهش می کنم دیگه سکوت بسه جلوی این رفتارهای مسخره رو بگیرید. اگر شما دلواپسید ما هم خسته ایم از 8 سال سکوت و سرکوب شدن (226024)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۳:۵۷
به نظر من به كار بردن كلمه فتنه براي كساني كه واقعا دلسوز واقعي بودند و هستند درست نيست فتنه و فتنه گر اينهايي هستند كه نميگذارند يكر روز در اين مملكت ارامش باشه...حاصل عملكرد طالباني اين جماعت شده وضع امروزمون
والله افغانستان از ما دموكراتتر شده ...حالا هي بيايين دلواپسم دلواپسم كنيد (226130)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۴:۵۸
واقعا جای تاسف داره که حضرات ایران را با جاهای دیگه اشتباه گرفتند و می خواهند با تفکر افراط گری و طالبانی خود اسلام و حجاب را به مردم معرفی کنند،. اگر حضرات درک و شناخت کافی از اسلام داشتند این همه مشکل فرهنگی و اقتصادی برای مملکت ایجاد نمی کردند.و اعتقادات دینی مردم بازیچه دست حضرات نمی شد. (226029)
ح ماهشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۱۹
بنده با توکل به خداوند بزرگ از حقم برای شکایت از احمدی نژاد نسبت به پلشتی های انجام گرفته و حیف و میل ثروت کشور در طی 8سال رئیس جمهوری وی نخواهم گذشت و به سهم خودم از نامبرده نمیگذرم و به درگاه باری تعالی شکایت خواهم برد. (226038)
آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۴۱
7 میلیارد جمعیت کره زمینه! برای من جای بسی تعجبه که فقط تو کشور ما که 80 میلیون جمیعتشه حجاب اجباریه و همه راهیه بهشت میشن و 6 میلیارد و 900 میلیون نفربقیه، بوالهوس زناکار مشروب خوار و ...اهل جهنم هستند؟!!
(226047)
سید
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۴۶
درصد بالائی از 4 میلیون رای جلیلی را ازهواداران ودلسوزان کشور ومعتقدان به جمهوریت واصلاح کشور جدا کنید. این بخش رای ازطرف مخالفان ،سلطنب طلب ها، مجاهذین خلق ودشمنان قسم خورده کشور عزیزمان هستند. درست مثل انتخابات دوردوم 1384 حداقل 50%رای دهندگان به احمدی نژاد ازاین قماش بودند. به مولاقسم . (226049)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۴۸
چه ربطی داشت به احمدی نژاد . بسه دیگه 8 سال سکوت ، 8سال سکوت . جمش کنید قدیمی ها . ما 8سال سکوت نکردیم بلکه اصولاشما کرید (226051)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۵:۵۸
چه معنی داره که هر حمایت و کاره مذهبی میشه شما زود به سیاست احمدی نژاد و جلیلی میچسبونید واقعا دیگه باهاتون قهرم! (226057)
زيبابين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۶:۰۰
تضاد بسيار دلنشيني بود.
اي كاش بجاي تحميل اعتقاداتمان، با رفتار دوستانه و تعامل سازنده و عمل به مباني كرامت انساني دين مبين اسلام، ديگران را به اعتقاداتمان جذب مي‌كرديم.
اي كاش به مردم سرزمين خودمان هم مثل خارجي‌ها حق ديدن، بررسي و فكر كردن و انتخاب مي‌داديم.
اي كاش مسلمان شيعه واقعي بوديم نه فقط دوستار اهل بيت (226058)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۶:۱۷
هزار نفر!!؟؟!! اینم خودش جای دلواپسی داره بنده خداها روز به روز دارن آب میرن! (226062)
اب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۶:۲۹
اینها فکر میکنند احمدی رییس جمهوره نمیدونن اون مه مه رو لولوبرد (226063)
مسافر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۱
سلام به همه
زیاد خودتو نو اذیت نکنید
حق ماندنی و باطل رفتنی است
حجاب هم ان شاالله درست میشه...
بحق خون شهیدانمون... (226074)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۸
به هوش باشيد به گوش باشيد حسين الله كرم و دار و دسته كفن پوشش به ميدان آمدند..
ياد هر 9روز يك بحران خاتمي افتادم (226077)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۹
کسی آشنا داره مارو از این مملکت خارج کنه ؟من دیگه بریدم .مرسی از دست هر دو جناح شمارو بخیرو مارو به سلامت (226078)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۳۹
دوستان عزیز، طبق اصل 27 قانون اساسی برگزاری تجمع مجوز نمی خواد. حالا می خواد تجمع اکثریت مردم باشه یا اقلیت سازماندهی شده. پس بجای اینکه گیر بدهید و بگویید که چرا اینها مجوز نداشتند... روی حق خودمان برای تجمع پافشاری کنید (226079)
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۷:۵۴
نامردی نکنین اینا طرفدار جلیلی و امثال جبهه پایدارین احمدی نژاد به خاطر همین جلیلی چن روز قهر کرد. احمدی نژاد ملاحظه کاری نمی کرد هیچ خط قرمزی نداشت دیدین حتی با برادران لاریجانی هم درافتاد مسیله هسته ای را هم جلیلی خراب کرد. جلیلی به احمدی نژاد تحمیل کردن (226084)
حامد
United States
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۹:۲۴
من به عنوان کسی که به اصلاحطلبی باور دارم ، این حرکت رو بد نمیدونم. خیلی خوبه که برای رسوندن صداشون به گوش ، تجمع میکنن. ( البته ان شاء الله که هدفشون همینه و نه اونچه ما فکر میکنیم که برای سنگ اندازی پیش پای دولت هست این کارا )

تنها چیزی که باعث میشه بغض کنم ، اینه که آیا ما طرفداران سید و میر و شیخ و دولت هم میتونیم بدون مجوز تجمع کنیم و با لبخند نیروی انتظامی حرف ها و مطالباتمون رو بگیم یا فقط بسیج و گروهک پایداری چنین اجازه ای دارن؟ (226093)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۹:۳۵
این موارد تشکیلاتی اجرا میشه دقیق بگم ۹روز یه بحران دولت خاتمی وباز . . . کفن پوشان به بهانه در خطر افتاده دین ومذهب نظر به اینکه دلار های بادآورده نفتی دیر به حساب هایشان واریز شده دوباره ظهور کرده اند (226095)
جعفراقا2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۱۹:۵۰
واه این کشور چه اینهمه دلواپس پیدا کرد (226099)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۱:۰۶
این دلواپسان که شب و روز تو صدا و سیما افکار گروهکی شون رو بیان میکنند. نماز جمعه هم که تریبون اونهااست.وعده ما انتخابات مجلس. (226109)
اسلام
France
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۱:۱۵
اینها بهانه است اینها هر طور که شده می خواهند جلوی دولت بیستند/دلواپس خودشان هستند/ضمنن انسان پاک پاک است چه با حجاب چه بی حجاب /خیلیها ریش نمی زارند ولی همیشه نماز می خوانند و برعکس هم هست (226112)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۱:۱۷
این قضیه کاملا واضح هست، و نیازی به سوال و جواب ندارد!

در ایدئولوژی بازندگان انتخابات اخیر ریاست جمهوری: همیشه حق با آنهاست!! و همه ی حق ها هم مال آنهاست! و هیچکس دیگر هم هیچ حقی در هیچ موردی ندارد! و حق را هم فقط آنها تشخیص می دهند! پس هر چه می خواهند می کنند! و به هیچکس هم هیچ ربطی ندارد!! (226113)
مقتدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۱:۴۷
دیگه خودتان ا راامتحا ن کردید سرتیپ هم نتوانست کاری برای شما انجام بده (226115)
کورش کبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۲۳:۴۱
بابا چقدر عوام فریبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بجا این کارا به فکر مردم بدبخت باشید که از گشنگی مردن!!!!!!تا کی باید این حرکات جهان سومیو انجام بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! (226124)