به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۱۳۹

خریدهای گران نه: این مربی ستاره اصلی است

خریدهای گران نه: این مربی ستاره اصلی است
گروه ورزشی:جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که مائوریسیو پوچتینو بهترین اتفاق حال حاضر باشگاه چلسی است.به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان منچسترسیتی بود و در دیداری جذاب و تماشایی به تساوی 4-4 برابر این تیم رضایت داد. 

آبی‌های لندن در این بازی سه بار از حریف عقب افتادند اما تسلیم نشدند و هر بار موفق شدند بازی را به تساوی بکشند تا یک امتیاز ارزشمند را از این دیدار به دست آورده باشند و نشان دهند که روزهای تلخ ابتدای فصل به پایان رسیده است. کاراگر پس از پایان این دیدار در پخش زنده شبکه اسکای اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم بهترین اتفاق برای چلسی در حال حاضر پوچتینو است. نه بازیکنان یا مالکان این تیم، فقط سرمربی! او مهم‌ترین مردی است که در این باشگاه حضور دارد.

وقتی درباره این موضوع که چلسی باید بار دیگر به روزهای اوج برگردد و برای کسب جام‌ها تلاش کند صحبت می‌کنیم، من نمی‌توانم به هیچ مربی‌ای بهتر از او که در دسترس هم باشد فکر کنم. هر چیزی که در اطراف او وجود داشته باشد محکوم به پیشرفت است. بازیکنان حالا اعتماد به نفس کافی برای این را دارند که بتوانند برابر بهترین تیم دنیا ایستادگی کنند و این اعتماد به نفسی است که سرمربی به آن‌ها داده است. او در هر بازی بزرگ باعث دردسر حریفان می‌شود. آن‌ها برابر لیورپول و آرسنال هم تیم برتر زمین بودند و حالا هم توانستند سیتی را دچار مشکل کنند.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها