به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۶۶۷۱۳

رئالی‌ها درد بارسایی‌ها را بیشتر کردند/فیلم

رئالی‌ها درد بارسایی‌ها را بیشتر کردند/فیلم
گروه فیلم:هواداران بارسلونا شب سختی را گذراندند و برای دومین بار در این فصل برتری خود را در ال‌کلاسیکو با گل دیرهنگام جود بلینگام از دست دادند. امیدهای آبی‌اناری‌ها نقش بر آب شد و در این میان، سانیتاگوبرنابئو فرصت مسخره کردن دشمن دیرینه را از دست نداد.
 
در طول بازی و پس از آن شعارهای Xavi quedate به معنی «ژاوی بمان»، نه‌تنها از سوی هواداران بارسلونا بلکه از سوی هواداران رئال‌مادرید نیز شنیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مادریدی‌ها با تکرار این شعار این پیغام را ارسال می‌کردند که ماندن ژاوی به نفع سپیدپوش‌هاست.

ژاوی فصل گذشته بارسلونا را به قهرمانی لالیگا رساند ولی امیدهایش برای کسب جام در این فصل ناکام ماند. با این‌که هواداران بارسلونا در مورد آینده ژاوی با یکدیگر اختلاف نظر دارند، اما این شعار در فصل گذشته در نوکمپ و اوایل سال جاری در مونتجویک نیز شنیده می‌شد.
 
به نظر می‌رسد ژاوی در تصمیمش مصمم است و در پایان فصل از جمع آبی‌اناری‌ها جدا خواهد شد. صرف نظر از نتایج، باید گفت که ژاوی تا حدی به دلیل کنفرانس‌های مطبوعاتی‌اش در شش ماه گذشته بارها مورد تمسخر قرار گرفته و اعتبارش را از دست داده است. او به عنوان بازیکن از اعتبار و احترام زیادی برخوردار بود و این موضوع می‌تواند برای خودش و هواداران بارسا دردآور باشد.
....
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها