به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۳۰۵۲۹

شماره 9 جدید بارسا تا زمستان بازی نمی‌کند!

شماره 9 جدید بارسا تا زمستان بازی نمی‌کند!
گروه ورزشی:بازی بعدی ویتور روکه با پیراهن بارسلونا خواهد بود.به گزارش "ورزش سه"، بازی بعدی ویتور روکه با پیراهن بارسا خواهد بود. "تایگرینیو" پس از تایید پارگی رباط مچ پای راستش حدود 8 هفته دیگر فرصت دارد.او روز جمعه با تکل خطرناک نیکو هرنانده، مدافع میانی کلمبیایی، از اینترناسیونال، زمین را ترک کرد و احتمال شکستگی استخوان او وجود داشت. همچنین احتمال عمل جراحی وجود داشت که مشخص شد او تصمیم به انجام چنین کاری ندارد.

باشگاه پارانائنسه و بازیکن تصمیم گرفتند که یک درمان محافظه کارانه اتخاذ شود. این یک راه حل کاملاً منطقی و رایج در این نوع آسیب‌های دشوار است.بدین ترتیب ویتور روکه ممکن است قبل از پایان فصل به حضور در فوتبال برزیل پایان بدهد. آخرین بازی تیم او در تاریخ اول دسامبر است، زمانی که فصل 2023 فوتبال حرفه‌ای برزیل به پایان می‌رسد. تا آن زمان، تیم او با 14 بازی لیگ روبرو خواهد شد.

با این حال، در حال حاضر، عنصر اصلی برای مهاجم 18 ساله، که اولین مصدومیت بزرگ دوران حرفه ای خود را تجربه می کند، نحوه مواجهه او با بهبودی است. تایگرینیو در مورد آن بسیار واضح است.او قصد ندارد خود را مجبور به بازگشت کند و حتی به ذهنش خطور نمی کند که زودتر از موعد به میادین بازگردد. او از مدت‌ها قبل رویای بازی در بارسا را داشت، زیرا از اول ژانویه تا ژوئن 2031 بازیکن این تیم خواهد بود.

تمام تصمیمات ورزشی و پزشکی که مهاجم می گیرد و خواهد گرفت، مشروط به تسهیل روند درمان او خواهد بود. در بارسا ژاوی هرناندز و کادر مربیگری‌اش با آغوش باز منتظر او هستند.علیرغم حضور قرضی ژوائو فلیکس و ظهور استعدادی به نام لامینه یامال، این برزیلی نقش کمی در تیم فعلی بازی می‌کند: یک شماره '9' خالص. ماموریت او یادگیری از لواندوفسکی در خط حمله خواهد بود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها