به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۸ - ۲۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۱۲۴۳۰

من باید می‌رفتم تا ناپولی قهرمان شود

من باید می‌رفتم تا ناپولی قهرمان شود
گروه ورزشی:کالیدو کولیبالی، مدافع سابق ناپولی می‌گوید در سرنوشت او اینطور نوشته شده بود که باید این باشگاه را ترک می‎کرد تا آن‌ها قهرمان سری A شوند.به گزارش "ورزش سه"، کالیدو کولیبالی، مدافع سابق ناپولی و چلسی معتقد است که ویکتور اوسیمن نباید در مورد آینده خود به پیشنهاد هیچ کس گوش دهد و همچنین معتقد است که اگر او می‌ماند ناپولی قهرمان سری A نمی‌شد.

ملی پوش سنگالی تابستان گذشته استادیوم مارادونا را ترک کرد و انتقالی 30 میلیون یورویی به چلسی را تکمیل کرد. او در هفته جاری چلسی را هم ترک کرده و به باشگاه الهلال عربستان پیوسته است.این مدافع در مصاحبه‌ای با کوریره دلو اسپورت گفت:"من هیچ تضمینی برای بازی منظم [در چلسی] نداشتم، همیشه حرفه ای بودم اما دوست ندارم روی نیمکت بنشینم و کاری انجام ندهم. جایی را ترجیح می دهم که در آن تحت نظر باشم و در مرکز پروژه باشم و بتوانم نمونه ای برای بازیکنان جوان باشم. لیگ برتر فوق العاده است و بازیکنان بزرگی در آن حضور دارند. آنها انتظار کولیبالی ناپولی را داشتند، اما فکر می کنم فصل من چندان بد نبود. به زمان نیاز داشتم و در یک سال نتوانستم آنچه را که می‌خواهم به دلیل انتخاب مربی و باشگاه ثابت کنم."


هر چه یاد گرفتم خوشحالم
من از چیزهایی که در مورد محدودیت‌هایم، خانواده‌ام و فرزندانم یاد گرفتم خوشحالم. زمان من فرا رسیده بود و باید تصمیم می گرفتم. هم تیمی هایم پیام های زیادی برای من ارسال کردند، همه آنها متاسفند، اما من باید برای جام ملت‌های آفریقا آماده شوم. این مهمترین چیز برای من است، سنگال می خواهد دوباره برنده شود، اما آسان نخواهد بود.

قهرمانی ناپولی؟
من واقعا برای اسکودتو خوشحالم. سال ها برای بردن آن جنگیدم و همه می گویند که اگر می ماندم آن را هم می بردم، اما من به سرنوشت ایمان دارم. اینطور نوشته شده بود، باید می‌رفتم تا ناپولی قهرمان سری A شود. ناپولی سزاوار آینده ای عالی در ایتالیا و لیگ قهرمانان است. این بازیکنان تاریخ ساز شده اند و اگر دوباره قهرمان شوند، یک شاهکار کامل خواهد بود. هر کس تاریخ و زندگی خود را دارد، اما در ناپل تاریخ سازی کرده اند و نمی توانند به همین شکل آنجا را ترک کنند. امیدوارم بمانند، امیدوارم همه نروند.

اوسیمن باید بماند یا برود؟
ما هر چند وقت یک بار صحبت می کنیم و اگر نیاز داشته باشد، با من تماس می گیرد. ویکتور بازیکن مهمی است، در میان بهترین های جهان. جنارو گتوزو به او کمک کرد، لوچانو اسپالتی نقطه عطفی برای او بود و اکنون او به هیچ کس نیاز ندارد. او باید در تصمیم گیری بدون گوش دادن به دیگران احساس آزادی کند. این تنها راه پشیمان نشدن است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها