به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۴۰۵۲۳

تلاش بیهوده رئال: آنچلوتی با این تیم بسته!

تلاش بیهوده رئال: آنچلوتی با این تیم بسته!
گروه ورزشی:در برزیل یک‌بار دیگر اطمینان دادند که کارلو آنچلوتی در پایان فصل هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت.به گزارش "ورزش سه"، آینده کارلو آنچلوتی نامعلوم است. او در تاریخ 30 ژوئن 2024 قراردادش با باشگاه رئال مادرید به پایان می‌رسد و پیشنهادی برای هدایت تیم ملی برزیل تا جام جهانی 2026 روی میز دارد.حالا صداهایی از پایتخت اسپانیا به گوش می‌رسد که حاکی از توافق کارلتو برای تمدید قراردادش با رئال مادرید است. سناریویی که با مشاهده عملکرد خوب این تیم با وجود مصدومان متعدد و مهم، قابل پیش‌بینی بود.

از سوی دیگر در برزیل با اطمینان می‌گویند که کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو خواهد بود و جایگزین فرناندو دینیز، مربی موقت برزیل، خواهد شد. حتی "UOL Esporte" دیروز نوشت که این ایتالیایی قبلا قرارداد رسمی خود را نیز با سلسائو امضا کرده است.

این منبع معتبر تایید می‌کند که پس از دو شکست اخیر برزیل مقابل کلمبیا و اروگوئه، هیچ احتمالی برای ادامه حضور دینیز روی نیمکت سلسائو وجود ندارد و کارلو آنچلوتی قطعا در پایان فصل جانشین او می‌شود. این غیرممکن است که کارلتو با رئال تمدید کند زیرا با پایان این فصل، حضور او در قهرمانی پنج دوره جام جهانی رسمی خواهد شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها