به روز شده در ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۴۰۷۶۲

راضی‌کردن 17 میلیون نفر سخت است

راضی‌کردن 17 میلیون نفر سخت است
گروه ورزشی:فلیکس سانچز در تیم ملی اکوادور تلاش می‌کند تا این تیم را به جام جهانی 2026 برساند.به گزارش "ورزش سه"، فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی اکوادور که سابقه هدایت تیم ملی قطر را در کارنامه دارد، انتقادات هواداران را می‌پذیرد و خواستار بازی تهاجمی و کسب نتایج بهتر است اما او در عین حال تاکید کرد که فلسفه خود را تغییر نمی‌دهد و نمی‌تواند 17 میلیون نفر (جمعیت اکوادور) را راضی کند.

او در نشست خبری خود گفت: درک می‌کنم و به هواداران احترام می‌گذارم. ما تلاش خواهیم کرد که هواداران راضی باشند اما نمی‌توان همه را راضی کرد. ما مرحله جدیدی را آغاز کردیم و امیدواریم که به مرور بتوانیم پیشرفت کنیم.
اکوادور مقدماتی جام جهانی را با کسر سه امتیاز آغاز کرد و همین موضوع باعث شده تا باوجود کسب 8 امتیاز، در جدول پنج امتیازی باشند و در رتبه ششم جدول مقدماتی جام جهانی قرار بگیرند.

سانچر درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا بهترین عملکرد خودمان را ارائه کنیم و تلاش داریم که همیشه به سمت جلو برویم و نتایج لازم را کسب کنیم.آنها مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که سرمربی خود را به تازگی تغییر داده: شیلی. فلیکس سانچز در این مورد می‌گوید: شیلی تیمی است که تاکنون از کنترل خوبی بر توپ برهوردار بوده و در صورت امکان به دنبال مالکیت بر توپ است. اما شرایط آنها خاص است و امیدواریم از این شرایطز استفاده کنیم.مرحله مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی با حضور 10 تیم برگزار می‌شود که شش تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شود و یک تیم هم به پلی آف می‌رود.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها