به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۶۷۰۲۵

بازی در نقش «مرد عنکبوتی» برای چهارمین بار

بازی در نقش «مرد عنکبوتی» برای چهارمین بار
گروه فرهنگی:تام هالند رسما اعلام کرد برای چهارمین بار نقش مرد عنکبوتی را در قسمت دیگری از فرانچایز «اسپایدرمن/ مرد عنکبوتی» بازی می‌کند.به گزارش  صبا، این در حالی است که تهیه کنندگان فیلم در شرکت مارول هنوز خبر تولید قسمت تازه را اعلام نکرده‌اند.

هالند در مصاحبه ای در رابطه با اسپایدرمن ۴ صحبت کرده و از جمله گفته است:« همیشه می خواستم که در تعداد بیشتری از مجموعه فیلم اسپایدرمن در قاب کاراکتر مرد عنکبوتی ظاهر شوم.»او در ادامه می گوید:« کاملا طبیعی است که این نقش و این مجموعه فیلم را دوست داشته باشم. کارنامه هنری من با بازی در نقش مرد عنکبوتی بود که رونق گرفته و ترقی کرد. در سالهای آینده هم آمادگی این را دارم که در هر تعداد دفعاتی که خوسته شود، این نقش را جلوی دوربین بازی کنم.»

هالند در این باره هم بحث می‌کند که حضور در پروژه اسپایدرمن، باعث شد تا بخش مهمی از پروسه خلاقی باشد که منجر به تولید یکی از بلاک باسترهای محبوب هالیوود شد.نزدیکان بازیگر هم تصدیق کرده‌اند که تهیه کنندگان فیلم مدتی قبل با او تماس گرفته و گفته اند خودش را آماده بازی در قسمت چهارم این فرانچایز کند.

با وجود این، هنوز بیانیه رسمی از سوی شرکت فیلمسازی مارول در رابطه با تولید چهارمین قسمت این اکشن ابرقهرمانانه کمیک استریپی صادر نشده است.به این ترتیب، فعلا معلوم نیست فیلمنامه‌ای هم آماده شده یا هنوز در دست نگارش است. زمان شروع کار فیلمبرداری اسپایدرمن ۴ هم در هاله‌ای از ابهام است.

این در حالی است که چندی قبل، سام ریمی کارگردانی سه گانه اول این فرانچایز در پاسخ به این پرسش که برای کارگردانی قسمت دیگری از این مجموعه فیلم دعوت شده یا نه، پاسخ مشخصی نداد و بسیار دوپهلو صحبت کرد.
تام هالند بجز سه گانه سری سوم فرانچایز اسپایدرمن، نقش مرد عنکبوتی را در دو قسمت آخر «آونجرز» و یکی از قسمت‌های «کاپیتان آمریکا» هم بازی کرده است.تریلوژی اسپایدرمن تام هالند در سطح جهانی بالای یک میلیارد دلار فروش داشته و جزو آثار بسیار موفق ژانر ابرقهرمانانه به حساب می‌آید.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها