به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۴۰۹۹۱

برنامه ستاره سابق رئال: ایتالیا یا عربستان!

برنامه ستاره سابق رئال: ایتالیا یا عربستان!
گروه ورزشی:رافائل واران، مدافع فرانسوی، قصد دارد تا پایان فصل برای ترک منچستریونایتد صبر کند و دو مقصد مورد علاقه‌اش را هم مشخص کرده است.به گزارش "ورزش سه"، واران فصل گذشته یکی از ستاره‌های ترکیب منچستریونایتد بود و عملکرد بسیار خوبی را در کنار لیساندرو مارتینز در قلب خط دفاعی این تیم داشت اما شرایط در این فصل برای او تغییر کرد. 

مصدومیت این بازیکن و همچنین مارتینز باعث شد که آنها مدتی را دور از میادین سپری کنند و حالا نوبت به هری مگوایر رسیده که بار دیگر به یکی از بازیکنان کلیدی شیاطین سرخ تبدیل شود و او را نیمکت نشین کند. شرایط در چند هفته اخیر برای واران چندان خوب نبوده و همین باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او حتی در پنحره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به گوش برسد. گفته می‌شود که بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب این ستاره فرانسوی دارد و برای جذب او اقدام خواهد کرد. 

اما حالا روزنامه سان خبر داده که واران تصمیمی برای ترک اولدترافورد در پنجره زمستانی ندارد و اریک تن‌هاخ هم با این اقدام موافق نیست و به این ترتیب او تا پایان فصل در این باشگاه ماندگار خواهد بود. نکته جالب اینجاست که واران علاقمند است که فوتبالش را در باشگاهی در ایتالیا ادامه دهد یا راهی باشگاه‌های عربستانی شود و به نظر می‌رسد که دستمزدهای جذاب و هنگفت پرداخت شده در فوتبال این کشور برای او جذابیت بسیاری داشته است. 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها