به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۴۱۴۵۸۲

اسطوره رم: مورینیو برای من شماره یک است

اسطوره رم: مورینیو برای من شماره یک است
گروه ورزشی:برونو کونتی، اسطوره رم، به تمجید از ژوزه مورینیو می‌پردازد.به گزارش "ورزش سه"، برونو کونتی، اسطوره رم، در مصاحبه اخیر خود با ایل جیورناله تمجیدهای زیادی از ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم داشت.کاپیتان سابق و قهرمان جام جهانی درباره نقش مورینیو در باشگاه و تاثیر او روی تیم‌های پایه صحبت کرد.

کونتی گفت: "او بهترین مرد برای این کار است، بدون شک. شاهد زندگی روزمره مورینیو در تریگوریا هستم و می‌توانم به شما اطمینان دهم که او یک رهبر بزرگ، یک مربی بزرگ و یک فرد بزرگ است. برای من او شماره یک است. من بر یک جنبه تأکید می‌کنم: مردم و هواداران بلافاصله اصالت او را به عنوان یک شخص درک می‌کنند. رم دیوانه مورینیو است. ظرفیت بلیت‌های ورزشگاه برای دو سال است که تماما به فروش می‌رسد."

او به هر قیمتی از باشگاهش دفاع می‌کند
خلق و خو و حرف‌هایش اینطور است که او می‌خواهد به هر قیمتی از باشگاهش دفاع کند. رم یک تیم است از رهبران تیم گرفته تا بازیکنان پریماورا. و اگر تریگوریا را ترک کند و کودکی را ببیند که آرزوی ملاقات با او را دارد، می‌ایستد و او را خوشحال می‌کند.

مورینیو کاملا عالی است
به همین ترتیب، او هرگز تمرینات جوانان رم را از دست نمی‌دهد. تماشا می‌کند، می‌پرسد، مشاهده می‌کند. او کسی است که مستقیماً با شما صحبت می‌کند. آیا می‌توانید بازیکنی را پیدا کنید که مورینیو را داشته باشد و او را دوست نداشته باشد؟ برای من، او کاملاً عالی است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها