به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۷۷۵۲۸

متیو لوئیس پی‌گیر ماجراهای هری‌پاتر جدید

متیو لوئیس پی‌گیر ماجراهای هری‌پاتر جدید
گروه فرهنگی:متیو لوئیس که در تمام هشت فیلم هری پاتر نقش نویل لانگ باتم را بازی کرد، اعلام کرد پی‌گیر سری جدید هری‌پاتر است اما در ۳۴ سالگی عجله و علاقه‌ای به حضور مجدد در این پروژه، ندارد.
به گزارش صبا، متیو لوئیس اعلام کرد در ۳۴سالگی عجله و علاقه‌ای برای بازگشت به دنیای جادوگران در میان سریال تلویزیونی هری پاتر که در حال ساخت است، ندارد. این بازیگر که در تمام هشت فیلم هری پاتر در این فرانچایز نقش نویل لانگ باتم را بازی کرد، اخیراً با مجله پیپل درباره ایده تکرار شخصیت خود برای ریبوت مکس صحبت کرده است.

او گفته: من بسیار علاقه‌مند هستم که ببینم آیا نویل در سری جدید در چه حال و هوایی قرار می‌گیرد، اما قطعا به این که نقش در بزرگسالی را بازی کنم، فکر نمی‌کنم. متیو لوئیس البته حضور در هری‌پاتر جدید را به کلی رد نکرده تا شاید به طرفداران این مجموعه پربیننده احترام گذاشته باشد.

برادران وارنر قبلاً اعلام کرده بود که راه‌اندازی مجدد هری پاتر قرار است در بیش از ۱۰ سال اجرایی شود و فصل‌هایی بر اساس همه کتاب‌های جی.کی. رولینگ را در برگیرد که فصل اول آن قرار است در سال ۲۰۲۶ پخش شود.

سال گذشته، هری (دانیل رادکلیف) هم در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که تصوری از بازگشت به این نقش را ندارد و پیش‌بینی‌اش این است که سازندگان سری جدید، تلاش می‌کنند تا همه‌چیز را از نو شروع کنند: [من مطمئن هستم که هر کسی که آنها را می‌سازد، می‌خواهد اثر خودش را روی آن بگذارد و احتمالاً نمی‌خواهد به این فکر کند که چگونه یک هری‌پاتر پیر را وارد صحنه کند!].این در حالی است که دو سال پیش اعلام شد قرار است بازیگران اصلی هری‌پاتر در فرانچایز تازه حضور داشته باشند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها