به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۴۱۴۵۷۱

عصبانیت بارسا از نایکی: نصف سفارش‌ها نرسید!

عصبانیت بارسا از نایکی: نصف سفارش‌ها نرسید!
گروه ورزشی:مدیران بارسلونا از عملکرد شرکت نایکی که حامی مالی لباس این تیم است به هیچ وجه راضی نیستند.به گزارش "ورزش سه"، نایکی چند روز قبل به صورت رسمی از پیراهن جدید بارسلونا برای فصل آینده رونمایی کرد و این پیراهن با استقبال هواداران این تیم روبرو شد.

بخش مهمی از درآمدهای باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بارسا از راه فروش پیراهن در طول فصل می‌گذرد و آنها حساب ویژه‌ای روی این موضوع باز می‌کنند. حالا رادیو کاتالونیا خبر داده که مدیران بارسا چندان از همکاری با شرکت نایکی به عنوان حامی مالی پیراهن این تیم راضی نیستند و دلیل عجیبی هم برای این موضوع مطرح شده است.

گفته می‌شود که نایکی در فصل گذشته کوتاهی بسیاری در تهیه البسه مدنظر این تیم انجام داد و تعداد در نظر گرفته شده وسایل مورد نیاز آنها از سوی شرکت به اندازه کافی نبود که پاسخگوی نیاز بارسا باشد.حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق برای دومین فصل متوالی هم در حال رخ دادن است. آنها تا به حال تنها نیمی از سفارشاتی که ثبت کرده بودند را دریافت کرده‌اند و همین موضوع باعث نگرانی مدیران این باشگاه شده است. احتمال می‌رود که با توجه به این شرایط، بارسا به احتمال قطع همکاری و تغییر شرکت حامی مالی لباس این تیم به صورت جدی فکر کند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها