به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۳۱۸۹۳

رقابت جدی رئال و بارسا: جنگ برای ستاره بایرن

رقابت جدی رئال و بارسا: جنگ برای ستاره بایرن
گروه ورزشی:مدیران هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، هستند.به گزارش "ورزش سه"، سانه عملکرد درخشانی از ابتدای فصل جدید در ترکیب بایرن مونیخ داشته و درخشش او توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. 

قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ تا تابستان 2025 است اما اگر او تصمیم بگیرد که پیشنهاد تمدید قرارداد احتمالی ارائه شده از سوی این باشگاه را رد کند، این احتمال وجود دارد که مدیران بایرن تصمیم به فروش او در تابستان پیش رو بگیرند. سانه از ابتدای فصل تا به حال در هشت بازی شش گل به ثمر رسانده تا نقش مهمی را در پیروزی‌های بایرن ایفا کرده باشد و حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در حال بررسی شرایط خرید او در تابستان آینده هستند. 

این در حالی است که بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته هم علاقه زیادی به جذب این ستاره آلمانی داشت اما شرایط مالی دشوار این باشگاه به آنها اجازه نداد که در این زمینه اقدامی انجام دهند. منابع نزدیک به این بازیکن مدعی شده‌اند که او حاضر است در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه از بایرن جدا شود و این موضوع را پیش از این هم مطرح کرده بود. 

با این حال، باید دید که آیا شرایط خوب او تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و شرایط مالی دو باشگاه بارسا و رئال در تابستان آینده به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا آنها توان پرداخت مبلغ مدنظر بایرن را خواهند داشت یا خیر.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها