به روز شده در ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ - ۱۳:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۴۱۵۱۸

حمایت جنجالی پپ: کلوپ بهتر از مورینیو است!

حمایت جنجالی پپ: کلوپ بهتر از مورینیو است!
گروه ورزشی:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که رقابت با یورگن کلوپ بسیار بیشتر از رقابت با ژوزه مورینیو به او کمک کرده است.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد باید روبه‌روی لیورپول به میدان برود. 

این دیدار همیشه از حساسیت و جذابیت خاصی در چند سال اخیر برخوردار بوده و رویارویی گواردیولا و کلوپ و رابطه خاص این دو مربی باعث شده که بازی این دو تیم که همیشه در بین مدعیان قهرمانی در چند سال اخیر قرار داشتند توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب کند. گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی بار دیگر به تمجید از کلوپ و عملکرد او روی نیمکت لیورپول روی آورد و اظهارات جالبی را در مقایسه بازی برابر تیم این مربی آلمانی و مورینیو مطرح کرد.

سرمربی منچسترسیتی در این‌باره اظهار داشت: «من فکر می‎‌کنم کلوپ باعث شد من مربی بهتری باشم چون سبک بازی تیم او همیشه در حال تغییر بین دو فاز هجومی و دفاعی است. رقابت با او برای من بهتر از رقابت با مورینیو است چون من در طول دوران حضورم در فوتبال آلمان هم با او روبه‌رو شده بودم. 

ما بازی‌های خوبی را برابر هر دو مربی انجام دادیم اما دیدار برابر تیم‌هایی که کلوپ هدایت آن‌ها را برعهده دارد برای من دشوارتر است و او باعث شده که من بهتر به پیدا کردن راه حل برای هر دیدار فکر کنم.گواردیولا پیش از این 28 بار برابر کلوپ قرار گرفته و 11 بار موفق شده برنده شود اما بیشترین شکست دوران مربیگری او برابر یک مربی مقابل این مربی آلمانی بوده که پیش از این 12 بار به تیم‌های او باخته و پنج دیدار هم مساوی شده است. این در حالی است که سرمربی سیتی پیش از این 25 بار با مورینیو دیدار کرده که 12 بار برنده شده، هفت‌بار شکست خورده و شش‌بار هم طعم تساوی را چشیده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها