به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۳۶۷۲۳

توهین ستاره رئال به داور: به من دست نزن روانی

توهین ستاره رئال به داور: به من دست نزن روانی
گروه ورزشی:وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در هنگام خروجش از زمین در دیدار برابر بارسلونا مکالمه عجیبی با کمک داور داشت.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا روبروی بارسلونا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد. 

آنها در حالی که با یک گل از حریف عقب افتاده بودند، موفق شدند با درخشش جود بلینگام و دو گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند سه امتیاز این بازی حساس و تماشایی را به دست آورند و اختلاف‌شان را در صدر جدول با این حریف قدیمی به چهار امتیاز رساندند. این بازی طبق معمول تمام ال‌کلاسیکوها از حساسیت خاصی برخوردار بود و وینیسیوس جونیور این بار هم یکی از بازیکنان بود که در مرکز این جنجال‌ها قرار داشت. 

این ستاره برزیلی در دقیقه 95 با تصمیم کارلو آنچلوتی تعویض شد و در حالی که شروع به دست زدن و اشاره به هواداران بارسلونا کرده بود از زمین خارج شد. این رفتارها باعث شد که کمک داور به سوی او بیاید و درخواست کند که بدون جنجال و هرچه زودتر از زمین خارج شود. 

اما این برخورد به هیچ وجه به مذاق وینیسیوس خوش نیامد و حالا DAZN اسپانیا با بررسی این صحنه و مکالمات صورت گرفته بین دو طرف مدعی شده که او در حالی که دست داور را پس می‌زد به او گفت:« به من دست نزن. به من دست نزن. تو روانی هستی.»بعید به نظر می‌رسد که این اظهارات جریمه یا تنبیه خاصی را برای وینی به همراه داشته باشد. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها