به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۱۴۵۷۶

روزهای شلوغ رئیس بارسا با 3 راننده!

روزهای شلوغ رئیس بارسا با 3 راننده!
گروه ورزشی:رئیس بارسلونا 24 ساعت شبانه‌روز در کنار باشگاه زندگی می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، طبق گزارش وب‌سایت رسمی نهاد بارسا، 24 ساعت شبانه روزش صرفاً به باشگاه اختصاص دارد. او حتی در مصاحبه‌ای اذعان کرده است که بیش از پنج ساعت در روز نمی‌خوابد.

این فداکاری برای باشگاه حاکی از آن است که حداقل یک نفر از تیم امنیتی بارسلونا همیشه منتظر رئیس است و از جمله، راننده‌ای در اختیار دارد که در بیشتر مواقع هر دو وظیفه را انجام می‌دهد: بادیگارد و راننده.

لاپورتا از اولین باری که به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شد، همیشه یک بادیگارد در کنار خود داشته است. نه راسل و نه بارتومئو در بارسلونا هرگز راننده ثابت یا مسئول امنیت اختصاصی نداشتند. اکنون، به منظور پوشش دادن کل بازه زمانی فعالیت خوان لاپورتا، باشگاه بارسلونا، حداکثر سه راننده مختلف را در اختیار رئیس قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعلی لاپورتا بازسازی ورزشگاه نوکمپ است. با پایان فصل گذشته مسابقات این پروژه به صورت رسمی آغاز شد. مشکلات مالی این باشگاه موجب شده لاپورتا برای جذب سرمایه‌گذار فعالیت بیش از حد معمول داشته باشد.قهرمان فصل گذشته لالیگا همچنین در نقل و انتقالات هم با حضور لاپورتا تا به اینجا عملکرد مناسبی داشته است. ایلکای گوندوگان و اینیگو مارتینز خریدهای رسمی آبی‌پوشان هستند و اگرچه آن‌ها به خرید آردا گولر هم نزدیک شده بودند اما این بازیکن اهل ترکیه در نهایت به رئال مادرید منتقل شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها