به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۲۹۳۴۲

انتشار عکس نمازشب رئیسی فرهنگ‌سازی است!

انتشار عکس نمازشب رئیسی فرهنگ‌سازی است!
گروه سیاسی: روزنامه همشهری پخش تصاویر نمازشب رئیسی در هواپیما را نه «ریا» بلکه فرهنگسازی دانسته است! 
به نوشته همشهری، قصه نماز شب آقای رئیسی در هواپیما هم یک پیام جدی داشت به همه مردم و آن اینکه هر چه موفقیت در صحنه بین‌المللی داریم و به‌دست آورده‌ایم از شکست اراده آمریکا، از درگیر کردن دشمنان به‌ خودشان، از شکستن دیوارهای تحریم و پذیرفته شدن در تعهدات فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای، همه‌اش محصول همین ارتباط و اتصال با خداست.
همشهری تاکید کرده است: این ریا نیست؛ این فرهنگسازی‌ است. این ایجاد تصویر درست از مدیری است که مردم‌سالاری را با طعم عمیق ایمان و توحید می‌فهمد. اتفاقا خیلی اوقات باید امر خیر را علنی کرد. گاهی چه بسا واجب و لازم هم باشد. 
این در حالی است که مسوول اطلاع رسانی رییس‌جمهوری انتشار این عکس را اقدامی خودسرانه دانسته و گفته است رییسی از انتشار این تصویر ناراحت شده است. حالا معلوم نیست حرف روزنامه زاکانی را باید بپذیریم یا مسوول اطلاع رسانی رییس‌جمهوری را!

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۱۵:۳۸
حتما مطمن باش. (437602)
جاسبی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۱۵:۴۶
واقعا چی پیش خودشون فکر می‌کنند که از صحنه نماز خواندن عکس و فیلم منتشر می‌کنند. بابا جان مردم به دیدن ریاکاری بدتر از فرد زده می‌شوند و این مدل اتفاقات سالهاست که مورد خشم مردم هست. اینها هنوز توی فازی هستند که فکر می‌کنند مثلا مردم خوششون میاد از این رفتارها (437605)
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۱۵:۴۷
چه ماله ای کشیده همشهری (437606)
۱۴۰۲/۰۶/۳۰ ۱۵:۴۸
همشهری یه زمانی چقدر مخاطب داشت، پر مخاطب ترین و پر تیتراژترین روزنامه داخل ایران بود و اکثرا این روزنامه را مطالعه می‌کردند، اما در چند سال اخیر همشهری بخش عمده و قابل توجهی از مخاطبانش را از دست داد. خصوصا وقتی زیر دست تیم زاکانی رفت. (437607)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها