به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۳۰۸۶۸

خیال بارسایی‌ها راحت: او می‌ماند

خیال بارسایی‌ها راحت: او می‌ماند
گروه ورزشی:بارسلونا و لامین یامال قرارداد جدیدی را امضا کرده‌اند. این قرارداد در پیش‌فصل امضا شده است و به زودی توسط بارسلونا به صورت رسمی اعلام می‌شود.به گزارش "ورزش سه"، لامین یامال، ستاره‌ای که در این فصل مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، فقط ۱۶ سال دارد و موفق شده است به تیم اول بارسلونا و تیم ملی اسپانیا راه پیدا کند و با عملکردش هواداران بارسلونا و دیگر تیم‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

او تا این مقطع از این فصل برای بارسلونا ۳۵۳ دقیقه بازی کرده و موفق به ثبت یک پاس گل در بازی مقابل ویارئال شد. به غیر از پاس گلی که به پیروزی بارسلونا مقابل ویارئال کمک کرد، او در بقیه بازی‌های فصل هم تاثیرگذار ظاهر شده و نسبت به سنی که دارد، هواداران بارسلونا را امیدوار به ظهور ستاره جدیدی کرده است.

ژاوی در مصاحبه‌ای این جوان ۱۶ ساله را با لیونل مسی مقایسه کرد و معتقد است باید به او در زمین و خارج از زمین کمک کرد تا بتواند استعداد خود را به بهترین شکل ممکن شکوفا کند.درخشش و تاثیرگذاری یامال در زمین بارسلونا را مجاب کرده است که قرارداد او را هر چه زودتر تمدید کند.

خبرهایی در چند روز گذشته منتشر شد که بارسلونا می‌خواهد قرارداد جدید را تا همین چند روز آینده نهایی کند و حالا فابریزیو رومانو مدعی شده است که این قرارداد در پیش فصل امضا شده و فقط اعلام رسمی آن مانده است: «لامین یامال قرارداد جدید خود را با بارسا در ماه جولای و پیش از تور پیش فصل تابستان امضا کرده است. امضای نهایی و اعلام رسمی روز دوشنبه ۲ اکتبر برگزار خواهد شد. بارسا قرارداد جدید لامین را که تا ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد، تایید و اعلام خواهد کرد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها