کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رنگ ستاد دکتر #پزشکیان «فیروزه‌ای» شد

3 تير 1403 ساعت 17:49

گروه سیاسی: آذر منصوری رییس جبهه اصلاحات اعلام کرد: رنگ ستاد دکتر #پزشکیان «فیروزه‌ای» انتخاب شده است.


....
عصر یکشنبه گردهمایی حامیان دکتر #پزشکیان در ورزشگاه شیرودی تهران


 

عباس عبدی در توییتی نوشت: از ۳ روز پیش پزشکیان اول شده و در حال افزایش فاصله است پس بحث انصراف جدی شده ولی به چند دلیل نتیجه‌ای ندارد.
‏تاثیر منفی بر مردم
‏قدرت‌طلبی شدید دو طرف
‏فقدان اثرگذاری اطمینان بخش
‏دستکاری شدن نظرسنجی‌ها
‏از همه بدتر؛ آن که دومی باید به سود سومی کنار برود.
‏پس از باخت هم دعوا می‌کنند

جعفرزاده: به پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن‌پراکنی کاندیدای اجاره‌ای پوششی موقتی قرار نگیرد/ ۸۵ میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت‌خواه، نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند

 غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس در گفتگو با سایت اصلاحات‌نیوز با اشاره به روند مناظرات ریاست جمهوری می‌گوید: به آقای پزشکیان توصیه می‌کنم تحت تاثیر لجن پراکنی کاندیداهای اجاره ای پوششی موقتی قرار نگیرد. اینها ماهیتشان برای مردم مشخص شده. کسی که به پزشکیان که گفته «نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی»! شورای نگهبان و دستگاه های امنیتی باید این فرد را فراخوان دهند و از او بپرسند که تو در تلویزیون شائبه ای را ایجاد کردی که شایعه مهندسی انتخابات و انتخابات تشریفاتی را تقویت می‌کند. من همیشه از دستگاه های امنیتی خواستم سوابق تندروها را به عنوان عاملین نفوذ رهگیری و بررسی کند. به کرات گفته ایم ۸۵ میلیون ایرانی گروگان یک هسته کوچک افراطی تمامیت‌خواه و نفودی و بازمانده از حزب توده و انجمن حجتیه هستند.
 


کد مطلب: 477636

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/477636/رنگ-ستاد-دکتر-پزشکیان-فیروزه-ای

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir